Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Julebrus

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-11-05, 17:46   #51
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

men ribbe og ingefærøl da...

Gammel 19-12-05, 15:26   #52
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Julebruskongen er ihvertfall sikker i sin sak; Julebrusen skal være rød! Og han drikker det til alle måltider t.o.m.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=299516

Gammel 22-12-05, 00:48   #53
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe

Julebruskongen er ihvertfall sikker i sin sak; Julebrusen skal være rød! Og han drikker det til alle måltider t.o.m.

Det er jo nok å se på tennene til den mannen, så forstår alle at rød julebrus ikke er bra

Gammel 22-12-05, 01:00   #54
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

Det er jo nok å se på tennene til den mannen, så forstår alle at rød julebrus ikke er bra

Det er vel bare å se på hele mannen så vet alle at rød julebrus ikke er så lurt å drikke

Ellers så synes jeg at denne kongen hadde vært mye morsommere å hatt på slottet enn Kong Harald.

Gammel 22-12-05, 01:18   #55
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe

Ellers så synes jeg at denne kongen hadde vært mye morsommere å hatt på slottet enn Kong Harald.

Gammel 02-11-06, 23:05   #56
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 43
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Jeg har aldri hørt om eller sett brun julebrus, så da eksisterer den ikke.

dytter litt på denne jeg..har ikke lest alle innleggene, men den beste julebrusen er den orange fra Trio tror jeg...
NAMME!!

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 23:23   #57
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

dytter litt på denne jeg..har ikke lest alle innleggene, men den beste julebrusen er den orange fra Trio tror jeg...
NAMME!!

He he Oransj julebrus ble slaktet lenger oppe i tråden ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 23:28   #58
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

He he Oransj julebrus ble slaktet lenger oppe i tråden ...

Jeg så det
Jeg er jo fra Telemark, og det er vel der den blir produsert..
Men jeg liker rød også jeg da.....Selv om den orange er favoritten...

Gammel 03-11-06, 13:43   #59
nomma
Seniormedlem

nomma sin avatar

Medlem siden: May 2005
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

noen som har sett om cola kommer med sin sukkerfrie variant i år???

"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 15:05   #60
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av nomma, her.

noen som har sett om cola kommer med sin sukkerfrie variant i år???

Jeg håper da inderlig det. Var god den.

Gammel 03-11-06, 15:07   #61
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

men den er ikke brun jo

Gammel 03-11-06, 16:13   #62
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 39
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

ringnes kommer med en sukkerfri i år.. såg den i sted på prix.

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:29   #63
Bigmamma
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2006
Alder: 58
Bigmamma er på en erverdig vei
Question

Sv: Julebrus - forvirra

Simba/Coca cola sin er vissnok sukkerfri, men hva her de brukt i stedet?
Kan den drikkes med god samvittighet i små mengder?

Ellers er jeg Oslo jente opprinnelig og da skal julebrus være rød, og juleøl skal være brunt - henger igjen fra barndommen når vi fikk voksen glass å ha brusen i rundt middagsbordet, det var stas det.

Bigmamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker... Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 13:57   #64
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

men den er ikke brun jo

Hi Hi. Fornærma no. (fra en trønder te trønder)

Gammel 09-11-06, 20:14   #65
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Mum 4 2, her.

Hi Hi. Fornærma no. (fra en trønder te trønder)

'Klart de... de røde skvipe e jo eventyrbrus... ikke julebrus

Gammel 13-11-06, 19:48   #66
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Jeg finner jo ikke denne noe sted jeg!?..Kanskje jeg burde ta hintet...Tydeligvis er det noen som ikke vil jeg skal ha julebrus...hihi..

Gammel 13-11-06, 19:59   #67
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Her i dei grisgrendte strøk så selger de den vertfall på Spar og Eurospar!

Synes den er god, sitter å drikker et glass nå.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 20:03   #68
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Her i dei grisgrendte strøk så selger de den vertfall på Spar og Eurospar!

Synes den er god, sitter å drikker et glass nå.

Gammel 13-11-06, 20:50   #69
Enid
Seniormedlem

Enid sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Jeg finner jo ikke denne noe sted jeg!?..Kanskje jeg burde ta hintet...Tydeligvis er det noen som ikke vil jeg skal ha julebrus...hihi..

Ringnes sin knallgode julebrus light (rød) selger de både på Kiwi og Rimi i Bergen sentrum iaffal

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 11:46   #70
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Skal ut på jakt i helga.....Se hva jeg kan finne...

Gammel 24-11-06, 15:17   #71
nomma
Seniormedlem

nomma sin avatar

nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

noen som har funnet ringnes sin light versjon i trøndelag?? Finner hverken cola eller ringnes.. Trenger vi kansje ikke lett julebrus her?????

"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 15:26   #72
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

nå skal jeg banne i kjerkja og si at... jeg har egentlig ikke så veldig lyst på julebrus i år! venninna har pludra om dette i månedsvis, og hun er reneste julegleden på boks. og da jeg tenkte litt over det, så kom jeg frem til at hele denne julebrusglugginga bare er en institusjon, en slags skapt magi, som egentlig ikke er annet enn vann, sukkerkulør og sukker (for julebrusen skal være brun, hørrdu! med nisser på slede, og den skal komme fra hamar bryggeri! eh... eller har ringnes kjøpt den opp...?!? undre...) hehe. men brus er for meg, og har alltid vært blandevann og knapt nok det. blir ikke noe stort savn. verre med mammas hjemmebrygde øl! (uten alko) og pappas tyske mørke importerte juleøl.
velvel. jeg klarer meg fint på akkevitt og vann jeg, no problem.
men en øl eller to må jeg nesten ha assa!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 00:45   #73
kristih
Seniormedlem

kristih sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sverige
kristih er ny på veien

Liker ikke brus jeg:-)

Gammel 25-11-06, 00:59   #74
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av kristih, her.

Liker ikke brus jeg:-)

Ikke jeg heller, søtt & j***** er det og !

Gammel 25-11-06, 01:21   #75
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Ikke jeg heller, søtt & j***** er det og !

Ja fysj, er det en sukkerkilde jeg gladelig unnværer, så er det brus!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.