Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 16-03-10, 03:28   #276
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ps er det noen av dere som har bestilt noe fra http://www26.netrition.com/low_carb_products_page.html ? Virker som om det er mye snadder der.. Lurer på å bestille

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 07:45   #277
StegforSteg
Seniormedlem

StegforSteg sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Ps er det noen av dere som har bestilt noe fra http://www26.netrition.com/low_carb_products_page.html ? Virker som om det er mye snadder der.. Lurer på å bestille

Jeg er ikke så glad i nettbutikker egentlig....men jeg har også sett at det finnes mye godt der Kanskje jeg drister meg ut å bestiller når jeg blir skikkelig matlei

Mål til påske:

StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 09:50   #278
Superteddy
Medlem

Hvor: Lillehammer
Alder: 44
Superteddy er på en erverdig vei

Jesus... Startet dagen kl 5.50 med en skikkelig diarèbleie fra minsten... Hørte det bobla godt, så da var det bare å stå opp! Vekta viste 700 gram mer enn i går, så alt i alt en kjip start på dagen.. Spiste sikkert litt lite i går selv om det er lavkarbo, så kjører på med kyllingsalat til frokost. Skal være flink å spise ordentlig i dag, så håper det ordner seg til i
morra!

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 11:26   #279
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Jeg har ikke bestilt fra nettbutikker, men tenker jeg skal prøve meg engang, hvis jeg begynne å bli lei

Ja det var en kjiip start på dagen Og jeg tror det kommer seg hvis du får i deg nok karber. Jeg følte jeg gikk opp når jeg spiste altfor lite.

Jeg for min del, har gått ned 100 gram siden i går

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 11:48   #280
Superteddy
Medlem

Sikkert karbene det manglet på ja... Er vel såvidt jeg fikk i meg 5 gram i går tror jeg..

Gammel 16-03-10, 11:49   #281
Superteddy
Medlem

Hurra for 100 gram ned 65kgmamma!

Gammel 16-03-10, 12:12   #282
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Mona_K er på en erverdig vei

Jippi for mamma =)

Teddy har du en vekt som er digital ? jeg gikk på min 3 ganger etterværandre i går.. alle gangene viste det forskjellig først hadde jeg gått ned å så vips hadde jeg lagt på meg 500 g

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 12:53   #283
slektskap
Medlem

slektskap sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Alder: 50
slektskap er på en erverdig vei

Hurra - veiedag på tirsdagen jeg, og den viste 0,4 ned. Jeg har følt jeg har stått stille denne uka, men det ble visst litt de siste par dagene likevel. (jada, jeg klarer ikke la være å snik-veie meg innimellom, derfor jeg syntes det stod så stille). Puh. Ikke mye, men ned er ned.

Det er smørbrød til lunsj på jobben idag, har skrapa pålegget av to og gått i skapet og funnet en fibberrik solsikke med et usannsynlig tjukt lag med philadephia på.

Igår laget jeg som tilbehør til svinekotelettene en god brokkoli og blomkål-mos med en stor klatt smør og en god dæsj fløte oppi. Brukte blenderen, det ble jo kjempegodt, og jeg som ikke er så glad i kokt blomkål engang! Barna fikk potet og gulrot-mos, så fikk de bittelitt grønnsaker i seg de også. Ville ikke smake min lysegrønne nei... Skal jammen bruke den gode blenderen min oftere!

slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 13:19   #284
Superteddy
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Jippi for mamma =)

Teddy har du en vekt som er digital ? jeg gikk på min 3 ganger etterværandre i går.. alle gangene viste det forskjellig først hadde jeg gått ned å så vips hadde jeg lagt på meg 500 g

Digitalvekt ja. Må ha den stående på nøyaktig samme plass hver gang, for det er bittelitt høydeforskjell mellom flisene på badet vårt. Den bruker å vise likt, så det stemmer nok..

Gammel 16-03-10, 13:44   #285
65kgmamma=perfekt
Medlem

Takker og bukker Jeg er kjempe fornøyd siden jeg har mensen i tillegg..

Opprinnelig lagt inn av slektskap, her.

Hurra - veiedag på tirsdagen jeg, og den viste 0,4 ned. Jeg har følt jeg har stått stille denne uka, men det ble visst litt de siste par dagene likevel. (jada, jeg klarer ikke la være å snik-veie meg innimellom, derfor jeg syntes det stod så stille). Puh. Ikke mye, men ned er ned.

Gratulerer Ned er ned
Jeg også snik veier meg, det er fordi jeg liker å ha litt kontroll hehe
Jeg har egentlig veiedag mandag, men tror jeg bytter til søndag

Nå tenkte jeg skulle ha litt lunsj, Tenkte å lage noen oste chips. Er ikke så veeldig sulten så gidd ikke lage meg noe salat.

