Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-12-06, 01:15   #501
Fridolina
Seniormedlem

Fridolina sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 45
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Tusentråden 2006

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Kreeeemt, Hyper

Dette er er jo tusentråden Weee!
Jeg har shoppet masse idag så deeeeiig, selvom ikke lommeboka er helt enig. Jeg tror jeg må stæsje meg opp imorgen og ta bilder!!

Liker og pynte meg og skulle ønske det var flere julebord jeg skulle på... Men den gang ei...

JAAA!! vi vill se bilder!!!!! Rød leppestift er kjempelekkert!! Men du..husk å bit av på ett papir etter du haft det på, og skjekka dig i speilet iblant.. Av egen erbarenhet,er det lett å gjemme når man er full..ikke fullt så lekket då med røde tender og rød i hele facet!! (av erfarenhet)..Åsså må det ikke bli så mye sussing.. (mye som kan skje på julfest!)

Hyper! du må trykke på endre knappen og skrive noen ord til (min 50 ord) annars ødelleger du allt!!hehe

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 01:17   #502
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Og nå er vi halvveis til tusen

Detta klarer vi glatt Imorgen skal jeg på Ikea (igjen ) Må jo trimme scooteren!!
Ikke at jeg egentlig har råd, men kjøkkenet mitt er så lite at jeg trenger smarte hylledelere for å få plass...

Så sånn er nå det

Tre ord til skulle holde

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 01:24   #503
Mila
:)

Mila sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Får bidra litt mer jeg også da
Jeg får ikke sove.. merkelig fenomen det der.. når jeg er hos kjæresten er det aldri sånn.. da legger vi oss i 22.30 tida dersom han (og / eller jeg) skal på jobb dagen etterpå, og jeg sovner fint, men her hjemme.. ikke snakk om!

Åsså har jeg nisser i skapet som lager klærne mine større i løpet av natta..

Gammel 02-12-06, 02:12   #504
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sånne nisser som Mila snakker om kan godt få lov til å komme på besøk til meg også...

Ellers så har jeg gjort fryktelig lite etter jobb i dag. Har bare sittet i sofaen og sett på tv og tasta på pc'en... Var det noen som fikk med seg Jul i Tøyengata i dag da? Jeg var litt opptatt akkurat når det gikk, så fikk ikke følgt så nøye med. Er det bra??

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 10:55   #505
nomma
Seniormedlem

nomma sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 53
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Jeg var på sånn julemesse i går kveld.. og kjøpte meg en fantastisk fin engel, sånn hjemmelaget type.. Det var så mye fint der...skulle ønske jeg var rik slik at jeg kunne ha kjøpt mye mer.. Det må være morro å kan vise frem og selge litt av hobbyen sin..

"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 17:33   #506
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Hjemme hos oss har alle (både to- og firbeinte!) adventskalendre - jeg har fått sjokoladekalender med 86% sjokolade, laget av en demontert "vanlig" kalender! Kult med en bit til kaffen da, og akkurat passe mye. Tror det er lurest for meg med slike ferdige biter enn med en hel plate . Nå må det vel snart være 50 ord her? Skriver litt til for å unngå kjeft

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 18:09   #507
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

I dag har jeg vært og kjøpt meg adventsstjerne. Den var sølvfarget, og så var den pyntet med perler i flere rosanyanser. Passer perfekt til oss "småjenter" som liker rosa... Også hadde den taggene rette veien.

Også prøver jeg meg på en liten forklaring til Hyper på stjerner med tagger rette veien: Liker ikke at stjerner er opp-ned, dvs at det er en spiss som peker rett ned, på stjerner med 5 tagger. (Det er forresten ok at en spiss peker nedover, viss det også er en spiss som peker rett opp, men da har stjernen mer enn 5 tagger.) Forsto du?

(Legger ved et lite vedlegg som viser forskjellen )

Sist redigert av Lemen : 13-01-08 kl 22:40.
Gammel 02-12-06, 18:14   #508
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Jeg forstod!!
Oioioi..Nå skjer det noe borti gata tror jeg..Masse rakketter høres det ut som....Jaa!!Nå ser jeg de faktisk og..er det noe spesielt med 2.desember tro?....Hmm.....Ser på reprisen av So you think you can dance jeg...Fikk ikke sett hele sist...Så skal jeg møte min kjære på butikken etterpå..Han er ute og ser fotballkamp..så skal vi handle litt, og jeg skal hente 3 pakker på posten!!
Ene er fra Kid (gardiner og litt), den andre er fra dialife.dk..(julesnop til familyn), og den tredje vet jeg ikke!!så det blir spennende...Weeheee..
Jeg ELSKER å hente pakker..Bare håper vi klarer å bære..Kan hende den siste er garnet jeg bestilte forresten!!..Kjempemange nøsterBlir bra uansett!Og kjenner jeg meg selv rett, må de nye gardinene osv. , på plasd med èn gang de er i hus..

