Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

30+ kg, en liten gruppe?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 29-08-09, 15:15   #126
Minni1
Seniormedlem

Minni1 sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 54
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Så bra Elinengel

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 16:03   #127
Elinengelen
Medlem

Elinengelen sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Elinengelen er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Minni1, her.

Så bra Elinengel

For første gang i mitt 38 år gamle liv, veier jeg meg med et smil. og jeg har gått ned noen kilo uten å slite og gråte av frustrasjon. Det føles så godt.

Elinengelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tar en liten pause fra ketolyse, og snuser litt på South Beach Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 16:43   #128
Alyssa
Seniormedlem

Alyssa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Alder: 48
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Elinengelen, her.

For første gang i mitt 38 år gamle liv, veier jeg meg med et smil. og jeg har gått ned noen kilo uten å slite og gråte av frustrasjon. Det føles så godt.

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 16:54   #129
Emmie
Medlem

Emmie sin avatar

Medlem siden: May 2007
Emmie er på en erverdig vei

Så bra Elinengelen - kjempeflott !

Det er slik jeg også har følt det siden jeg startet opp her - men de siste 2 ukene har jeg stått iro på vekten....Men så er det ikke helt bra på hjemmebane heller da ,sover dårlig , og merker jeg slurver med å spise ofte nok og riktig........ så mulig det virker inn ?

Emmie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/prøver meg frem..... Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 16:57   #130
Alyssa
Seniormedlem

Alyssa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Alder: 48
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sånt virker inn ja

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 18:23   #131
Lurer*
Medlem

Lurer* sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Lurer* er på en erverdig vei

Ikke sant, tror dette er første gang jeg går rundt å gleder emg til å veie meg

Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 21:54   #132
PrøveKanin
Medlem

Medlem siden: Apr 2008
PrøveKanin er ny på veien

Hei

Jeg henger fortsatt med, har spist lavkarbo 20 dager nå. Men enda ikke veid meg så jeg vet ikke hvor mye jeg eventuelt har gått ned.

Eneste bekymringen er at jeg har drukket i overkant mye cola light og spist ost også selv om jeg vet jeg ikke tåler det så bra

PrøveKanin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.no - Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 09:23   #133
mokki
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
mokki er ny på veien

Gleder meg til morgendagen. Helgen har ikke akkurat vært noe bra. Spiste brød til frokost i går, pg spiste nachos ute... Øl på lørdag (drikker en gang hvert skuddår så det er heldigvis ikke noe vanlig utskeielse for meg. Husker ikke sist..)
I går kveld bakte jeg nye oopsier. De har blitt favoritt.

mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 14:13   #134
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Hurraaa!

7 dager med lavkarbo, og minus to kilo Har registrert det i veietråden nå, tenkte bare jeg måtte dele det med dere..!

Skal ta en målerunde i kveld, og så får vi se om det vises på målene og

Jeg og de andre jeg bor sammen med er invitert på muffins og vafler hos de i etasjen over oss i kveld.. De to jeg bor med vet ikke at jeg har begynt med lavkarbo.. Noen tips, ettersom jeg må sitte der og være sær og ikke ville smake? Redd for å bli oppfatta som uhøflig eller merkelig, for alle vet hvor glad jeg er i muffins

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 14:53   #135
Minni1
Seniormedlem

Minni1 sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 54
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Så flott Vaskekluten.

Det eneste rådet jeg har er å fortelle dem at du har lagt om kostholdet ditt og ikke kan spise de muffinsene.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 16:03   #136
Lurer*
Medlem

Lurer* sin avatar

Opprinnelig lagt inn av mokki, her.

Jeg som er ny her inne er alt for nysjærig for å la et slik ord gå forbi uten å spørre Hva er oopiser?

Gammel 30-08-09, 16:05   #137
Lurer*
Medlem

Lurer* sin avatar

Suverent Vaskeklut! Kult med slike resultater etter 1 uke. Selv skal jeg veie meg i kveld og ta målene, gleder meg skikkelig

Hva sier dere jenter skal vi ordne oss en ukes tråd for skravling, så slipper vi at den blir SÅ lang, og mange innlegg å lese? Kunne jo hende at det er noen av oss som ikker er her inne hverdag slik jeg er

Gammel 30-08-09, 16:07   #138
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Lurer*, her.

Jeg som er ny her inne er alt for nysjærig for å la et slik ord gå forbi uten å spørre Hva er oopiser?

Se her, http://forum.lavkarbo.no/showthread....ighlight=oopsi

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 16:17   #139
Lurer*
Medlem

Lurer* sin avatar

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Se her, http://forum.lavkarbo.no/showthread....ighlight=oopsi

Nam, det hørtes godt ut
takk arnakristin.

Gammel 30-08-09, 20:22   #140
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Suverent Vaskeklut! Kult med slike resultater etter 1 uke. Selv skal jeg veie meg i kveld og ta målene, gleder meg skikkelig

Hva sier dere jenter skal vi ordne oss en ukes tråd for skravling, så slipper vi at den blir SÅ lang, og mange innlegg å lese? Kunne jo hende at det er noen av oss som ikker er her inne hverdag slik jeg er

Takk! Jeg må si jeg er skikkelig fornøyd selv! Gir motivasjon til å fortsette med det Jeg skal måle meg senere i kveld, og vil da oppdatere veieinnlegget mitt på veietråden. Jeg heier på deg for at det har gått nedover med din vekt og

Ukestråd, blir det ikke fryktelig mange tråder etterhvert,da? o.O

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 20:25   #141
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Ukestråd, blir det ikke fryktelig mange tråder etterhvert,da? o.O

Det er i allefall mulig for n*kommere å følge med på skravletråder som er n*e av uka eller måneden. En slik skravletråd blir på bare noen uker så lang at det nesten er umulig å følge ned..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 20:54   #142
Lurer*
Medlem

Lurer* sin avatar

Det var et jeg tenkte også Imse, at kommer det noen nye til så er det greit at det ikke skravletråden er fryktlig lang. Da er det bedre med flere tråder? Eller er det bare vi som syns det?