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 14:18   #286
Val
Gjest

Jeg kan ikke veie meg bare en gang i uka. Det skaper alt for høye forventninger, og hvis jeg har lagt på meg, eller gått ned mindre enn jeg trodde, blir jeg kjempeskuffa, å får lyst på sjokkis...

Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 14:31   #287
65kgmamma=perfekt
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Val, her.

Jeg kan ikke veie meg bare en gang i uka. Det skaper alt for høye forventninger, og hvis jeg har lagt på meg, eller gått ned mindre enn jeg trodde, blir jeg kjempeskuffa, å får lyst på sjokkis...

Helt enig Like greit å veie litt ofte sånn at vi får ett reelt syn på vektapet. Blir ikke fullt så skuffa hvis en allerede har mistanke om det som kommer

Gammel 16-03-10, 14:49   #288
Val
Gjest

Sånn her vil jeg se ut når jeg er ferdig:

Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 14:52   #289
Val
Gjest

haha det var visst et gigantisk bilde....sorry Skikkelig badass, uten å være sånn harry-harry. jepp....hmm.....lurer på hva som skal til hehe. Har allerede langt svart hår og brune øyne. Må bare miste 20 kilo, trene i et år, på et mystisk vis få store kysse-lepper. Ja også den brystløftet vi snakket om tidligere hehe. Ja også må jeg få meg litt mer attitude.

Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 15:29   #290
65kgmamma=perfekt
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Val, her.

haha det var visst et gigantisk bilde....sorry Skikkelig badass, uten å være sånn harry-harry. jepp....hmm.....lurer på hva som skal til hehe. Har allerede langt svart hår og brune øyne. Må bare miste 20 kilo, trene i et år, på et mystisk vis få store kysse-lepper. Ja også den brystløftet vi snakket om tidligere hehe. Ja også må jeg få meg litt mer attitude.

Hehe
De 20 kiloene kommer snart til å forsvinne Og trent kropp får du i løpet av de 20 kiloene ( hvis du trener i tillegg) Og resten kan du bare kjøpe
Jeg vil gjerne ha kroppen til Angelina Jolie jeg da=) Og gjerne øynene hennes Og kanskje lippene også Eller så kan jeg jo også få kroppen til jessica alba, eller Megan Fox, Cheryl Cole , Kelly Brook , Beyonce Knowles, Jennifer Aniston, Jennifer Lopez , Katie Price , Rihanna
hoho.. Fant en liste om hvem kvinner ville ha kroppen til

Gammel 16-03-10, 15:42   #291
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Hvor: Oslo
Elinee er på en erverdig vei

Jeg veier meg hver morgen, ikke sjans i h***** at jeg klarer å vente seks dager mellom hver gang. Nå er endelig vekta på vei ned igjen. Syns ikke vinene og risen var verdt tre dager med oppgang. Er i hvert fall 200 gram mindre enn det minste jeg har veid på kuren. Bedre enn ingenting.
Pcn var nede i går, og ser at er man borte en dag, kommer det hundre nye innlegg. Lønner seg å følge med hele tiden! Ser at dere har oftere mensen? Er det vnlig på ketolyse?
Jeg har aldri hatt regelmessig mensen, men nå, andre mens etter fødsel, fikk jeg 29 dager etter første dag av forrige, kanskje det endelig er på vei til å bli en normal syklus her. Men vil ikke ha mensen annenhver uke som jeg ser noen har her, er det pg ketolyse eller har du alltid hatt det mona?

Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 15:42   #292
65kgmamma=perfekt
Medlem

Ja takk

Gammel 16-03-10, 15:45   #293
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Hehe
De 20 kiloene kommer snart til å forsvinne Og trent kropp får du i løpet av de 20 kiloene ( hvis du trener i tillegg) Og resten kan du bare kjøpe
Jeg vil gjerne ha kroppen til Angelina Jolie jeg da=) Og gjerne øynene hennes Og kanskje lippene også Eller så kan jeg jo også få kroppen til jessica alba, eller Megan Fox, Cheryl Cole , Kelly Brook , Beyonce Knowles, Jennifer Aniston, Jennifer Lopez , Katie Price , Rihanna
hoho.. Fant en liste om hvem kvinner ville ha kroppen til

Hadde vært no å få disse kroppene, ja. Men uansett om jeg blir så tynn, så er strekkmerkene og en litt løs hud på puppene noe i veien. Faen ass, syns puppene mine er skikkelig posete nå. De peker liksom ikke helt rett frem når jeg sitter uten bh feks. Dritt. Håper huden snart kan innse at vi er på vei nedover og at den må henge med!!!

