![]() |
Farris Pluss
Jeg kjøpte meg en flaske Farris pluss med smak av pære og sitronmelisse. Den var rågod :sikle: Jeg så at den inneholdt 0 karbo, men når jeg så nærmere på inneholdsfortegnelsen så inneholdt den søtstoff.
Er denne ok å drikke tro? Jeg prøver jo å unngå lightbrus, men kanskje denne var like ille? :p |
Sv: Farris Pluss
den er jo forsåvidt like ille som lettbrus når det kommer til søtningsstoff da...
hadde valgt vanlig eller bris om jeg skulle kjøpe farris jeg |
Ja, det jo gjerne sånn når man finner noe godt ;)
Men, men, Bris er bedre enn ikke no! :) |
borte
|
Jeg tror du kan drikke Farris Bris da ja. Men jeg følger ikke Atkins, så jeg skal ikke si det hundre prosent.
Siden du spør, så går jeg ut fra at man ikke kan drikke light-brus generelt på Aktins den første tiden? |
borte
|
Sitat:
|
borte
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg tok en rask test med Farris Bris (Lemon) og vanlig Farris (grønn) og det kan virke som Bris har litt lavere pH enn vanlig, men det ligger rundt pH 6-7 uansett så mye bedre enn Cola. Har forresten masse pH striper som jeg tester ulike produkter med, si ifra hvis det er noe dere vil ha sjekket. |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg gjorde en test akkurat nå på Pepsi Max og pH verdien er 3. Jeg regner med det er noe av det samme for Cola Light/Cola Zero. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15. |