|
|
#3626 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Beste Bente! Så godt som du oppsummerer LK for oss som er 29+. Dette er oppskrifta på Bente-pakka; den er helt ypperlig. Og så er det bare å tilpasse til egen kropp. Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive innlegget; det hjelper meg og sikkert flere med. |
|
|
|
#3627 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
|
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
|
|
|
#3628 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Det har du helt rett i. Det er jo det som skjer: folk ser at LK fungerer for noen og kaster seg på bølgen - og jeg tror mange ikke får oppfylt forventningene sine. Mange går ned i vekt, men jammen er det mange som ikke gjør det også! |
|
|
|
#3629 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
![]() ![]() |
Håper du blir bedre i halsen snart, er kjipt å ikke være helt pigg. Særlig nå som dere skal ha full rulle med hus og mulig salg- gosj så spennende da!! Håper dere får en god takst og at dere finner noe som passer både behov og ønsker
Absolutt! Og, det er så koselig å se gleden til mamma, for det er _ingen_ i familien som hjelper henne med noen ting, noen gang. Jeg har jo bidratt selvfølgelig, men nå er vi to om dette. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
|
|
|
#3630 |
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
![]() |
|
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#3631 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Ja, jeg vet ikke om jeg engang rakk å smile |
|
|
|
|
|
#3632 |
|
Medlem
![]() |
Klart du var fin - 98% menn liker damer som ser ut som om de kan "brukes" (misforstå meg rett her er du snill). Men - du sa malingsflekker, pysjbukse og hestehale - ....snakker vi bar overkropp el? |
|
|
|
|
|
#3633 |
|
Seniormedlem
Ja, er nok mange som ikke innser at dette er en stor jobb når de starter og dermed begynner å stresse når det ikke fungerer helt som forventet. Man må jo jobbe både med å tilegne seg kunnskap, lære å lage mat på nye måter, gjøre seg erfaringer personlig og jobbe med å finne en tilpasning som passer seg selv, samt ikke minst jobbe med det mentale og følelsesmessige oppe i det hele
Å, så koselig med besøk av flørten, da
9 uker borte fra egen seng - uff da - hvor er det du sover da skulle jeg nesten til å spørre - jaja, jeg spør like godt jeg |
|
|
|
|
|
#3634 |
|
Gjest
|
Herlig!! Han der har jeg sansen for gitt
Hva i all verden har du holdt på med da disse ukene da? 9 uker er jo vanvittig lenge! Og takk for omtanken; jeg skal ikke kjøre dette for langt. Vær du trygg. Sånn som jeg har følt meg de siste dagene unner jeg ingen. Men i ettermiddag forsvant det susete hodet og jeg ble i kjempeform. Spiste eggsalat i ett-tia og olje i fem-tia. Gikk meg en times tur i sekstia, og det var en merkelig opplevelse; var nesten euforisk der jeg gikk
Vi har nok ikke slått fra oss treff men heller ikke snakket mer om det. Tror muligens du og jeg er litt brems i så måte.... Jeg er forøvrig stadig vekk i hovedstaden gjennom jobb |
|
|
|
#3635 |
|
Seniormedlem
Ååå, så bra at du føler deg bedre allerede!!! Jeg var nå sikker på det skulle vare lengre enn det der jeg da |
|
|
|
|
|
#3636 |
|
Medlem
![]() |
Så flink han er - og når det gjelder kviser så forstår jeg han godt. De kom jo selvfølgelig etter min sprekk forrige helg (satser på at de er borte til ferien neste helg) |
|
|
|
|
|
#3637 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Det blir sikkert veldig godt å flytte hjem nå Nysgjerrig! Og du minnet meg på at jeg glemte å kjøpe røkelaks i dag; må innom en søndagsåpen butikk i morgen da |
|
|
|
#3638 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Nyskgjerrig nok: hørtes ut som noen stressende uker med å flytte fra sted til sted ja. Bra det bare er en uke igjen til du kan ligger rett ut på stranda og slappe av og ta deg inn igjen, tenk på hvor deilig det blir, så går nok pakkingen lettere |
|
|
|
|
|
#3639 |
|
Medlem
![]() |
Søndagsåpen med røkelaks - hm, det tror jeg ikke jeg finner i den lille hovedstaden en gang. Lykke til - hvis ikke så finner du det innen lunsjtid på mandag. Sist redigert av Nysgjerrig nok : 17-09-11 kl 23:16. |
|
|
|
|
|
#3640 |
|
Medlem
![]() |
Stress ja - det kan jeg love. Borte bra og hjemme best osv veit du!! Røkelaks er jo godt - og fett. Bare ikke husket på at det finnes. Thanks! Men du - hva mente du når du sa påleggsalat? Eller var det Appelsinpiken som sa det?? Sist redigert av Nysgjerrig nok : 17-09-11 kl 23:15. |
|
|
|
|
|
#3641 |
|
Seniormedlem
Ja, slik er det alltid - borte bra men hjemme best. |
|
|
|
|
|
#3642 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Sove godt Bente |
|
|
|
|
|
#3643 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Æ flira!
Ja, du er ikke den eneste som har sansen for ham. Mamma erklærer sin elsk på han stadig vekk,også direkte til han |
|
|
|
|
|
#3644 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God morgen alle sammen. Og for en strålende morgen! Vekta viste ny minstenotering: 81,6 kg. *juble juble* Og det skal jeg si, at hvis dette fortsetter sånn så tåler jeg det meste. Og da mener jeg det meste! Sist redigert av Dollsine : 18-09-11 kl 10:43. |
|
|
|
#3645 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godmorgen alle sammen! |
|
|
|
|
|
#3646 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2011
Alder: 38
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg er såå misunnelig Dollsine! Det her er helt fantastisk. Skjønner virkelig at Bente-pakka er noe å satse på. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#3647 |
|
Medlem
![]() |
Så ikke spm ditt før nå jeg Dollsine - men du så vel svaret jeg skrev på samme spm til Bente? Jeg har liksom testet sigøynertilværelsen og flyttet rundt om kring. Hehe. Lagde den beste middagen i går, og fulgte opp med laks og eggerøre til frokost. (Feirer at vi endelig er hjemme) Nå er det kaffe og fløte og pc tid, - mens jeg samler energi til å starte med oppakking og rydding. Skal bli bra til slutt ja!
Synes det hørtes fint ut jeg Prutt - antrekket ditt. Motsvaret til en mann i brannmannsuniform liksom - med litt møkk i ansiktet. Knis. Men det er like greit at han ser deg sånn også - hvis det skulle bli dere to så slipper han å bli skremt den dagen du tar på deg joggebukse og vimser rundt med sminken fra i går - hehe - som meg akkurat nå. |
|
|
|
|
|
#3648 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Og Sanna... bor i huset med alle vinduene foreløpig... Usikker på hvor da.... |
|
|
|
|
|
#3649 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Sorry at jeg nå framstår som en masekråke - men jeg glemte det jeg skulle si: |
|
|
|
|
|
#3650 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Blitt litt snørrunge, jeg.
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? | Fofa | Trening | 1875 | 27-01-15 17:10 |
| 6. juni | thomas71 | Generell diskusjon | 6 | 06-06-11 20:57 |
| Noen som starter i morgen 8. juni? | Thida | Ketolysekuren | 24 | 13-06-09 19:16 |
| Konferanse 19. juni | Sprudle | Generell diskusjon | 20 | 07-06-07 15:11 |