Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Farris Pluss

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 28-01-07, 19:32   #1
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Farris Pluss

Jeg kjøpte meg en flaske Farris pluss med smak av pære og sitronmelisse. Den var rågod Jeg så at den inneholdt 0 karbo, men når jeg så nærmere på inneholdsfortegnelsen så inneholdt den søtstoff.

Er denne ok å drikke tro? Jeg prøver jo å unngå lightbrus, men kanskje denne var like ille?

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 10:00   #2
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Farris Pluss

den er jo forsåvidt like ille som lettbrus når det kommer til søtningsstoff da...

hadde valgt vanlig eller bris om jeg skulle kjøpe farris jeg

Gammel 29-01-07, 10:27   #3
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Ja, det jo gjerne sånn når man finner noe godt
Men, men, Bris er bedre enn ikke no!

Gammel 29-01-07, 10:34   #4
Sanko
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2007
Sanko er på en erverdig vei

borte

Sist redigert av Sanko : 26-01-08 kl 15:10.
Sanko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: søker! Muligens atkins?? Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 10:43   #5
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Jeg tror du kan drikke Farris Bris da ja. Men jeg følger ikke Atkins, så jeg skal ikke si det hundre prosent.

Siden du spør, så går jeg ut fra at man ikke kan drikke light-brus generelt på Aktins den første tiden?

Gammel 29-01-07, 11:05   #6
Sanko
Juniormedlem

borte

Sist redigert av Sanko : 26-01-08 kl 15:15.
Sanko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: søker! Muligens atkins?? Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 11:10   #7
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Sanko, her.

Sånn som jeg har forstått det er det best å unngå det ja......

Samme som meg. Jeg har klart meg en hel uke uten pepsi maxen min! Veldig stolt

Gammel 29-01-07, 12:00   #8
Sanko
Juniormedlem

borte

Sist redigert av Sanko : 26-01-08 kl 15:12.
Gammel 29-01-07, 15:57   #9
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Siden du spør, så går jeg ut fra at man ikke kan drikke light-brus generelt på Aktins den første tiden?

Du kan, men det frarådes på grunn av kunstig søtstoff som Aspartame.... og med Cola/Pepsi er det i tillegg koffein.

Gammel 29-01-07, 22:37   #10
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Du kan, men det frarådes på grunn av kunstig søtstoff som Aspartame.... og med Cola/Pepsi er det i tillegg koffein.

Ok, så sånn sett er det bedre å ta Farris Pluss, hvis man absolut må

Gammel 29-01-07, 23:25   #11
Sondre
Medlem

Sondre sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 44
Sondre har en fantastisk aura rundt segSondre har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

I tillegg så er Cola ekstremt syrlig (lav pH) som ikke er bra.

Jeg tok en rask test med Farris Bris (Lemon) og vanlig Farris (grønn) og det kan virke som Bris har litt lavere pH enn vanlig, men det ligger rundt pH 6-7 uansett så mye bedre enn Cola.

Har forresten masse pH striper som jeg tester ulike produkter med, si ifra hvis det er noe dere vil ha sjekket.

Sondre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ray & Terry's Longevity Program - www.fantastic-voyage.net - Leve lenge: http://longevus.blogging.no Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 13:38   #12
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Sondre, her.

I tillegg så er Cola ekstremt syrlig (lav pH) som ikke er bra.

Jeg tok en rask test med Farris Bris (Lemon) og vanlig Farris (grønn) og det kan virke som Bris har litt lavere pH enn vanlig, men det ligger rundt pH 6-7 uansett så mye bedre enn Cola.

Har forresten masse pH striper som jeg tester ulike produkter med, si ifra hvis det er noe dere vil ha sjekket.

mener du cola light eller vanlig ? Trodde farris og cola light hadde lik ph verdi jeg

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 23:50   #13
Sondre
Medlem

Sondre sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 44
Sondre har en fantastisk aura rundt segSondre har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av nøtta, her.

mener du cola light eller vanlig ? Trodde farris og cola light hadde lik ph verdi jeg

Da tror jeg nok du tar veldig feil for cola har en mye lavere pH enn Farris. Farris har vel ganske lik pH som vanlig vann (eller kilden hvor vannet blir tappet).

Jeg gjorde en test akkurat nå på Pepsi Max og pH verdien er 3. Jeg regner med det er noe av det samme for Cola Light/Cola Zero.

Sondre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ray & Terry's Longevity Program - www.fantastic-voyage.net - Leve lenge: http://longevus.blogging.no Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
BonAqua og Farris Bris girl Lavkarbo generelt 2 19-06-09 07:49
Slankeopplegget Pluss Fjonken Lavkarbo generelt 12 21-06-06 15:30
Farris Miriel Induksjonen 3 27-07-05 11:01
Farris Bris Tingeling Lavkarbo generelt 4 21-05-05 21:03

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.