|
|
#3251 |
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
|
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#3252 |
|
Medlem
![]() |
Men menyen så ikke så gæær'n ut den synes jeg. Mulig det er lite mat, men innholdet ser da ok ut synes jeg... Skal ha det i bakhodet når jeg trenger ett kickoff. Er litt usikker på om jeg har stagnert - eller om jeg kanskje bare ikke er flink nok. Samtidig så er jeg sånn litt fornøyd - så jeg stresser ikke med å forte meg videre nedover, selv om jeg skal videre ned. |
|
|
|
|
|
#3253 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det føles som en lettelse å ha noe på papiret - da vet jeg i alle fall at jeg kan greie å gjennomføre det på ett eller annet vis. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
|
|
|
#3254 |
|
Gjest
|
Takk for at du sier det så klart!! Nei; jeg har ikke den veggen på armlengdes avstand; det passer jeg på. Jeg setter heller ikke så store krav til meg selv som jeg aldri ville stilt andre! Har lært litt av hvert opp gjennom årene lell.... Jeg har hatt noen heftige dager på jobb, tidlig opp, planlagte og nødvendige lange dager. Dette kombinert med at jeg ikke kommer meg til sengs på kveldene (der lærer jeg visst ikke noe
Åh... snuppeprutti.... Jeg hadde akkurat bestemt meg for å gjøre som jeg sa i svaret til Nysgjerrig nok, og bare lese og ikke kommentere... Så fant jeg dette. Du er så god! Jeg spekulerer på hva som skjedde ja, men søndag ble det for mye proteiner. Og så var forrige uke ganske hektisk, selv om jeg hadde stålkontroll på maten så ble det en del pes med det. Jeg har spekulert på sukettene om de kan være en synder, og har trappet ned. Og så var den pepsien da
Vi er nok to på dette ja. Tror jeg må under 10 g og jeg... Ligger på 12-maks 15 i dag. |
|
|
|
#3255 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Dollsine vennen -sender deg masse |
|
|
|
|
|
#3256 |
|
Medlem
Hvor: Oppland
Alder: 48
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Kjære deg da Dollsine. Du trenger ikke å kommentere alt som blir sagt her, vi vet du følger med og bryr deg læll |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Easylife
|
|
|
#3257 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Tusen takk for alle de gode tankene som ble sendt meg i går |
|
|
|
#3258 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godmorgen alle sammen! |
|
|
|
|
|
#3259 |
|
Medlem
![]() |
Det er en god start!!
Sender i bøtter & spann! |
|
|
|
|
|
#3260 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2009
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God morgen! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh
|
|
|
#3261 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Kremt*.... Beltet er et hakk lenger inn i dag..... |
|
|
|
|
|
#3262 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Dollsineskatten; jeg er skeptisk til søtning - all søtning. Hva med å prøve et par uker? Ha cocosa i alt, gjerne shotte olje direkte? Proteiner er vel og bra, men i moderate mengder - dette vet dere at er mitt synspunkt, men hva med å prøve? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
|
|
|
#3263 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2011
Alder: 38
![]() |
WOW!! Gratulerer! Dette liker vi!
IKKE smak på brødet. Den hvite sausen som kommer til brødet er stort sett fin, men for all del: IKKE PRØV BRØDET! Tyrkerne er veldig glad i brød til maten sin (og gjerne i maten også). Heldigvis er de gode på kundeservice og er flinke til å tilpasse det du vil ha. Men om du ber om å ikke få ris/potet/pasta til maten, så får du det allikevel - rett og slett for at de bruker det til å fylle tallerkenen. Ris/pasta/potet er tross alt mye billigere enn kjøtt! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#3264 |
|
Medlem
![]() |
Ååhh - så kult!! Nå skulle jeg ønske vi skulle på treff dit, hele hønehurven!! Det var skikkelig billig da, lucky you Pruttis. Kose deg masse, du og modern. Nyt og len deg tilbake. Det er alltid godt med ferie, nye steder, nye impulser, lukter, smaker, rytmer og folk. Blir knall veit du! Gleder meg til å høre når du kommer tilbake - hvis du ikke oppdaterer underveis.
Takker Appelsinpike!! Det var godt altså - for jeg tenkte nemlig først at jeg muligens hadde litt oppblåst mage i dag, beltet satt litt mere enn det pleier - helt til jeg oppdaget at det var på hakket innenfor normalen. GØY!! |
|
|
|
|
|
#3265 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Forresten; |
|
|
|
|
|
#3266 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Skal prøve være så bevisst ift. mat som overhodet mulig. Ser jeg eser mer og mer ut, her! Det skal jo snart gå i riktig retning!!! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
|
|
|
#3267 |
|
Seniormedlem
Wow så kjekt, så deilig når en merker at klærne sitter løsere
Såååå koselig Pruttis, håper du koser deg kjempemasse og får en fantastisk tur. Og så utrolig billig da!
Beklager at jeg ikke har vært her og skravlet med deg i kveld, vennen. Salsa hele kvelden. Måtte undervise 4 timer i kveld også pga sykdom, så jeg er litt sliten nå kan du si. Og alle fire timene hadde jeg sammen med HAN.............Så mentalt er jeg enda mer utslitt en fysisk. Skal prøve å få lagt meg nå, men er litt redd jeg ikke får sove på en stund, må roe meg litt ned følelsesmessig. Salsa er så tett, intimt, sensuelt og fullt av flørt, å skulle eksponere den delen til kursdeltakerene sammen med en eks jeg egentlig ikke er følelsesmessig ferdig med tar veldig på meg |
|
|
|
|
|
#3268 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hellu.... Jeg er her nå... |
|
|
|
#3269 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Kjære Bentemor: masse klemmer sendes til deg! Håper du får en god natt lell |
|
|
|
#3270 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Gooooood morgen alle sammen! |
|
|
|
#3271 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godmorgen alle sammen! |
|
|
|
|
|
#3272 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2011
Alder: 38
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God morgen alle! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#3273 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hehe - midt i nattet dukket dere opp liksom. |
|
|
|
|
|
#3274 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Noen som vet noe om glukosesirup, ift lavkaro? |
|
|
|
|
|
#3275 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Appelssinpiken: Denslags frokoster er nettopp grunnen til at sønnen min elsker dette kostholdet - en tenåringsgutt kan definitivt ikke få for mange middager i løpet av dagen har jeg funnet ut |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? | Fofa | Trening | 1875 | 27-01-15 17:10 |
| 6. juni | thomas71 | Generell diskusjon | 6 | 06-06-11 20:57 |
| Noen som starter i morgen 8. juni? | Thida | Ketolysekuren | 24 | 13-06-09 19:16 |
| Konferanse 19. juni | Sprudle | Generell diskusjon | 20 | 07-06-07 15:11 |