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 20:12   #509
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Frøy: jeg liker nisser og engler, bare ikke før 23 desember. synes liksom ikke de har noe med adventstiden å gjøre, for for meg er advent å vente på julen, ikke starte den. Derfor har jeg ikke frem noe julepynt før 22 eller 23 (alt etter når jeg har fri) men jeg har frem både nisser og engler når jeg pynter til jul. Så frem til ca 20 desember (siden jeg drar til mamma 21) så er det lilla og stjerner som pynter opp her, og julemusikk på cd spilleren..

men vi er jo så forskjellige, så jeg har absolutt ikke noe i mot at folk pynter med nisser nå...

Gammel 02-12-06, 20:31   #510
Aline
Admin

Aline sin avatar

Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Jeg forstod!!
Oioioi..Nå skjer det noe borti gata tror jeg..Masse rakketter høres det ut som....Jaa!!Nå ser jeg de faktisk og..er det noe spesielt med 2.desember tro?....Hmm.....Ser på reprisen av So you think you can dance jeg...Fikk ikke sett hele sist...Så skal jeg møte min kjære på butikken etterpå..Han er ute og ser fotballkamp..så skal vi handle litt, og jeg skal hente 3 pakker på posten!!
Ene er fra Kid (gardiner og litt), den andre er fra dialife.dk..(julesnop til familyn), og den tredje vet jeg ikke!!så det blir spennende...Weeheee..
Jeg ELSKER å hente pakker..Bare håper vi klarer å bære..Kan hende den siste er garnet jeg bestilte forresten!!..Kjempemange nøsterBlir bra uansett!Og kjenner jeg meg selv rett, må de nye gardinene osv. , på plasd med èn gang de er i hus..

Det er lysfest

Jeg fikk såvidt med meg rakettene på vet til sentrum Jeg har nemlig vært på ikea (igjen ) på scooter
Kaldt og vått og bare såvidt jeg fikk med meg allt hjem igjen
Men jeg digger det stedet og om ikke lenge kommer det bilde av julevinduet mitt

Nybegynnerinfo!

Sist redigert av Aline : 02-12-06 kl 22:00.
Gammel 02-12-06, 21:49   #511
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Julevinduet ditt var kjempefint!!
Jeg vil OG på IKEA!!
Hadde de mye fint der nå?til jul og sånn??
Herregud da...jeg er jo helt råtten oppi toppen..tror bakteriene har overtatt litt her...
Har bytta gardiner jeg nå, så nå er det lyyst her inne..Litt rart, men mest fordi det er uvant tror jeg...Stjerna lyser så fint i vinduet, og jeg har fått snop fra dialife.dk..Det skal pakkes inn ganske snart tror jeg, så jeg ikke snoper meg dårlig i magen..Sånn!!Nå har jeg iallefall 50 ord..Så det så

Sist redigert av Hyper : 02-12-06 kl 22:16.
Gammel 02-12-06, 21:59   #512
Aline
Admin

Aline sin avatar

Kremt, glemt å telle ord, ell?

Joda, maaaasse juleting på Ikea
Og masse folk... Puh!! Men det var gøy,da. Og kjøpe røde lys og dekorsand til å støtte de opp i små glass

Og på europris idag så fant jeg adventsstjerna mi!! Liten hvit i metall med plass til te-lys Lovet it!!

Nå skal jeg se om ikke jeg får til å rydde resten av micro-leiligheten min..

Nybegynnerinfo!

Gammel 02-12-06, 22:01   #513
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

HYPEEEEEEEEEEEEEEEER!!!

vi er fortsatt i tusentråden... pass på antall ord.
Jeg er dødstrett, og vurderer hardt å gå å legge meg snart... eneste problemet er at jeg må ha på nytt sengesett først...

ellers fint lite som skjer i jeefland på en lørdagskveld. Jeg er hjemme og glaner på tv. Skal på dagvakt i morgen, og hjem til mamsen og spise middag etterpå. Har lånt bila deres i helga, så jeg skulle slippe å drasse på et tonn poser i juleshoppinga mi... Endte opp med å kjøpe en haug med cola light på tilbud...

Gammel 02-12-06, 22:03   #514
Aline
Admin

Aline sin avatar

Vel, Cola-ikkelight er værre
Jeg har også hjemmelørdag... Har tilbud om vindrikking med venninne og hennes venninner, men jeg tror jeg står over... Jeg vil heller rydde hjemme.
Ryddig hjem = ryddig sinn sant? Og et ryddig sinn trenger jeg imorgen!!

Så da er det bare og stå på, da!!

Rydda påååååååååååååååååååå

Nybegynnerinfo!

Gammel 02-12-06, 22:20   #515
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

synes det er deilig av og til jeg..Og bare rydde, og rense litt opp innvendig samtidig..Men jeg må helst være alene når jeg rydder da..jeg er veldig "organisert", og kan blir fort irritert, om noen rydder "feil"....

så jeg VIL ha hjelp, men allikevel ikke..vanskelig det der...
Kan godt si til Erlend at NÅ kan han støvsuge...men jeg liker å rydde selv..han mener at det er ryddig, mens jeg fortsatt synes det er rotete..Jeg mener det ikke er ryddig før det er strøkent....