Gammel 16-03-10, 15:46   #294
65kgmamma=perfekt
Medlem

Jeg tror jeg blør mye pga at mensen er på vei tilbake etter fødsel. Men jeg blødde ikke noen ting før jeg begynte på ketolyse.. Men håper jeg slipper å blø hver j**** uke.
Var på spinning i går og er helt øm i dag pga bindet! Skal på onsdag også og håper jeg kan bruke truseinnlegg da. Kan ikke bruke tampong pga jeg blør for lite.. Kjempe kjiipt!!

Gammel 16-03-10, 15:54   #295
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Ja. Min første mens, om man kan kalle det det, etter fødsel var kjempe kjempe lite i åtte dager, og nå har jeg hatt mensen i syv dager og blødd som om jeg spontanabborterte. Helt sykt. Jeg har alltid blødd normalt/lite men denne gangen måtte jeg bruke de grønne tampongene. De er jo som en penis!
Håper ikke det fortsetter sånn. Men da har kanskje ikke ketolyse en påvirkning, det ville jo vært rart uansett. Men en gang i mnd holder for meg, i hvert fall hvis det blir en sånn flom!
Kan du ikke bruke de minste da, de gule?

Gammel 16-03-10, 16:01   #296
65kgmamma=perfekt
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Ja. Min første mens, om man kan kalle det det, etter fødsel var kjempe kjempe lite i åtte dager, og nå har jeg hatt mensen i syv dager og blødd som om jeg spontanabborterte. Helt sykt. Jeg har alltid blødd normalt/lite men denne gangen måtte jeg bruke de grønne tampongene. De er jo som en penis!
Håper ikke det fortsetter sånn. Men da har kanskje ikke ketolyse en påvirkning, det ville jo vært rart uansett. Men en gang i mnd holder for meg, i hvert fall hvis det blir en sånn flom!
Kan du ikke bruke de minste da, de gule?

ja jeg har blødd i snart 4 uker hvis jeg ikke husker feil... men ikke hver dag.. bare i ett par dager i uken
Ja herregud, kan jo selvfølgelig bruke de Har helt glemt at det finnes flere typer.. har bare brukt first price sine. Det er vært passe før. Off ja de grønne er vel store ja. Hehe

Gammel 16-03-10, 17:41   #297
Val
Gjest

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Ja takk

Hehe Hun er fantastisk. Men jeg synes hun var litt for tynn da. Dama mi hadde jo forsåvidt det også. Men angelina er vel litt høyere. Jeg hadde ikke tenkt på det før men når jeg fant det bilde til morgenen i dag tenkte jeg at kanskje jeg kan lage en bakgrunn til dataen, av kropper jeg vil ha Som en motivasjon liksom...

Jeg og har mensen mye mer, har lest at syklusen blir litt rar på begynnelsen av ketolyse. Jeg har hatt mensen 3 ganger på 6 uker. Fikk i dag tidlig igjen, ble litt sjokkert. Forresten, lurer på om det er noen menn som leser denne tråden...mye snakk om mensen og hengepupper haha.

Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 18:35   #298
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Hehe, det gjør ikke noe Val, for de vet ikke hvem vi er Det som er så greit. Og vi gjør jo noe med det! Så de bare stay tuned Hengepupper bli vel ikke bedre med vektnedgang, men holder motet oppe!

Gammel 16-03-10, 21:32   #299
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Namba er på en erverdig vei

Nå er det vanskelig å være på diett... Det er mye som skjer på en gang, bl.a går vi bare og venter på at farmora til mannen skal dø og det er en skikkelig påkjenning. Jeg klarer ikke slappe av, strammer magen og kjenner at jeg er stressa konstant. Jeg er tom for krefter og lengter etter å dytte innpå masse sjokolade og få meg et blodsukkerboost, bare sånn at jeg kan føle meg litt bedre, bare en liten stund... Jeg går jo ikke ned i vekt heller når jeg stresser sånn, og det tar motivasjonen min. Sukk.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 21:44   #300
Val
Gjest

Ush, så dumt. det er lett å snu seg til gamle vaner når noe er vanskelig. Og at du ikke går ned er jo kjempedumt i seg selv, det vet jeg. Kanskje du kan spise noe som demper lysten litt? Lag noe godt og karbovennelig, noe som passer som lørdagsgodt. Litt bacongull, eller lag gele av fun saft og gelantin og putt krem oppå, eller sterk kakao med krem? Vet at det ikke er det samme som en god plate med sjokkis da, men det kanskje hjelper litt?

Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.