Vel, nå det jeg egentlig kom innom for å fortelle

Jeg har oppdatert veieinnlegget mitt et lite hint....minus 3kg *juhuu*

Gammel 30-08-09, 21:35   #143
Lurer*
Medlem

Lurer* sin avatar

Haha, jeg ble så glad at jeg måtte feire dette med en signatur

Gammel 31-08-09, 00:02   #144
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Jeg har oppdatert veieinnlegget mitt et lite hint....minus 3kg *juhuu*

Gratulerer!! Så flink du har vært! Og, signaturer er tøøøøffe

vaskeklutpaleoblogg
Gammel 31-08-09, 12:28   #145
Elinengelen
Medlem

Elinengelen sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Elinengelen er på en erverdig vei

nei.....jeg har begynt å gå opp litt....tror jeg skal begynne å veie maten igjen....sukk.

Elinengelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tar en liten pause fra ketolyse, og snuser litt på South Beach Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 12:32   #146
Supramundane
Medlem

Supramundane sin avatar

Hvor: Trønder i Bergen
Alder: 40
Supramundane er på en erverdig vei

Så utrolig flott! Det høres ut som at du er på vei til et mye bedre liv da!

Opprinnelig lagt inn av mokki, her.

Gleder meg til morgendagen. Helgen har ikke akkurat vært noe bra. Spiste brød til frokost i går, pg spiste nachos ute... Øl på lørdag (drikker en gang hvert skuddår så det er heldigvis ikke noe vanlig utskeielse for meg. Husker ikke sist..)

Jeg bakte oopsier for første gang i går, og brukte de som hamburgerbrød - kjempesuksess!

Supramundane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 14:55   #147
Nini
Gjest

Her var det mange flink folk :-)

Gleder meg til å følge med dere videre også

Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 21:04   #148
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 62
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Blodfersk på forum, men har da lest litt.. Har "snekra på egen hånd" siden jobb-bytte i sommer, og gått ned 9 kilo på 3 måneder. Er sykt utålmodig, så nå på torsdag er det igang med EasyLife, ketolyse og trening. Ønsker meg en statsstøttet operasjon neste år, så da er det bare å jobbe ivei.. Er imponert over hva folk har fått til her inne! Har enda 28 kilo før jeg er ved målstreken. Sånn omtrent. Mulig jeg drar den litt lengre ned, siden jeg ikke helt husker hvordan jeg så ut ved de "kilotider"...

Gammel 26-09-09, 21:44   #149
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Blodfersk på forum, men har da lest litt.. Har "snekra på egen hånd" siden jobb-bytte i sommer, og gått ned 9 kilo på 3 måneder. Er sykt utålmodig, så nå på torsdag er det igang med EasyLife, ketolyse og trening. Ønsker meg en statsstøttet operasjon neste år, så da er det bare å jobbe ivei.. Er imponert over hva folk har fått til her inne! Har enda 28 kilo før jeg er ved målstreken. Sånn omtrent. Mulig jeg drar den litt lengre ned, siden jeg ikke helt husker hvordan jeg så ut ved de "kilotider"...

Velkommen!

9kg på 3måneder er jo veldig bra! Noe fortere vil ikke jeg gå ned pga mageskinnet ( men jeg skal ned 60kg eller mere tilsammen ).

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 21:53   #150
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 62
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Mageskinnet mitt er likevel ødelagt, derfor jeg gikk tilbake til gamle synder 4 kilo fra matchvekt for vel 3 år siden.. Så ut som en dårlig stappet potetsekk (ikke bare magen..), eier ikke spenst i huden, har vært sånn siden jeg var tenåring. Men, det å se meg i speilet da, det var nedtur, det, fikk en skikkelig knekk av bare det å SE meg selv.. Greitt fra knærne og ned, liksom. Nå vet jeg jo hvordan akkurat den biten er, og har en fastlege som har lovet at han skal stå på for meg, sånn at jeg får skrellet av noe/strammet opp/dyttet inn , når jeg bare har "vært flink nok". Og det skal jeg klare å være.. Og jeg skal bli der. Har et helt annet liv nå, en samboer som støtter meg hver meter av veien, trener sammen med meg, heier på meg, normal arbeidstid, muligheter til å bruke treningssenter (bodde på landet tidligere). Ingen grunner til å ta den "nødutgangen" flere ganger

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Karbo i gruppe 25+ supha Spis deg ned i vekt med Skaldeman 2 07-06-09 13:56
POM, en liten lek maysa Generell diskusjon 611 08-03-09 01:44
Liten presentasjon! (Ser at den ble ikke så liten allikevel ...) ~Buble~ Ketolysekuren 7 07-01-09 23:29
Ny rådgivende gruppe for diabetes og kosthold Lemen Artikler 1 08-02-07 01:17
Pilates-gruppe Marianne Trening 64 13-09-05 09:42

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:11.