|
|
#176 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 38
![]() |
Sv: Maistarternes veietråd!etter det jeg har lært her inne har det ikke så mye og si hvordan farge det er på den i forhold til nedgangen. men er den helt mørk kan det være du får i deg for lite vann ..
Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse
|
|
|
#177 |
|
Nytt Medlem
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: Maistarternes veietråd!
E nok ikke flink med å telle nøyaktig, noen dager blir det litt for lite, noen dager blir det litt for mye. Spiser mye grønt og mye egg + proteiner av forskjellige slag og knekkebrød. Klarer nok ikke å få i meg nok fett, men det kommer seg. Har god tid og føler at ting går rett vei. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: lav karbo- egen vri
|
|
|
#178 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Sv: Maistarternes veietråd!Det går veldig treigt med meg om dagen.. Men det går da iallefall nedover. Er fornøyd med det. Ny vekt i dag var 91,4 kg |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#179 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2004
![]() |
Sv: Maistarternes veietråd!Går fryktelig tregt med meg også for tiden. Men jeg er i ketose iallefall - sjekket i går kveld. Jeg lurer på om jeg må innse at pepsi max er en partystopper for meg. Mistenker at det er den som er skyld i min manglende vektnedgang. |
|
|
|
|
|
#180 |
|
Juniormedlem
Hvor: Stavanger
Alder: 39
![]() |
Sv: Maistarternes veietråd!Jeg også eeelsker Pepsi Max'en! Er d eneste snopet jeg har liksom! Men Bestemte meg igår for å kutte litt ned på inntaket, så bestemte meg for å drikke MINST 1,5l flaske med vann før jeg får røre Pepsien. Å har du sett, 400g ramla av over natta! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for gravide
|
|
|
#181 |
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 41
![]() |
Sv: Maistarternes veietråd!Æsj, slikt vil jeg ikke høre..haha! orker ikke engang tanken på å legge pepsien min på hylla. Men selvsagt, dersom ting hadde fått opp farta så er det under vurdering. kan alltids prøve en uke..men det får bli tirsdag etter veiing :P |
|
|
|
|
|
#182 |
|
Juniormedlem
Hvor: Hordaland
![]() |
Sv: Maistarternes veietråd!Uke 1, ned 2,2 kg |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-kuren
|
|
|
#183 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Maistarternes veietråd!Ettermiddagens styrkeprøve... Skoleavslutning med kaker, boller, is, brus.... Jeg klarte å holde meg til lovlige ting (litt røkelaks, litt spekekjøtt, agurk, paprika og pepsi max). |
|
|
|
|
|
#184 |
|
Medlem
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Hellas
![]() |
Sv: Maistarternes veietråd!Er pa 5. uka. Har mensen og snikveiing viser 1,3 kilo opp. Fyttirakkern!!! Foler meg tjukk og tung. Merkelig nok synes det bare pa magen. Vanligvis hovner jeg litt opp i fottene og anklene, men ikke pa lavkarbo. Godt det er noen lyspunkter da |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#185 |
|
Medlem
Hvor: Rogaland
![]() |
Sv: Maistarternes veietråd!...og her er jeg etter 14 dager i Bulgaria. Føler jeg har levd godt i matveien |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#186 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Maistarternes veietråd!Er på tredje uka, og kan melde etter dagens veiing : |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse -
|
|
|
#187 |
|
Medlem
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Maistarternes veietråd!Tjoihei....
|
|
|
#188 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Maistarternes veietråd!6,2 faktisk :O
|
|
|
#189 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Maistarternes veietråd!Det er jo supert, Matgud!! |
|
|
|
|
|
#190 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Maistarternes veietråd!Takk Vatti! Synes jeg bare ryr av meg kg jeg! For godt til å være sant syns jeg!!!!!
|
|
|
#191 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Maistarternes veietråd!(hjelp, fant plutselig ikke igjen tråden - og nå som jeg endelig fant den så har jeg glemt hva jeg skulle si, så jeg sier bare hei. Hei!) |
|
|
|
|
|
#192 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Maistarternes veietråd!Matgud, det foregår en viss forbrenning om natten også (basalstoffskiftet), men hovedgrunnen til at man veier mindre om morgenen enn om kvelden er vel væsketap. Man svetter om natten og mister også endel væske med utåndingen. Tror ikke det blir riktig å snakke om vektnedgang om natten, for det er om dagen vi har forbrenning av betydning. |
|
|
|
|
|
#193 |
|
Medlem
![]() |
|
|
|
#194 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Maistarternes veietråd!Jeg fryktet et "rykk-tilbake-til-start" resultat etter 14 dager med All Inclusive i Bulgaria. Sist redigert av Lill-B : 13-06-10 kl 12:21. |
|
|
|
|
|
#195 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Maistarternes veietråd!Lill-B, det er jo supert!! Har du passet på maten når du var på ferie, eller har du bare kjørt på og kost deg? |
|
|
|
|
|
#196 |
|
Medlem
![]() |
Kjørt lavkarbo etter beste evne og masse grønnsaker og salater. Nok vann ingenting søtt, men ellers kan det vel sies at det ble ganske mye rødvin og endel pils på 14 dager. |
|
|
|
|
|
#197 |
|
Juniormedlem
![]() |
På fredag var jeg 78.4 så her går det unna. Mannen min har tatt av 10kg på samme tid. Han har vært borte i 2 uker, og jeg så at han var blitt tynnere i ansiktet. Han merker det på klær også sier han |
|
|
|
|
|
#198 |
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 41
![]() |
Sv: Maistarternes veietråd!To dager til ukas veiing :O Prøvde en slik 70% sjokolade på fredag..synes den smakte papp så det blir nok ikke så mye mer av det, men håper ikke den har gjort stort utslag. hadde dårlig utslag på stixene fredag og lørdag, men var tilbake litt igår kveld |
|
|
|
|
|
#199 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Maistarternes veietråd!Hei alle mine forumister!!!!
|
|
|
#200 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Maistarternes veietråd!Oi, Matgud - nå går det unna!!! Morsomt når det merkes på kroppen, synes du ikke? |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Veietråd for 30+gruppen | Supramundane | Mer enn 30 kg overvekt | 2235 | 17-03-15 21:38 |
| Aprilstarternes veietråd! | R0SA | Ketolysekuren | 307 | 02-11-10 16:49 |
| Lørdag-veietråd | supha | Fysisk og mental helse | 2 | 09-06-10 23:49 |
| ~ Juli - veietråd ~ | Frk.Sunshine | Ketolysekuren | 91 | 08-02-10 10:23 |
| Veietråd | Lil@ | Mer enn 30 kg overvekt | 1 | 02-07-07 00:11 |