Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Vanlig gjæret brød 5 karb pr. skive i brødbakemaskin

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-07-10, 16:47   #26
StineK
Seniormedlem

StineK sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Vanlig gjæret brød 5 karb pr. skive i brødbakemaskin

Når jeg spiser lavkarbobrød skjærer jeg tynne skiver. Og har på mye smør. Og 2-3 lag med kjøttpålegg. Og majones. Og litt agurk/tomat. Smaker nammis!

Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 20:00   #27
Biggie Small
Medlem

Biggie Small sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 57
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av StineK, her.

Når jeg spiser lavkarbobrød skjærer jeg tynne skiver. Og har på mye smør. Og 2-3 lag med kjøttpålegg. Og majones. Og litt agurk/tomat. Smaker nammis!

Hallo! Ikke skriv sånn da, jeg har allerede 2 skiver innabords, men ble litt fristet nå

Hm, brødskiver som ligger i stekesmøret, med lav karb coleslaw i mellom eller godt lagret ost som smelter sammen...!

Hjemmeoppskriftboken min begynner å bli ganske lang..

BiSm

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 20:02   #28
Biggie Small
Medlem

Biggie Small sin avatar

Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

okay, ja det finnes ganske mange muligheter med brød! ser at noen har mandler eller nøtter i, det høres snacks ut.

jeg savner også brød ja, men har greid meg fint på pannekaker til frokost nå et par dager. hadde også laget noen av lena beatrice sine tekaker som var gode med smør på elsker smør!

hvis jeg forstår deg riktig, så skal man altså ha like mye brød som pålegg cirka? jeg pleier å lage tjukke skiver, haha... jaja :P

At du elsker smør, da er du halveis i mål faktisk! Og tenk at ekte smør er helsekost da! Hurra for naturen

BiSm

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 22:41   #29
Idarull
Seniormedlem

Idarull sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 38
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

ja, haha! er så morsom denne kuren her :P

Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 23:14   #30
Idarull
Seniormedlem

Idarull sin avatar

Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Mamma har vært i Sverige og kjøpt http://www.plenti.no/markensgrodenat...rod190627.html til meg. kan jeg bruke dette? jeg sa grønn pose men :P

Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 01:36   #31
Biggie Small
Medlem

Biggie Small sin avatar

Mamma har vært i Sverige og kjøpt http://www.plenti.no/markensgrodenat...rod190627.html til meg. kan jeg bruke dette? jeg sa grønn pose men :P

Den går nok helt fint, er nesten det samme. Jeg er litt kort avogtil når jeg skriver så den jeg tenkte på som er muligens enda bedre og billigst da! er den grønne som heter: Jyttemel Fibra Teff: http://www.plenti.no/markensgrodenat...rod190602.html

Jeg har et nytt forsøk i bakemaskinen nå, med 90 gr. glutenmel, 100 gr. hvetemel, alt det andre og 35 gr. kjøpt mandelmel istedenfor solsikke eller anna, Lukter GODT! klar om en time...

Håper du får det til!!

Mvh
BiSm

Gammel 15-07-10, 07:56   #32
kamp
Seniormedlem

kamp sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Det har litt dårligere binde egenskaper. Gjærdeig og kaker jeg lager med denne melet smuldrer mer enn med fibra teff.

Det er min erfaring

Gammel 15-07-10, 10:02   #33
Biggie Small
Medlem

Biggie Small sin avatar

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Det har litt dårligere binde egenskaper. Gjærdeig og kaker jeg lager med denne melet smuldrer mer enn med fibra teff.

Det er min erfaring

Takk for tips KAMP

BiSm

Gammel 15-07-10, 18:54   #34
Idarull
Seniormedlem

Idarull sin avatar

takk mangler fortsatt noen av ingrediensene til brødet ditt... haha..... jaja... vente litt da

Gammel 02-09-10, 18:00   #35
Idarull
Seniormedlem

Idarull sin avatar

Jeg ville bare informere om at jeg fant billig glutenmel!

Her: http://www.iherb.com/Now-Foods-Glute...4-g/10279?at=0

12 dollar inkludert frakt for 2 poser, 900 gram.

Vi har forresten fått grønt jyttemel på jobben! Må bare få lønning, så skal jeg kjøpe. Men mulig jeg bestiller glutenmelet først uansett... :P

Svar

Emneord
brød, brødmaskin, ekte, gjær, vanlig

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Farris - vanlig,bris og PLUSS - forskjell på karb? Ella-A Ketolysekuren 11 13-01-09 21:22
0,8 g k pr skive: Torkil P. Andersen sitt soya brød (ketolysebrød) xeena82 Bakst 9 25-08-08 10:29
Lollypop-brød med 2.24 g karbo per 100 gram. Helt VANLIG brød! Lollypop! Bakst 1 01-08-08 17:33
Hvor mange karb. er det i brød?? Nett Spørsmål og svar 3 14-03-06 10:19
Nydelie lav karb, lav kal pita brød Metalann Kake/dessert og snacks 1 17-11-04 18:43

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52.