| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Oslo
Alder: 52
![]() |
Er baconcrisp bra?Var på reise med jobb i dag og blei pluttseleg kjempesulten. På flyplasskiosken fann eg berre baconcrisp med lavt karboinnhold. Er det "bra" å ete baconkrisp? Nokon som veit?? Eg følger sånn nokolunde fedon-kost ...
Min kostholdsfilosofi: Fedon møter Grete Roede
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 60
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er baconcrisp bra?For oss som går på ketosebaserte dietter er i allefall ekte baconsvor flotte saker. Lite karber og masse fett. Akkurat det vi skal ha. Men jeg er usikker på om det er likedan på Lindbergdiett. Spørs hvor mye karber du tar inn daglig det. Tar du inn lite til moderat er baconcrisp helt ok, men tar du inn mer enn det tror jeg karbene vil kollidere med fettet i baconcrispet.
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen Medlem av fredagsklubben Medlem av piskeklubben Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]()
|
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
|
|
|
#3 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
Sv: Er baconcrisp bra?det som er "værst" er at det er en god del salt i baconkrisp som kan hindre vektnedgang eller få nedgangen til å stagnere pga at kroppen holder på vann |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Fedon
|
|
|
#4 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Er baconcrisp bra?Takk skal dere ha. Har gått på Fedon-kurs for to år siden og der var det ikke noen snakk om baconcrisp så det er kanskje ikke helt maks, men i konklusjonen blir kanskje at i mangel på noe bedre enn et pizzastykke...
|
|
|
#5 |
|
Seniormedlem
Sv: Er baconcrisp bra?hehe ja det er jo mye bedre enn pizza sånn karbemessig... men helst som snacks da... et lite tips er jo å ha et mellommåltid i veska |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Er baconcrisp bra?Det med sånne småoster var ein god ide. Hadde ikkje hørt om babybeloster, men søkte og fann ut av det. Prøver å ha nøtter og litt tørka frukt med meg på jobb og slikt, men det er ikkje alltid like lett å planlegge heile tida. Nå får eg gå til innkjøp av ost også.
|
|
|
#7 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 66
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er baconcrisp bra?
I følge min lege gjør det ikke så mye om det er salt bare du drikker nok væske til og det tror jeg på, jeg får kun vann i kroppen av raske karber og jeg elsker salt mat men drikker 3-4 liter væske i døgnet. Men helt klart en skal ikke overdrive noe verken salt, sukker ,melk eller gulerøtter:-)
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste
|
|
|
#8 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 66
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er baconcrisp bra?
det med gulerøttene har jeg fra avisa for mange år siden. En person drakk 4 liter gulerotjuice om dagen og døde av det,og var helt gul i huden.
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste
|
|
|
#9 |
|
Seniormedlem
Sv: Er baconcrisp bra?Salt binder jo væske... og overdreven saltbruk er ikke bra for kroppen... |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| [Slank] Sykehusdietten er vel bra? | HP | Spørsmål og svar | 21 | 24-07-10 01:17 |
| Baconcrisp | NoKar | Spørsmål og svar | 3 | 19-01-06 19:24 |
| sjokolade bra for tennene! :-D | volcanus | Generell ernæringsdebatt | 2 | 12-10-04 13:12 |
| Atkins + lavt stoffskifte = ikke bra?? | Iset | Stoffskifte / hormonproblemer | 2 | 20-03-04 00:32 |