| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Medlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() |
KosttilskuddsspørsmålHva er den riktige sammensetningen og doseringen av forskjellige kosttilskudd når man følger et lavkarboopplegg? Når på dagen skal man ta hva? Kan man kombinere det med å ta en detoxkur som f.eks Ortis Metho Drain detox? Hva med Avena Sativa? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kosttilskuddsspørsmålvet ikke hvilke tilskudd du evnt har fått beskjed om å ta av legen din jeg? Iaf bør du ta omega 3 ( selv tar jeg møllers dobbel beriket med a + d+ e vitamin). Du bør ikke overstige anbefalt dagsdose (med mindre du har fått beskjed om annet. B vitamin kan også være lurt - denne kan godt taes på kvelden ( positiv effekt på søvnen |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lindberg Ketogen Kost
|
|
|
#3 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2006
Alder: 56
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kosttilskuddsspørsmål
Når det gjelder detox-kurer, og avena sativa, er det nok viktig at du ser på karbinnholdet. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KosttilskuddsspørsmålTakk for svar. Men hva med døgnfordelingen? Vitaminer, omega 3 osv på dagen, og kalsium, magnesium, krom osv på kvelden? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#5 |
|
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kosttilskuddsspørsmål
Det står en del om det med kaffe te og søtningsstoffer både her på forumet og i boka. Å drikke kaffe eller andre koffeinholdige drikker kan for noen forårsake stopp i vektnedgangen. Men dette gjelder ikke for alle. Her må man prøve seg fram. Det samme gjelder for søtningsstoff. Det er helt klart en fordel å begrense seg i bruken av det, særlig i oppstarten av en kur/diett. Å bytte ut vanlig godis med kunstig søtet kan for mange være å bytte ut en avhengighet med en annen, samt at noen opplever at vekttapet stopper opp. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
|
|
|
#6 |
|
Potius sero, quam numquam
Medlem siden: Oct 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KosttilskuddsspørsmålKetolysekurens vitamin- og mineraltilskudd er "skreddersydd" for den som er i ketose. Anvisning om når og hvordan disse bør taes står på boksene. ( Klikk på boksene i nettbutikken så får du se det.) |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|