Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Et lite * krisespørsmål *

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 22-01-11, 22:41   #1
Husmusa
Medlem

Husmusa sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: På jæren
Alder: 55
Husmusa er ny på veien

Et lite * krisespørsmål *

Jeg er i dag i en situasjon familiemesig med sykdom som gjør at jeg ikke har matlyst...Jeg følger ketolyse metoden, og er og har vært i ketose den siste uken, men i går skjedde det noe dramatisk i familien sykdomsmessig,som og gjør at matlysten ikke er tilstede, vil jeg falle ut av ketose om jeg IKKE spiser, dvs, bør jeg ta en slukr og 5 av fløte eller noe for å VÆRE der ???????

Takk på forhånd

Min Hverdag
Husmusa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Egendefinert Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 22:50   #2
Bøtt
Seniormedlem

Bøtt sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Et lite * krisespørsmål *

Nei du faller ikke ut av ketose ,det gjør en jo baare vist en spiser for mye karbohydrater.Lite inntak av mat feks.de som drikker pulverkurer havner ofte i ketose fordi inntaket blir for lavt.
Så tror nok ikke du skal være redd for det.
Eneste som er at vekten kan stå stille,det gjorde den med meg en tid der jeg ikke hadde så mye matlyst.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 23:03   #3
Husmusa
Medlem

Husmusa sin avatar

Husmusa er ny på veien

Tusen takk ) kan ialefall skryte av minus 4 kilo siden jeg begynte, og jaggu stiller dama i kjole i dag uten GARVID mage =))))

Min Hverdag
Husmusa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Egendefinert Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 23:36   #4
Bøtt
Seniormedlem

Bøtt sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Gratulerer med -4kgDeilig det!

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 03:12   #5
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Husmusa, her.

i går skjedde det noe dramatisk i familien sykdomsmessig,som og gjør at matlysten ikke er tilstede,

Man er i ketose selv om man ikke spiser. Faktisk er de fleste mennesker i ketose mange ganger i løpet av livet pga dette, f.eks ved omgangssyke o.l. MEN, husk at i krise trenger man ekstra energi å gå på. Så forsøk å spise noe, selv om det ikke frister.

Gammel 29-01-11, 00:01   #6
Husmusa
Medlem

Husmusa sin avatar

Husmusa er ny på veien

skjønner ikke en pøkk, i går på dagen, i ketose ( stixen sier det ) i går kveld...UTE.....I formiddag i ketose, nå i kveld ute....

MAT i dag :

Baconsurret kylling stekt i fløte ( kremfløte )
brokkoli og blomkål.
I fløten hadde jeg ca 2 ss bretagne pulver...... Var det DET som tok meg ut ?
samt i kveld, grønnsaker i dip

Min Hverdag
Gammel 29-01-11, 00:03   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Går du ned i vekt?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 00:19   #8
Husmusa
Medlem

Husmusa sin avatar

Husmusa er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Går du ned i vekt?

Joda på 14 dager det - 4 kg...... men blir så forvirret når jeg nå datt ut liksom........

Min Hverdag
Gammel 29-01-11, 01:08   #9
Alkazelters
Seniormedlem

Alkazelters sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Alkazelters er en juvelAlkazelters er en juvelAlkazelters er en juvel

Du har sikkert ikke falt ut av ketose, men bare ikke fått positivt utslag på ketoner i urinen. Stor forskjell på det......

Alkazelters er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 20:19   #10
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Husmusa, her.

I formiddag i ketose

Formiddag? Eneste gangen du kan stole på resultatet er ca to timer etter siste måltid på kvelden. Å måle på andre tidspunkt er bare å kaste bort stix.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen gode nye brødoppskrifter (med lite egg og lite spesialingredienser)? Frater Oppskrifter 2 20-09-10 10:12
Kan det bli for lite LillePille Ketolysekuren 2 30-05-10 18:40
For lite mat i dag? Iselilja Spørsmål og svar 7 27-01-10 20:52
Lite øl? Miss B Spørsmål og svar 2 31-05-09 11:31
for lite Nila Ketolysekuren 2 02-07-07 07:00

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.