Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Enda et avføringsspørsmål herfra

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 29-10-10, 14:03   #51
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Enda et avføringsspørsmål herfra

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

The Bristol Stool Scale

Her er en vitenskapelig gjennomgang av de 7 typiske kategorier av avføring.
Vil tro at Aeryth hadde en kombinasjon av type 1 og type 2. Hardheten fra 1 med størrelsen fra 2.

Haha, nydelig skala! Ja, hardheten fra 1 og størrelsen til 2. IKKE en god kombinasjon!

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

*hyler av latter* Uff da! Sorry, men beskrivelsen var så lattervekkende og godt skrevet!

Da kom det noe godt ut av det da.

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg fikk vite en interessant ting for en stund siden når det gjelder væske. Kroppen tar hovedsakelig opp vann fra maten vi spiser, dvs grønnsaker f eks. Også supper og annen flytende mat. Mens vannet vi drikker går mest rett igjennom og brukes av nyrene til rensing. Det er veldig viktig med nok vann, men kroppen tar altså ikke opp så mye av det vi drikker. Det kan være noe å tenke på mht hard avføring - man kan altså være dehydrert på grunn av for mye "tørr" mat - og for lite grønt ...

Hm, interessant. Men jeg spiser alltid masse saus til maten. Så den er ikke tørr. Men jeg har spist ganske lite grønnsaker i det siste. Hm...

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

*fnis* Aertyh :P

Pass på, kan hende du får hemoroider eller sprekk i fissuren av det der. Da blir det VIRKELIG gøy å gå på do:P

Jeg klarte å unngå det siden jeg brukte så lang tid og presset rompemusklene godt sammen for å prøve å få den litt mindre i omkrets. Det tok lang tid, men det var verdt det. Samtidig som jeg hadde "Det Var En Kjempebæsj" av Luxus Leverpostei stuck i hodet mitt.

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Skjønner ikke hvordan dere som går på do annenhver dag eller en gang i uka klarer dere! Spiser jeg høykarbo går jeg på etter hvert måltid, mistenker det er hvetemel som gjør det. Spiser jeg lavkarbo er det som regel 1 gang om dagen, kanskje 2, og det er virkelig deilig å ha det sånn. Husker det var EN gang jeg ikke fikk gjort noe på ett par dager, og hvor tung og stappa jeg følte meg. Føler meg både lettere og renere av å tømme litt hver dag

Det er visst vanligere med glutenintoleranse enn de fleste tror. Så jeg tror nok at jeg har glutenintoleranse. Jeg kjenner meg veldig igjen i det du sier. Og min avføring var alltid veldig bløt. Og nesten-diaré flere ganger i uka.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 14:12   #52
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Samtidig som jeg hadde "Det Var En Kjempebæsj" av Luxus Leverpostei stuck i hodet mitt.

Nei nei nei, det er jo Banana Airlines . Husker fortatt den serien som gikk på ... Smørøyet eller Blikkboks, hvor noen hadde bæsja i svømmebassenget på en skole, og de spilte den låta .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 14:21   #53
Klistine
Medlem

Medlem siden: Sep 2010
Klistine er på en erverdig vei

hahaha for en tråd!!!

Min avføring er skikkelig seig, og det føles ut som ikke alt kommer ut, på en måte! Det er litt ubehagelig altså, for jeg føler jeg må på do hele tiden!!! hehe

Flere som har det sånn eller?

Klistine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 14:39   #54
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nei nei nei, det er jo Banana Airlines . Husker fortatt den serien som gikk på ... Smørøyet eller Blikkboks, hvor noen hadde bæsja i svømmebassenget på en skole, og de spilte den låta .

"Overlærer'n er en bæsj, han er en kjempebæsj, og fysj og æsj!"

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 14:40   #55
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hm, jeg husket ikke hvem som hadde den, så jeg googlet og fant masse Luxus Leverpostei. Da har de sikkert en cover da.

Gammel 29-10-10, 14:42   #56
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

"Overlærer'n er en bæsj, han er en kjempebæsj, og fysj og æsj!"

Hæ? Det var ikke den jeg tenkte på. Jeg tenkte på denne:

Det var en kjempebæsj, det var en kjempebæsj,
jeg dreit så hardt at rompa begynte å blø.
jeg dreit så hardt at jeg trodde jeg skulle dø.

Gammel 29-10-10, 16:26   #57
Nupsida
Seniormedlem

Nupsida sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 32
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Hæ? Det var ikke den jeg tenkte på. Jeg tenkte på denne:

jeg dreit så hardt at rompa begynte å blø.
jeg dreit så hardt at jeg trodde jeg skulle dø.

Er jo luxus som har den Ihvertfall på spotify! :P

Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 16:49   #58
Catwoman
Seniormedlem

Catwoman sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 54
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Trur jeg DRITER i å lese mer jeg altså...
( Å herregud, den var dårlig )

Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 14:56   #59
erruslank
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
erruslank er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Klistine, her.

hahaha for en tråd!!!

Min avføring er skikkelig seig, og det føles ut som ikke alt kommer ut, på en måte! Det er litt ubehagelig altså, for jeg føler jeg må på do hele tiden!!! hehe

Flere som har det sånn eller?

Ja. Stadig vekk!

erruslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, sånn ca :) Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Før og etter-bilder herfra lagt ut på ketolyse.no??? moma Generell diskusjon 10 08-02-09 22:07
Avføringsspørsmål- ekkelt... Så vær forberedt! MorStine Ketolysekuren 2 10-06-07 09:17

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:27.