Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Dette funker jo ikke?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 21-05-09, 21:33   #51
Nemii
Medlem

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Nemii har en fantastisk aura rundt segNemii har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dette funker jo ikke?

Dessuten er det nå sånn at inni er vi ikke alle like.
Forskjellige kropper er skrudd sammen på ulik måte, og reagerer forskjellig på forskjellige ting.
Det er vel også litt av grunnen til at noen blir overvektige mens andre er syltynne uansett hvor mye de spiser?

Ketolyse er en ganske ekstrem diett som nok ikke passer for alle kropper - jeg tipper f.eks. at min kropp blir stresset av alt for lite karbohydrater og dermed vil fettet sitte likegodt.

Nemii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 21:39   #52
Maimor
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Maimor er på en erverdig vei

Dere som sier at Torkil ikke sier noe om kalorier kan umulig ha lest boken. Der står det både at forbrenning og inntak må være et regnestykke som går i minus. Og det står også forslag til ulike dagsmenyer som ikke ligger på veldig mange kalorier pr dag hvertfall. Og i tillegg noen forslag til tiltak om man ikke går ned i vekt, deriblant å redusere kaloriinntaket ned mot 1000 (!) kcal daglig en periode. Jeg lånte selv bare boka på biblioteket så jeg kan ikke referere til sidetall, men det bør jo noen andre her klare?

Gammel 21-05-09, 21:41   #53
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Huff ... Jeg har mye mer tro på Skaldemans fettøkningsgreie (jeg husker ikke hva han kaller det) om man ikke går ned i vekt, enn å gå ned i 1000 kcal daglig, det høres jo helt absurd ut.

Gammel 21-05-09, 21:43   #54
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Huff ... Jeg har mye mer tro på Skaldemans fettøkningsgreie (jeg husker ikke hva han kaller det) om man ikke går ned i vekt, enn å gå ned i 1000 kcal daglig, det høres jo helt absurd ut.

Signerer denne gitt. Jeg stopper i allefall opp i vektnedgang om jeg spiser for lite kalorier, dvs fett, siden de i mitt kosthold kommer fra fett.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 21:54   #55
Eva65
Medlem

Medlem siden: May 2009
Eva65 er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Dere som sier at Torkil ikke sier noe om kalorier kan umulig ha lest boken. Der står det både at forbrenning og inntak må være et regnestykke som går i minus. Og det står også forslag til ulike dagsmenyer som ikke ligger på veldig mange kalorier pr dag hvertfall. Og i tillegg noen forslag til tiltak om man ikke går ned i vekt, deriblant å redusere kaloriinntaket ned mot 1000 (!) kcal daglig en periode. Jeg lånte selv bare boka på biblioteket så jeg kan ikke referere til sidetall, men det bør jo noen andre her klare?

Du har helt rett , 1200 til 1400 kal pr dag , selvsagt er det induviduelt.
Jeg klarer ikke komme opp i det , se på menyen min over, jeg klarer ikke spise mer enn at jeg blir mett . Setter man sammen maten riktig kan det bli mye mat om dagen, jeg fordeler dette på 4 måltider. Det er riktig at en kan gå litt ned en kort periode vist ikke vekten vil ned. Står i boken at du kan redusere karboinntaket ned til 10 gr en 2 til 3 dager hvist vekten står still, men ikke lenger.Se lenger oppe på et annet innlegg fra meg hvad svar jeg fikk på en meny jeg sendte til Torkil.
Det er noen som mener det er å sulte seg ,men kan jo ikke sitte å true i seg når en ikke orker mer..

[SIGPIC][/SIGPIC]
Eva65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse.no Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 22:12   #56
LiseLotte
Juniormedlem

Hvor: Horten
Alder: 60
LiseLotte er på en erverdig vei

Helt enig i at 1200 kcal er for lite per dag. Kroppen vår trenger nærmere 1500 kcal bare for å opprettholde basalmetabolismen. Den skal jo fungere også, ikke bare bli tynn. Jeg går aldri under dette.

http://www.tickerfactory.com/weight-loss/wvVbgHj/

Sist redigert av LiseLotte : 21-05-09 kl 22:23.
LiseLotte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert for tiden... Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 22:23   #57
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Dere som er veldig opptatt av hvor mange kalorier som er i kostholdet, les dette innlegget fra Pål: http://forum.lavkarbo.no/showthread....ori#post632653

