Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

3 spørsmål jeg enda ikke har forstått med denne ketolysekuren, kan noen gi meg svar?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 29-08-10, 20:33   #126
chili
Seniormedlem

chili sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 53
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: 3 spørsmål jeg enda ikke har forstått med denne ketolysekuren, kan noen gi meg sv

Opprinnelig lagt inn av ketolysebloggen.blogg.no, her.

1. NÅR man får utslag på ketolysestixen - er man da i ketose? Visst ikke, hvordan vet man da om man er i ketose?

2. OM man overskrider 15 karbs om dagen, detter man da ut av ketose? Eller er det kun feil mat som gjør at man detter av?

3. OM man detter ut av ketose, tar det da like lang tid å komme i ketose igjen da, som det gjorde første gangen? Sånn ca 2 dager?

TUSEN takk til de som kan svare meg på dette!

.. Drar opp igjen temaet til denne tråden her, jeg.

Gammel 29-08-10, 20:43   #127
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: 3 spørsmål jeg enda ikke har forstått med denne ketolysekuren, kan noen gi meg sv

Opprinnelig lagt inn av ketolysebloggen.blogg.no, her.
1. NÅR man får utslag på ketolysestixen - er man da i ketose? Man har utslag på ketoner... Det kan jeg også få etter å ha spist et fett måltid og det uten at man trenger være i ketose i snitt i løpet av dagen... Visst ikke, hvordan vet man da om man er i ketose? Tja si det?? Det er sikkert best å holde seg etter ketolyseboka..

2. OM man overskrider 15 karbs om dagen, detter man da ut av ketose? Der må du teste deg frem. Jeg er i ketose til rundt om 40 karber.. Og da spiser jeg etter ketolyseprinsippet ganger to i løpet av en dag. Eller er det kun feil mat som gjør at man detter av? Neida, spiser du tom lovlige karber kan du få negativt utslag ...

3. OM man detter ut av ketose, tar det da like lang tid å komme i ketose igjen da, som det gjorde første gangen? Sånn ca 2 dager? Jeg kan gå ut og inn i ketose flere ganger i døgnet hvis jeg skulle sjekke med sticks hver gang.. Det kommer an på hvor mye fett/karbohydrater hvert måltid har.

TUSEN takk til de som kan svare meg på dette!

Gammel 30-08-10, 09:19   #128
Luselise
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Luselise har litt lumsk oppførsel i fortiden

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, jeg skjønner det er dyrt, altså, det hadde vært for dyrt for meg også, men jeg vet om de som tar langt mer som ikke nødvendigvis er noe flinkere til å strikke enn meg. Men jevnt sett er det fortsatt utrolig dårlig timesbetaling for meg . Jeg livnærer meg nesten med strikking ved siden av en ganske beskjeden inntekt, så jeg kan faktisk ikke ta mindre. Det blir mye penger bare for garnet til en sånn genser .
Men jeg kan slå deg med en kjepp helt gratis.

Jeg får se om jeg klarer å spare 2000 kroner til en strikket genser, ellers får jeg bare gå rundt i de tynne flanellskjortene mine.
Du kan heller piske meg på ryggen med en nykokt ål - kjepp er så 2004.

Luselise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger svar på noen spørsmål, da dette er nytt for meg osirius_1983@hotmail.com Spørsmål og svar 4 11-03-10 02:19
Noen spørsmål om ketolysekuren. grm123 Ketolysekuren 14 15-01-09 19:04
Enda noen spørsmål om insulinresistens Photobscura Fysisk og mental helse 24 28-08-08 10:56
Ny her .. noen spørsmål ang ketolysekuren kfj Ketolysekuren 2 16-06-08 18:40
...om noen venter svar fra meg og ikke får det... Nille Generell diskusjon 14 01-03-07 08:13

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.