Sær ? Jeg?..

Føler meg litt som Monica i FRIENDS...

Kan IKKE være lett å bo med meg....

Gammel 02-12-06, 22:33   #516
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Sitter og ser på test kjærligheten på nrk1 jeg. Men, jeg gidder ikke å delta da. Er litt morsomt å se på.

Ellers så lurer jeg på om jeg skal åpne en kartong med vin, og ta meg et glass... Hmm, ja det gjør jeg.

Også mangler jeg noen ord for å fylle opp....

Gammel 02-12-06, 22:35   #517
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Har så mye jeg skulle ha gjort jeg, at jeg ikke får begynt noe sted..Og i morra er det søndag, som jeg egentlig synes er en kjedelig dag..Mest fordi ingenting er åpent, nå som jeg har penger...Og fordi jeg er sykemeldt!!!Før var jo søndagene hellig...Eneste dagen jeg hadde fri hver eneste uke....Kjeder meg litt i kveld, så kanskje jeg kan klare å fylle opp litt i denne tråden da...

Gammel 02-12-06, 22:41   #518
Aline
Admin

Aline sin avatar

Ikea har søndagsåpent imorgen Og sikkert lagunen også?
Bare å sjekke på nettet.

Liker egentlig best å handle hverdager på formiddagen, så slipper man alle menneskene

Blir så sinnsykt stresset av å gå rett bak noen som går liiitt saktere enn meg... Argh!

Så nattåpent igår var en real prøvelse!!!

Nybegynnerinfo!

Gammel 02-12-06, 22:41   #519
Fridolina
Seniormedlem

Fridolina sin avatar

Ja nu sitter jag her med mine nyristede solstikkefrøn gott! bra substitut for pinjekjærner..det er ju å dyrt! Kjæresten min er på julebord sammen med 300 andre..jag håper att han er en snill gutt! julbord er ju den tid de fleste er uto..men jag litar på han..trur jag..

[/IMG]
Gammel 02-12-06, 22:45   #520
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Åh...Jeg takler ikke masse folk jeg heller..Irriterer meg over den minste lille ting!!Til og med små unger eller gamle folk..Jeg er helt fææl!!...
Søndagsåpent tror jeg ikke jeg orker rett og slett..Er sikkert ØRTEN andre folk der samtidig..
Skal ut på jobben i Åsane i løpet av uka, får ta turen da
Noen av dere som har msn forresten?

Gammel 02-12-06, 22:47   #521
Aline
Admin

Aline sin avatar

Jeg har MSN og der måtte jeg plusteslig skrive mange flere ord

Men jeg følger med på God kveld norge samtidig, så jeg er litt fraværende... Kan sende deg adressen min på PM, jeg.

Blir dårlig med rydding, men jeg har ihvertfall satt sammen og ordnet tingene jeg kjøpte på IKEA idag

Nybegynnerinfo!

Gammel 02-12-06, 22:48   #522
Fridolina
Seniormedlem

Fridolina sin avatar

hvor i Åsane jobber du? på sentret? synd att du ikke er hjemme over jul og nyår..kunde ju komma innom å si hej vet du..men jag drar hjem fra bergen den 3.dje januar trur jag..begynner skolen igjen den 4;de.. tar tåget opp, men åker bil hjem.laaang biltur! åsså er jag livredd for den laaange tunnelen..

[/IMG]
Gammel 02-12-06, 22:50   #523
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Jeg jobber på visit frisørsalong, på Åsane senter...Er sykemeldt nå, men er der noen timer i uka..
Jeg reiser hjem 21. desember, og kommer tilbake til bergen 4.januar....:/...
Gruer meg til jobb til uka...skal begynne å klippe kunder igjen....Er meningen iallefall..Har mest lyst å gi opp hele greia....

Gammel 02-12-06, 22:55   #524
Aline
Admin

Aline sin avatar

Men du har jo nettopp klippet venninner med stooor suksses
Jeg tror du klarer det kjempefint, men jeg skjønner at det er skummelt, da..

Jeg er kanskje i Bergen når du er, Fridolina Skal gi beskjed, jeg
Aner egentlig ikke når jeg er hvor, så time will show!

Hadde vært morsomt å møtes!

Nybegynnerinfo!

Gammel 02-12-06, 22:57   #525
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Joda..jeg er ikke redd for selve klippingen...Er alt det andre...Ta i mot kunden, skrive inn på data, konversere, være imøtekommende og hyggelig..Jeg har ikke energi og overskudd til det for tida..Men nå føler jeg at jeg må nødt...Selv om jeg ikke føler meg klar..
Hadde jeg kunnet, hadde jeg slutta på jobb....Og heller begynt å studere litt igjen....Men jeg må ta svennebrevet for å slippe å betale tilbake alt stipendet..

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 03:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 20:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 03:09

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.