Gammel 22-05-09, 00:16   #58
Maimor
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Maimor er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Dere som er veldig opptatt av hvor mange kalorier som er i kostholdet, les dette innlegget fra Pål: http://forum.lavkarbo.no/showthread....ori#post632653

I innlegg #20 i den diskusjonen du henviser til sier jo Pål det samme som meg? Energi inn og ut må være et regnestykke som ikke går i pluss. Men det er klart om man ved å spise på denne måten også får høyere kroppstemperatur, økt energi som omsettes i mosjon osv så vil man jo gå ned ved å spise mer kalorier enn før når man var inaktiv.

Problemet kommer vel gjerne om man ikke opplever økt energi/ikke klarer eller orker å trene, eller har en spiseforstyrrelse og ikke kjenner kroppens egne sult/metthetssignaler og ellers er vant til å overspise. Da overspiser man gjerne på denne kuren også. Og om man da overspiser på mer kaloririke matvarer enn man har gjort før så går man gjerne opp i vekt uansett hvor lite karber man får i seg. :egen erfaring:

Gammel 22-05-09, 01:12   #59
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Men det jeg ville fram til er dette sitatet: "Rent fysiologisk så er det ikke nødvendig å telle kalorier for å gå ned i vekt, kroppen styer dette selv så lenge den ikke er i en "fettlagringsmodus." Å fokusere på kalorier, synes jeg skaper en usunn holdning til kropp og helse."

Alle både ketolyse, skaldeman og flere fokuserer så vidt jeg vet på at når du kutter karbene og tilfører fett er det så og si umulig for kroppen å utnytte fettet til lagring, fordi det er insulinet som forårsakes av mye karbohydrater som sørger for fettlagringa.
Dersom man legger på seg på dette kostholdet spiser man enten for mye karber, eller man spiser så lite totalt at kroppen går i sparemodus.

Gammel 22-05-09, 01:43   #60
Bæret
Medlem

Bæret sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Bæret har en fantastisk aura rundt segBæret har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Eva65, her.

Det er jo ikke rart at du ikke kan spise stort mer , du har jo tatt stort sett alt med fett 145,6 gr og bare
karbo pluss bare 69,1 gr proteine

Dette stemmer ikke med ketolysekuren. for lite karbo litt for mye fett og for lite proteiner.Var inne på mat på data og la inn maten din og kom til dette resultatet.
Jeg setter sammen maten på en helt annen måte, men der gjør vi jo alle forskjellig.
Sånn ser min liste ut idag, når det gjelder 100 gr seterrømme og 50 gr fløte så kokte jeg rømmegrøt av det,derfor så stor porsjon med reker for å få opp protein.
2 stk fiberrik med solsikke
2 stk kokt egg
250gr tomat
30 gr paprika
50 gr isbergalat
15 gr seterrømme til dressing
300 gr kokte reker
30 gr kalkun røkt pålegg
100 gr seterrømme
50 gr fløte
Pluss ketolysetablettene
Dette ble : 1150 kal, 100,1gr protein, 76,5 gr fett og 14,7 gr karbo.
Mer klarer ikke jeg å få i meg om dagen.
Sendte spørsmål til Torkild 1 uke etter at jeg begynte på kuren med hele dagslisten med mat som var nogenlunde lik den her om hvordan om hvordan sammensettingen så ut . Han svarte meg at den så fin ut , men vist jeg ikke gikk ned ville han ha kuttet ut et egg. Nå spørs det jo hvor mye en veier og da ,men jeg veide da 110 kg. Gikk ned 5 kilo de første 14 dagene, har veiedag igjen imorgen.
Kaloriene bryr jeg meg ikke om ,men de står nå der når en legger maten inn, derfor tok jeg med det.

Dette er et svar på Mistrals innlegg over.

En rask regning, og jeg kommer over 22 karbo i det du har spist.

Fiberrik er i gjennomsnitt 3,7 g karbo i hver bit. (37g karbo pr 100g)

Bæret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 01:46   #61
Bæret
Medlem

Bæret sin avatar

Jeg teller forresten ikke kalorier nei...

