|
|
#376 |
|
Nytt Medlem
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
![]() |
Sv: Tråd for junistartere |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten
|
|
|
#377 |
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
![]() |
Sv: Tråd for junistartereYohooo! Jeg prøvde mikrobrødet mitt med 1 dl. mandelmel, 1 egg, 30 g. smør, 1/2 ts. bakepulver og 4 ts. sukrin. 1 min. og 40 sek. i mikroen. Det ble bare DØDSGODT og sikker enda bedre med pisket krem. Hehe, jeg prøvde bare en ørliten bit, er litt redd for at magen ikke skal tåle søtningsmiddelet.... Hele den lille kaken har ca. 4 kh. (Denne kan nok lages hvis du får besøk, bare med sukker istedetfor. Hehe, tenk å smelle sammen en knallgod kake på 3 min! :-D |
|
|
Min kostholdsfilosofi: tja....
|
|
|
#378 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: Tråd for junistartere
Oh, det frista å prøve til kvelds! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo
|
|
|
#379 |
|
Medlem
![]() |
Ja, anbefales på det sterkeste! Fordi jeg ikke turde å spise så mye i går, så har jeg mye igjen i dag og. Tok en ørliten bit isted og den er faktisk god enda! Sikkert pga. alt fettet i mandelmelet, skal litt til for at den blir tørr da...:-) |
|
|
|
|
|
#380 |
|
Juniormedlem
Hvor: Karmøy
Alder: 45
![]() |
Sv: Tråd for junistartereDa var d snart tid for å gå på nattevakt..lurer på hvordan disse våkenettene der man setter døgnet på hode,virker inn på ketolysekuren???skal nå gå 4 netter på rad...tror ikke dette var den beste starten på en etterlengta slankekur,hehe,mensen etter 1 dag og 4 nattevakter etter bare noen dager etter jeg er komt igang!!kan vel ikke forvente meg noe særlig til nedgang vil jeg tro...ska lage meg salat til nattmat,for mat trenger man virkelig når man er ute å kjører i 9 timer og må regne med en del løft osv (jobber i hjemmetjenesten) er d noen som har erfaring med kur å nattevåk?? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
|
|
|
#381 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
![]() |
Sv: Tråd for junistartereHei alle..
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#382 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Tråd for junistartereMatgud: Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, annet enn at jeg er i samme båt som deg. Jeg har i tillegg vondt i magen og on/off diaree... deilig... og har ikke gått ned mer enn 1-2 kilo på snart 3 uker. Jippi! Vurderer seriøst å gå over til Grete Roede for det vet jeg at funker og jeg vet at jeg kommer inn i det etter en dag eller tre. Eller så må jeg rett og slett begynne å tracke kaloriene jeg putter i munnen og, og da er jeg jo nesten på Grete Roede! Ser det er mange som ligger på 1500-1800 kalorier for dagen. Da jeg gikk på Grete Roede gikk jeg på 1400-1600 kalorier for dagen og gikk ned 1/2 kilo i uken. Vel, jeg ser at jeg ikke er så langt fra, egentlig... |
|
|
|
|
|
#383 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Tråd for junistarterePS Matgud: Jeg tror det som er mest demotiverende er å høre om alle de som går ned 3-5 kilo på første uken!!! |
|
|
|
|
|
#384 |
|
Medlem
![]() |
Ikke for å være ekkel, men har gått ned 8 kg på to uker....Poenget er at på de 2-3 siste skjer det INGENTING!
|
|
|
#385 |
|
Medlem
![]() |
Nå var du ekkel ja! :-D |
|
|
|
|
|
#386 |
|
Medlem
![]() |
|
|
|
#387 |
|
Medlem
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 46
![]() |
Sv: Tråd for junistarterejeg var på vekten i dag (klarte ikke vente til fredag), og jeg har faktisk tatt av 2 kg, og maaange cm fordelt utover kroppen! så dette funker jo det! dette kan jeg leve med ja... eneste er at jeg har vondt i hodet, men det kan jo skyldes røyken jeg har tatt siste 2 dagene. men nå er det slutt på den, så får vi se hvordan hodet blir. he he... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#388 |
|
Medlem
![]() |
Hmmm... jeg har aldri hatt problemer med det, så kanskje det er derfor jeg ikke går så fort ned? Vel, jeg er igrunnen glad jeg ikke går OPP. Var litt redd for det da jeg begynte å spise FETT.... |
|
|
|
|
|
#389 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Tråd for junistartereVeiedag! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo
|
|
|
#390 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Tråd for junistartereGår inn i min 5 uke...regner med at vekta fortsatt står stillee når jeg kommer hjem..........................................
|
|
|
#391 |
|
Juniormedlem
Hvor: Finnmark
![]() |
Sv: Tråd for junistartereFørste uke over, 2 kilo ned og mange centimeter borte! Deilig! Holder på med dagens middag, hamburger med brød/salat/dressing/ost...gleder meg! |
|
|
|
|
|
#392 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: Tråd for junistartereda har jeg fått den beryktede hodepinen...jippi!!! drikker masse vann,men syns d er vanselig å få i meg 15g karbs hver dag,havner som regel på rundt 7-10 og det er jo for lite!!!så tror jeg skal steke meg ei fiskekake før nattevakta i natt,bare for å få komme meg nærmere de 15 daglige,hehe, fiskekake faktisk...djises! håper bare disse fire dagen ikke "ødelegger" kuren for meg nå i starten, snur jo døgnet opp ned og får ikke mange timene med søvn heller..5..! å spise på natta er vel heller ikke så bra ??? hadde meg salat i natt, for noe må jeg ha å gå på når jeg skal kjøre rundt i 9 timer.. |
|
|
|
|
|
#393 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Tråd for junistartereJauhau folkens, planlagt sprekk i dag. Supervondt i magen av å spise brød......Må skape meg litt motivasjon til og fortsette og disse smertene er all grunn til å la være å spise:S
|
|
|
#394 |
|
Medlem
Hvor: Spydeberg
![]() |
Sv: Tråd for junistartereOi, det er langt! God tur |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - trur eg
|
|
|
#395 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Tråd for junistartereTakk...Får prøve meg fremover i noen uker til, men om det fortsatt står stille blir det kanskje å se om det er noe annet som passer bedre kanskje..
|
|
|
#396 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: Tråd for junistarterekan man ta "30 DAYS" samtidig som man går på ketolysekuren???? |
|
|
|
|
|
#397 |
|
Gjest
|
Ville ikke det slå feil ut? Lurer litt på det samme egentlig, men jeg tenker som følgende: |
|
|
|
#398 |
|
Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det ingen endring i cm heller da? Har sett at du er flink til å trene for tiden, så det kan vel være derfor vekten ikke flytter så mye på seg? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
|
|
|
#399 |
|
Medlem
![]() |
Fikk høre at vi ikke bygger noe særlig med muskler når vi trener på ketolyse?? Aner ikke jeg..har ikke skjedd noe som helst i cm eller vekt de 2 siste ukene. så tok en sprekk i dag for å begynne knallhardt påan igjen i morra som straff.
|
|
|
#400 |
|
Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, det gjør man da! Kommer selvfølgelig noe an på hvor fast i fisken man er i utgangspunktet, men står i ketolyseboken at dersom man ikke har pleid å trene mye vil mange kunne oppleve at vekten stagnerer i noen uker pga treningen, men at de fleste da vil merke at de minsker i centimeter |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |