Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Baconcrisp

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-01-09, 10:05   #26
MoaMoa
Medlem

MoaMoa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
MoaMoa er på en erverdig vei

Sv: Baconcrisp

Synes det er god smak på Baconcrisp jeg, men er jo så harde mange av de. Noen som har et merke å anbefale som er sprø uten å risikere store tannlegeregninger?

MoaMoa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 13:25   #27
Jabba
Seniormedlem

Jabba sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Prøv Kims Fullers Bakon Krisp - den er min favoritt...

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 13:30   #28
Tariana
Juniormedlem

Tariana sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 54
Tariana er ny på veien

På europris selger dem et veldig godt baconcrisp. Det er stor pose og de er veldig porøse og ikke fullt så saltet som bacongull.

Tariana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 15:49   #29
screwball
Seniormedlem

screwball sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 46
screwball er ny på veien

Også deilig av og til å lage seg dip av seterrømme, hvitløkspulver, vegeta, paprikapulver og chili. Snadder avveksling til bacongullet, og sørger for at man får i seg noe mer fett...

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 16:34   #30
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

I dag skal jeg lage Oste Chips. Takk for tips til krydder! Paprikapulver har jeg jo i skapet - og litt salt og pepper er jo godt det.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 15:04   #31
Jente 1980
Medlem

Jente 1980 sin avatar

Medlem siden: May 2009
Jente 1980 er på en erverdig vei

Takk for Europris tipset Screwball:-) Har kjørt helt til Eide handel for å få tak i bacon crisp med null karbo i... Nå slipper jeg det;-)

Hvor får man tak i denne Anton Berg sjokoladen???????? Mener å ha lest at den er gått ut av prod? Synes coletta sin er god 13 karber per 100g... Da kan man spise noen ruter ved "behov"...

Jente 1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 16:01   #32
Elmira86
Medlem

Elmira86 sin avatar

Alder: 39
Elmira86 er på en erverdig vei

Jeg har og spurt om det tidligere, fikk til svar at den var utgått. så tenkte jeg kunne viderebringe det svaret

Elmira86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fra 02.01.2012. Over til lavkarbo etterhvert Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 16:44   #33
JenJen
Seniormedlem

JenJen sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 40
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Jente 1980, du trenger ikke dra helt til Eide for å få tak i sånt altså Ica (Euroshopper) har en variant som jeg liker veldig godt, og den koster 18 kr. Kims Fullers (som er favoritten, men den passer ikke til mitt studentbudsjett) får du tak i på Obs! eller Prix (i allefall på Stakkevollan).
Anthon Berg hadde de på Rema for en stund siden, men jeg vet ikke om den er borte nå.

Rest if you must, but don't you quit.

JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 22:39   #34
Elmira86
Medlem

Elmira86 sin avatar

Jeg fant anthon berg sjokoladen på rema, og hamstret inn litt! Skynd deg før de slutter å selge den

Elmira86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fra 02.01.2012. Over til lavkarbo etterhvert Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 01:10   #35
Ivory
Seniormedlem

Ivory sin avatar

Hvor: Hedmark
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Hvis jeg bare må ha noe å putte i munnen på kvelden så tar jeg ofte en neve med mandler. Da kan jeg sitte og plukke og spise. Noen ganger blir det litt sukkerfri sjokolade også, eller IFA pastiller, eller kongen av Danmark sukkertøy (sukkerfritt så klart)... Men tygger jeg tyggegummi, så spiser jeg mindre av slike ting. Jeg liker heller ikke det harde i bacongull fra Maarud. Må prøve det fra Kims. Takk for tips

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 22:17   #36
Prada
Juniormedlem

Prada er på en erverdig vei

har ett lite spørsmål til den dippen dere snakker om jeg

Må man bruke seterrømme eller kan man bruke vanlig rømme? og hva har man oppi for å få den god til grønnsaker?

Prada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 23:32   #37
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Prada, her.

Må man bruke seterrømme eller kan man bruke vanlig rømme? og hva har man oppi for å få den god til grønnsaker?

Seterrømme er vanlig rømme Det andre heter lettrømme, og lett-produkter er ikke lavkarbomat...

Gammel 31-05-09, 17:58   #38
Elmira86
Medlem

Elmira86 sin avatar

Er det noen som vet noe om disse bacon crispene som selges i kinokiosker? Er de også lavkarbo? Tenkt meg på kino i kveld

Gammel 31-05-09, 18:04   #39
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Elmira86, her.

Er det noen som vet noe om disse bacon crispene som selges i kinokiosker? Er de også lavkarbo? Tenkt meg på kino i kveld

Du må spørre de Det selges jo ikke samme merke på alle steder vet du

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 21:49   #40
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Hvis det er de som ser ut som baconcrips, og står sammen med popcornet, så er det absolutt ikke baconcrisp. Bare fake, laget av mais.

Gammel 04-06-09, 00:29   #41
Jente 1980
Medlem

Jente 1980 sin avatar

Jeg fant anthon berg sjokoladen på rema, og hamstret inn litt! Skynd deg før de slutter å selge den

Her i Tromsø??? Hvilken Rema 1000 butikk???? På Pyramiden har dem bare "Sukkerfritt", og den er IKKE god!!! Men tips for de som vil ha god sjokolade så selger de Cavalier mørk og lys sjokolade på Life helsekost på Pyramiden. 0,8g karbs per 4 ruter

Carpe Diem
Gammel 04-06-09, 00:32   #42
Jente 1980
Medlem

Jente 1980 sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Jente 1980, her.

Her i Tromsø??? Hvilken Rema 1000 butikk???? På Pyramiden har dem bare "Sukkerfritt", og den er IKKE god!!! Men tips for de som vil ha god sjokolade så selger de Cavalier mørk og lys sjokolade på Life helsekost på Pyramiden. 0,8g karbs per 4 ruter

0,8 carbs på den mørke vel og merke! Er belgisk sjokolade og nam nam... Kjenner ikke at det ikke er sukker i den i det hele tatt.

Carpe Diem
Gammel 04-06-09, 00:54   #43
Jente 1980
Medlem

Jente 1980 sin avatar

Opprinnelig lagt inn av JenJen, her.

Jente 1980, du trenger ikke dra helt til Eide for å få tak i sånt altså Ica (Euroshopper) har en variant som jeg liker veldig godt, og den koster 18 kr. Kims Fullers (som er favoritten, men den passer ikke til mitt studentbudsjett) får du tak i på Obs! eller Prix (i allefall på Stakkevollan).
Anthon Berg hadde de på Rema for en stund siden, men jeg vet ikke om den er borte nå.

Oki, tusen takk for tips! Har funnet ut at dem har det beste baconkrispet på Eurospar i Tromsdalen nå! Veldig fornøyd med det da;-))) Kims sitt Bakon krisp! Yummi! Men Euroshopper sitt har jeg ikke prøvd, skal kjøpes en dag!
Hvilken Rema hadde Anton Berg?? Digger mørk sjokolade jeg da...

Carpe Diem
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Baconcrisp Tor Kake/dessert og snacks 23 04-06-09 00:56
Baconcrisp Spungeworthy Lavkarbo generelt 3 11-03-07 20:40
Baconcrisp? Monen Lavkarbo generelt 12 27-09-06 18:59
Er baconcrisp bra? Trille Spørsmål og svar 8 15-08-06 14:15
Baconcrisp NoKar Spørsmål og svar 3 19-01-06 19:24

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.