Har vært på ketolyse i fem uker, dette er min sjette.

Gammel 22-05-09, 08:54   #62
supha
Seniormedlem

supha sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 42
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Bæret, her.

En rask regning, og jeg kommer over 22 karbo i det du har spist.

Jeg har sluttet å bruke Mat på Data, da jeg fant en del feil i karbohydratinnhold...

supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 09:04   #63
MrBlonde
Nytt Medlem

Alder: 48
MrBlonde er på en erverdig vei

Jeg vil foreslå trening. Øk muskelmassen din, så øker fettforbrenningen. Det tar 20 minutter 3 ganger i uken. Kjøp deg noen armhevings håndtak og ta armhevinger. + ta tak i et par vaskebøtter/unger eller lignende og ta noen knebøyinger. Da får du trent de største muskelmassene. Har du ikke tid til dette har du jammen tett programm

Jeg trener 3 ganger i uka mens jeg er på ketolyse, klarer ikke noe kondisjonstrening, men lett vekttrening går greit. Bare passe på å få i meg nok proteiner. Har gått ned 6 kg på 2 uker, og jeg var ikke veldig overvektig fra før av. Spiser masse kalorier også (teller ikke annet enn karber så vet ikke hvor mye)

MrBlonde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 12:10   #64
Eva65
Medlem

Opprinnelig lagt inn av bæret, her.

en rask regning, og jeg kommer over 22 karbo i det du har spist.

helt riktig, jeg regner 3,4 gr på fiberrik .og jeg ligger på rundt 15 gr karbo om dagen , etter 1 måned kan en prøve å oke til 20 gr, vist en fortsatt er i ketose med det, kan vi bruke det.
Har nå gått ned 6,2 kg på 3 uker så jeg har funnet min formel.
Mett får i meg variert kost å næring, å går ned.
DE HAR RETTET OPP FEILENE NÅ, SÅ GÅ INN, LEGG INN MÅLTIDENE MINE ,SÅ SER DU AT ALT JEG HAR SKREVET OPP STEMMER.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Sist redigert av Eva65 : 22-05-09 kl 16:56. Årsak: FEIL
Gammel 22-05-09, 13:59   #65
Bæret
Medlem

Bæret sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

Og apropos kalorier: Jeg fører opp det jeg spiser på FitDay. Sånn ser dagens liste ut:

2 egg + 2 eggehviter
35 gram bacon
25 gram smør
1 avocado
100 gram ost
11 grønne oliven
50 gram valnøtter
5 cherrytomater

Da er jeg allerede oppe i over 1600 kcal ifølge FitDay, og enda har jeg ikke spist middag. Jeg kan ikke med min beste vilje se hvordan jeg skulle kunne leve på 12-1300 kcal om dagen uten å være konstant sulten.

Regner med du har regnet ut karbohydratene, men har du sjekket om du bruker bacon med sukker eller annet tilsatt?
Jeg har funnet ut at det er mye rart i bacon nemmelig. :mumle:

Du bør nok gi kuren en stund til, iallefall du som ikke skal ned så mye!

Opprinnelig lagt inn av supha, her.

Jeg har sluttet å bruke Mat på Data, da jeg fant en del feil i karbohydratinnhold...

Ja, det er feil i listen her inne også...

Opprinnelig lagt inn av Eva65, her.

helt riktig, jeg regner 3,7 gr på fiberrik .og jeg ligger på rundt 15 gr karbo om dagen , etter 1 måned kan en prøve å oke til 20 gr, vist en fortsatt er i ketose med det, kan vi bruke det.
Har nå gått ned 6,2 kg på 3 uker så jeg har funnet min formel.
Mett får i meg variert kost å næring, å går ned.
DE HAR RETTET OPP FEILENE NÅ, SÅ GÅ INN, LEGG INN MÅLTIDENE MINE ,SÅ SER DU AT ALT JEG HAR SKREVET OPP STEMMER.

Jeg tror deg jeg altså, ingen vits i å rope.

Ville bare sette en nb bak fiberrikene, så ikke nye på kuren tror de kan spise det.
Jeg bruker ikke opp karbene på å spise det iallefall.
Savner ikke brød/knekkebrød i det hele tatt jeg.
Men jeg har laget knekkebrød selv for å prøve, de var ok og med veldig lite karber.

