|
|
#276 |
|
Medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Ps er det noen av dere som har bestilt noe fra http://www26.netrition.com/low_carb_products_page.html ? Virker som om det er mye snadder der.. Lurer på å bestille |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse
|
|
|
#277 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Jeg er ikke så glad i nettbutikker egentlig....men jeg har også sett at det finnes mye godt der |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#278 |
|
Medlem
Hvor: Lillehammer
Alder: 44
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jesus... Startet dagen kl 5.50 med en skikkelig diarèbleie fra minsten... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#279 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg har ikke bestilt fra nettbutikker, men tenker jeg skal prøve meg engang, hvis jeg begynne å bli lei |
|
|
Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3
|
|
|
#280 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Sikkert karbene det manglet på ja... Er vel såvidt jeg fikk i meg 5 gram i går tror jeg.. |
|
|
|
|
|
#281 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Hurra for 100 gram ned 65kgmamma! |
|
|
|
|
|
#282 |
|
Medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jippi for mamma =) |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse
|
|
|
#283 |
|
Medlem
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 50
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Hurra - veiedag på tirsdagen jeg, og den viste 0,4 ned. Jeg har følt jeg har stått stille denne uka, men det ble visst litt de siste par dagene likevel. (jada, jeg klarer ikke la være å snik-veie meg innimellom, derfor jeg syntes det stod så stille). Puh. Ikke mye, men ned er ned. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig
|
|
|
#284 |
|
Medlem
![]() |
Digitalvekt ja. Må ha den stående på nøyaktig samme plass hver gang, for det er bittelitt høydeforskjell mellom flisene på badet vårt. Den bruker å vise likt, så det stemmer nok.. |
|
|
|
|
|
#285 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Takker og bukker
Gratulerer |
|
|
|
|
|
#286 |
|
Gjest
|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg kan ikke veie meg bare en gang i uka. Det skaper alt for høye forventninger, og hvis jeg har lagt på meg, eller gått ned mindre enn jeg trodde, blir jeg kjempeskuffa, å får lyst på sjokkis... |
|
|
|
#287 |
|
Medlem
![]() |
Helt enig |
|
|
|
|
|
#288 |
|
Gjest
|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Sånn her vil jeg se ut når jeg er ferdig: |
|
|
|
#289 |
|
Gjest
|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?haha det var visst et gigantisk bilde....sorry |
|
|
|
#290 |
|
Medlem
![]() |
Hehe |
|
|
|
|
|
#291 |
|
Seniormedlem
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg veier meg hver morgen, ikke sjans i h***** at jeg klarer å vente seks dager mellom hver gang. Nå er endelig vekta på vei ned igjen. Syns ikke vinene og risen var verdt tre dager med oppgang. Er i hvert fall 200 gram mindre enn det minste jeg har veid på kuren. Bedre enn ingenting. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥
|
|
|
#292 |
|
Medlem
![]() |
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
Seniormedlem
![]() |
Hadde vært no å få disse kroppene, ja. Men uansett om jeg blir så tynn, så er strekkmerkene og en litt løs hud på puppene noe i veien. Faen ass, syns puppene mine er skikkelig posete nå. De peker liksom ikke helt rett frem når jeg sitter uten bh feks. Dritt. Håper huden snart kan innse at vi er på vei nedover og at den må henge med!!! |
|
|
|
|
|
#294 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg tror jeg blør mye pga at mensen er på vei tilbake etter fødsel. Men jeg blødde ikke noen ting før jeg begynte på ketolyse.. Men håper jeg slipper å blø hver j**** uke. |
|
|
|
|
|
#295 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Ja. Min første mens, om man kan kalle det det, etter fødsel var kjempe kjempe lite i åtte dager, og nå har jeg hatt mensen i syv dager og blødd som om jeg spontanabborterte. Helt sykt. Jeg har alltid blødd normalt/lite men denne gangen måtte jeg bruke de grønne tampongene. De er jo som en penis! |
|
|
|
|
|
#296 |
|
Medlem
![]() |
ja jeg har blødd i snart 4 uker hvis jeg ikke husker feil... men ikke hver dag.. bare i ett par dager i uken |
|
|
|
|
|
#297 |
|
Gjest
|
|
|
|
|
#298 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Hehe, det gjør ikke noe Val, for de vet ikke hvem vi er |
|
|
|
|
|
#299 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Nå er det vanskelig å være på diett... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LKHF
|
|
|
#300 |
|
Gjest
|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Ush, så dumt. det er lett å snu seg til gamle vaner når noe er vanskelig. Og at du ikke går ned er jo kjempedumt i seg selv, det vet jeg. Kanskje du kan spise noe som demper lysten litt? Lag noe godt og karbovennelig, noe som passer som lørdagsgodt. Litt bacongull, eller lag gele av fun saft og gelantin og putt krem oppå, eller sterk kakao med krem? Vet at det ikke er det samme som en god plate med sjokkis da, men det kanskje hjelper litt? |
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? | Titti | Eurodiett | 2 | 23-10-10 20:11 |
| Æsj jeg har hatt sprekk....:( | Iset | Atkins kosthold | 5 | 05-04-04 12:42 |