|
|
#3501 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Det er sant. Det er nok proteinet jeg strever mest med å holde ned....
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#3502 |
|
Gjest
|
Du er ikke alene Lille venn og å slite med proteinene Sist redigert av Dollsine : 12-09-11 kl 23:48. |
|
|
|
#3503 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg sliter også mest med proteinene. Vil helst ha det under 70g jeg, men det klarer jeg nesten aldri, men iom at jeg går ned så har jeg funnet ut at jeg ikke skal stresse mer med det. Det som virker best har jeg funnet ut er å bruke fet fisk og fett kjøtt istedenfor magert, laks og makrell istdenfor torsk, kyllinglår istedenfor kyllingbryst, entrecot istedenfor ytrefilet, grillribbe istedenfor svinefilet, kjøttdeig istedenfor biffdeig, samt noen fete chorizopølser uten karber av og til. Men av og til blir jeg så lei disse tingene og har virkelig lyst på noe magert kjøtt isteden.... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
|
|
|
#3504 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godmorgen alle sammen! |
|
|
|
|
|
#3505 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God morgen damer! Du har så rett Bente; det er opp til oss selv hvordan denne dagen blir. Ønsker derfor at alle tar en bli-som-jeg-vil-dag! Sist redigert av Dollsine : 13-09-11 kl 09:48. |
|
|
|
#3506 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God morgen |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
|
|
|
#3507 |
|
Seniormedlem
Stooooor klem og masse lykke til vennen |
|
|
|
|
|
#3508 |
|
Gjest
|
Stooooooor klem fra meg til deg vennen. Dette fikser du som "barneskirenn" ved å ta en ting (et hinder) av gangen. Først nå er det å komme over i "ketausen", og bli ferdig med bivirkninger av overgangsfasen. Du skal bruke oss andre i tråden i disse dagene; og fortelle oss hvordan det er; få det ut! Vi er her for deg vennen; uansett! Deal? Gleder meg så på din vegne jenta mi |
|
|
|
#3509 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg vil gjerne signere på det Dollsine sier her, Pruttilutten, hvis du sliter, så bruk oss, ikke trekk deg unna, du vet vi er her for deg |
|
|
|
|
|
#3510 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Love you, altså |
|
|
|
|
|
#3511 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Klart du skal komme på rett sti igjen, gulljenta! |
|
|
|
|
|
#3512 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Måtte bare innom og fortelle at jeg har overlevd formiddagen! Lunsj nå og jeg var sulten men ikke SÅ utsultet. tror kanskje jeg kunne tatt en ny runde med oljer og overlevd noen timer til Sist redigert av Dollsine : 13-09-11 kl 13:30. |
|
|
|
#3513 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?I dag ble frokosten te med cocosa, lunchen ble varmrøkt makrell, røkelaks, egg og majones. Ja, de ser litt rart på meg når jeg bare spiser pålegg til lunch, men det bryr meg altså ikke! |
|
|
|
|
|
#3514 |
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?titt-titt!! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#3515 |
|
Seniormedlem
Takk vennen |
|
|
|
|
|
#3516 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hjertelig takk for kjempefine kommentarer og lykkeønskinger! |
|
|
|
|
|
#3517 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Heisann. Så koselig at du stakk innom Nysgjerrig; synd du har dårlig nettilgang da - og den jobbsituasjonen kjenner jeg godt igjen.... Sist redigert av Dollsine : 13-09-11 kl 17:17. |
|
|
|
#3518 |
|
Medlem
Alder: 38
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Viljestyrke, hvor er du ?! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#3519 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Åh...så godt å se deg og Piken vår! Jeg har tenkt mye på deg den siste tiden. Bra du er plugget og hel igjen; og at hodepinen er borte. Den andre forsvinner fort vet du |
|
|
|
#3520 |
|
Medlem
Alder: 38
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hei, Dollsine! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#3521 |
|
Gjest
|
Supert! Gjør som Prutti skal gjøre; bruk oss andre i tråden slik at overgangen blir enklest mulig! Vi har jo alle vært i samme situasjon - noen opptil flere ganger |
|
|
|
#3522 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Er så sliten, så jeg får kommentere det dere skriver i morgen, men ville innom og ønske dere en god natt |
|
|
|
|
|
#3523 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Herlig Bente! La ham få mer sånn! La ham se hva han ikke likevel ikke får |
|
|
|
#3524 |
|
Medlem
Hvor: Vestlandet
![]() |
Toppers Bente !
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#3525 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God morgen alle sammen, ønsker alle en fin dag!
Hihihi - alle vi andre drømmer om sol og varme mens du vil til Svalbard, herlig - godt vi alle er forskjellige
Til lunch er jeg litt prisgitt denne kantinen. Da jeg startet opp spiste jeg salat hver dag til lunch, for det er salatbar her, men jeg følte jeg kom litt høyt på kh med både salat til lunch og grønnsaker til middag, og jeg foretrekker egentlig de grønnsakene jeg lager istand selv istedenfor en sliten salatbar. Derfor har jeg begynt å bare spise egg, pålegg og majones til lunch. Enkelte kikker litt rart på meg da, men det har jeg sluttet å bry meg med
Godt å høre at du begynner å bli frisk igjen, Appelsinpiken, har tenkt masse på deg!
Hihihi, ja, skal jammen tenke mer slik, for det første har han godt av å se det, for det andre kan den tanken kanskje gjøre at jeg får mindre fokus på hva jeg føler for han....dessuten må jeg si at litt skadefryd faktisk fikk meg til å føle meg bra, selv om det sitter litt langt inne å innrømme det Sist redigert av bente1 : 14-09-11 kl 10:34. |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? | Fofa | Trening | 1875 | 27-01-15 17:10 |
| 6. juni | thomas71 | Generell diskusjon | 6 | 06-06-11 20:57 |
| Noen som starter i morgen 8. juni? | Thida | Ketolysekuren | 24 | 13-06-09 19:16 |
| Konferanse 19. juni | Sprudle | Generell diskusjon | 20 | 07-06-07 15:11 |