Gammel 22-05-09, 14:41   #66
Cosmo
Juniormedlem

Cosmo er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av MrBlonde, her.

Jeg vil foreslå trening. Øk muskelmassen din, så øker fettforbrenningen. Det tar 20 minutter 3 ganger i uken. Kjøp deg noen armhevings håndtak og ta armhevinger. + ta tak i et par vaskebøtter/unger eller lignende og ta noen knebøyinger. Da får du trent de største muskelmassene. Har du ikke tid til dette har du jammen tett programm

Jeg trener 3 ganger i uka mens jeg er på ketolyse, klarer ikke noe kondisjonstrening, men lett vekttrening går greit. Bare passe på å få i meg nok proteiner. Har gått ned 6 kg på 2 uker, og jeg var ikke veldig overvektig fra før av. Spiser masse kalorier også (teller ikke annet enn karber så vet ikke hvor mye)

Jeg har gått på ketolyse i to uker nå, og jeg er i ganske lik situasjon som deg med hensyn til antall kilo jeg skal ned, ønskelig er ca 10. Jeg trener styrke 3-4 ganger i uka, et fullt styrkeprogram med vekter (dvs. knebøy, markløft, push-up, sit-up, stående roing, triceps, biceps, skulderhev, skulderpress, osv. osv). Men vekta står fremdeles bom stille. Så hva skal jeg da endre på?

Cosmo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 15:06   #67
Løvetann
Medlem

Løvetann sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Jeg har fulgt ketolysekuren i ti dager nå, og vekta står bom stille.

Jeg drikker nok vann (minst 3 liter daglig), får det vesentligste av karbene fra grønnsaker som vokser over jorda, og spiser minst 2000 kalorier daglig hvorav minst 75% fett. Så hvorfor går jeg ikke ned?

Jeg anbefaler deg å lese dette innlegget, som Gerd - en av veteranene her - la inn i februar. Hele tråden, med tittelen Tåmodighet og slankestress, ligger klistret øverst på ketolyseforumet.

Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 15:11   #68
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Løvetann, her.

Jeg anbefaler deg å lese dette innlegget, som Gerd - en av veteranene her - la inn i februar. Hele tråden, med tittelen Tåmodighet og slankestress, ligger klistret øverst på ketolyseforumet.

Signerer, det innlegget bør alle lese minst to ganger i måneden om de skulle glemme innholdet! Skriv gjerne ut og heng opp på kjøleskapsdøra.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 16:19   #69
MrBlonde
Nytt Medlem

Alder: 48
MrBlonde er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Cosmo, her.

Jeg har gått på ketolyse i to uker nå, og jeg er i ganske lik situasjon som deg med hensyn til antall kilo jeg skal ned, ønskelig er ca 10. Jeg trener styrke 3-4 ganger i uka, et fullt styrkeprogram med vekter (dvs. knebøy, markløft, push-up, sit-up, stående roing, triceps, biceps, skulderhev, skulderpress, osv. osv). Men vekta står fremdeles bom stille. Så hva skal jeg da endre på?

Boka sier at så lenge du er i ketose, så kommer du til å gå ned. Trener du mye styrke så kan det jo være at du lager muskler av fettet ?
Dersom du ikke får utslag på ketose stix'en så er det noen mat forslag i boka som man skal følge

MrBlonde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 16:49   #70
Sesti
Medlem

Sesti sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Alder: 37
Sesti har en fantastisk aura rundt segSesti har en fantastisk aura rundt seg

Boka sier at så lenge du er i ketose, så kommer du til å gå ned. Trener du mye styrke så kan det jo være at du lager muskler av fettet ?
Dersom du ikke får utslag på ketose stix'en så er det noen mat forslag i boka som man skal følge

Det å være i ketose betyr ikke at du går ned.. Jeg har vært i ketose siden januar, men ikke gått ned et gram

Sesti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 16:51   #71
Eva65
Medlem

Regner med du har regnet ut karbohydratene, men har du sjekket om du bruker bacon med sukker eller annet tilsatt?

Ville bare sette en nb bak fiberrikene, så ikke nye på kuren tror de kan spise det.
Men jeg har laget knekkebrød selv for å prøve, de var ok og med veldig lite karber.

Hallo. Har fått mail fra sætre fabrikker ang fiberrik solsikke , det går 11stk på 100 gr og det var 3,4 gr karbo i et stk fiberrik , det orginale er det mer .

Det går helt greit å bruke 1-2 fiberrik om dagen hvist man vil bruke noen av karbo på det , Torkil bruker det selv også, men det gjør man som man vil med alle og en hver. Dette er svaret jeg har fått av Torkil.
Jeg er vant til det fra før, å bruke mye fiberrik, å jeg synter det er godt med mye meierismor og hvit ost pluss 1-2 skiver kjøttpålegg å mettende.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Sist redigert av Eva65 : 22-05-09 kl 16:52. Årsak: feil
Gammel 22-05-09, 16:59   #72
Eva65
Medlem

Det er ingen som roper her ,syntes det er ok med en sånn diskusjon jeg , er vel greit å høre andres meninger , syntes jeg lærer mye av det og tar imot med takk.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Gammel 22-05-09, 17:04   #73
Cosmo
Juniormedlem

Cosmo er på en erverdig vei

Nå har jeg desverre ikke fått målt meg enda, og således fulgt med på eventuelle tap av centimeter her og der. Men det skal jeg sørge for å få gjort rimelig kjapt.. Det kan være som du sier at jeg lager muskler av fettet, og om jeg er i ketose eller ikke varierer veldig fra dag til dag i forhold til stix'ene i alle fall. Nå har jeg ikke hatt utslag i det hele tatt (helt hvit) på flere dager, så da vil jeg vel anta at nei det er jeg ikke. Ketolyse er mye "vanskeligere" enn jeg opprinnelig trodde.

Cosmo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 17:18   #74
Eva65
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Cosmo, her.

Nå har jeg desverre ikke fått målt meg enda, og således fulgt med på eventuelle tap av centimeter her og der. Men det skal jeg sørge for å få gjort rimelig kjapt.. Det kan være som du sier at jeg lager muskler av fettet, og om jeg er i ketose eller ikke varierer veldig fra dag til dag i forhold til stix'ene i alle fall. Nå har jeg ikke hatt utslag i det hele tatt (helt hvit) på flere dager, så da vil jeg vel anta at nei det er jeg ikke. Ketolyse er mye "vanskeligere" enn jeg opprinnelig trodde.

Ikke bry deg om fargen på stiksene så sant de har utslag. Du forbrenner ikke mer om stiksene er mørkerød , det betyr at du drikker for lite . Så sant stiksen er rosa er du i ketose.Har sendt mange spørsmål til Torkil i løpet av disse tre ukene ,Det er derfor jeg kan si det jeg sier, det er hans svar til meg. Har ikke noe med at jeg har erfaring for det har jeg ikke ,men som sagt sendt mange spørsmål og fått fine svar fra han . Svarer ikke på noe som jeg ikke har fått svar på gjennom han og ikke svar fra andre heller for det er så mange meninger , men han kan jeg stole på vet.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Gammel 22-05-09, 17:24   #75
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Og apropos kalorier: Jeg fører opp det jeg spiser på FitDay. Sånn ser dagens liste ut:

2 egg + 2 eggehviter
35 gram bacon
25 gram smør
1 avocado
100 gram ost
11 grønne oliven
50 gram valnøtter
5 cherrytomater

Da er jeg allerede oppe i over 1600 kcal ifølge FitDay, og enda har jeg ikke spist middag. Jeg kan ikke med min beste vilje se hvordan jeg skulle kunne leve på 12-1300 kcal om dagen uten å være konstant sulten.

Er dette alt du spiser på en dag??? Ikke rart du ikke går ned! Kroppen tviholder jo på det den har fordi dette er for lite mat! Er vel ca en frokost for meg dette Jeg må opp i 40 gram karber for å gå ned i vekt.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Funker ikke med ketosedietten GeirPedersen Spørsmål og svar 15 30-10-08 20:43
Dette funker jo! Stompa Induksjonen 3 12-07-06 19:07
Javascriptene funker ikke i Opera... David Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 12-09-05 09:21

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:58.