Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 29-08-11, 22:37   #3251
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Ja, nå er den skrevet, jeg har ryddet opp i språket osv så det er noenlunde levelig. Det blir ved middagen, men tar med meg jukselapper i tilfelle jeg får helt jernteppe....
Har laget det litt som en historisk gjennomgang, hva bakrunnen for dette var, hvor vi har vært, hvem vi har samarbeidet med osv. Problemet er at jeg er veldig god på å huske fakta, men jeg trøbler med å finne de litt underholdened historiene som kan "sprite opp". Har spurt ett par venner om litt hjelp, men har ikke fått noe tilbake enda. Får jeg ingenting hjelp fra dem, så får det bare bli som det blir......

Så flink!!! Godt med alt som er unnagjort, ikke sant? Nå kan du bruke resten av tiden på å se over, tenke igjennom og finpusse hvis du vil - men den er antakelig mere enn bra nok. Og det er en fin ting å slå seg til ro med!
Jeg vet ikke helt hva salsa-morsomheter kunne være, ellers skulle jeg ha hjulpet deg!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 22:43   #3252
Nysgjerrig nok
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Det er slitsomt, men jeg holdt bare på i 4 dager.

Men menyen så ikke så gæær'n ut den synes jeg. Mulig det er lite mat, men innholdet ser da ok ut synes jeg... Skal ha det i bakhodet når jeg trenger ett kickoff. Er litt usikker på om jeg har stagnert - eller om jeg kanskje bare ikke er flink nok. Samtidig så er jeg sånn litt fornøyd - så jeg stresser ikke med å forte meg videre nedover, selv om jeg skal videre ned.

Gammel 29-08-11, 23:02   #3253
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Så flink!!! Godt med alt som er unnagjort, ikke sant? Nå kan du bruke resten av tiden på å se over, tenke igjennom og finpusse hvis du vil - men den er antakelig mere enn bra nok. Og det er en fin ting å slå seg til ro med!
Jeg vet ikke helt hva salsa-morsomheter kunne være, ellers skulle jeg ha hjulpet deg!!

Ja, det føles som en lettelse å ha noe på papiret - da vet jeg i alle fall at jeg kan greie å gjennomføre det på ett eller annet vis.
Takk for den gode tanken med hjelp

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 23:29   #3254
Dollsine
Gjest

men hva pokker er det som skjer da? Er du der - at du har veggen på en armlengdes avstand? Var det jobben som krever - eller krav-du-setter-til-deg-selv-som-du-aldri-ville-satt-til-andre??
Hm.. Dette var ikke bra. Tror jeg må ut å kjøpe meg en nellik og ta en bokstavelig blind-date med deg snart...

Takk for at du sier det så klart!! Nei; jeg har ikke den veggen på armlengdes avstand; det passer jeg på. Jeg setter heller ikke så store krav til meg selv som jeg aldri ville stilt andre! Har lært litt av hvert opp gjennom årene lell.... Jeg har hatt noen heftige dager på jobb, tidlig opp, planlagte og nødvendige lange dager. Dette kombinert med at jeg ikke kommer meg til sengs på kveldene (der lærer jeg visst ikke noe ) og må opp tidlig - summasummarum blir dette en Dollsine som er sliten. Jeg er da ikke 25 mer, og prøver å bli flinkere å ta time-out på ett og annet vis. En gåtur, lytte til litt musikk. Er flink til det man kan bli bedre.

Og du....hvilken farge skal vi ha på nelliken??

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Prøvd å kutte så mange karb som overhodet mulig? Kun karb fra melkeprodukter tillatt for en periode? Så rene kjøttprodukter som mulig. Nister med skiver av ost med dansk salami og majones som rulles? Kutt så mye søtning som mulig, for kan være akkurat du sammen med meg reagerer på polyoler og tilsetninger? Jeg er sikker på at jeg får økning av insulin når jeg tror jeg er så smart. Mulig fettfaste kan være tingen et par dager? Tror det er noen andre her inne som har mer erfaring (eller tro) på fettfaste? Det skal i alle fall ikke vare mer enn en uke, tror også Torkil skriver noe om det i boka, noe om kickstart ved stagnering.

Jeg skal vri hjernen for å finne på noe nytt.

Åh... snuppeprutti.... Jeg hadde akkurat bestemt meg for å gjøre som jeg sa i svaret til Nysgjerrig nok, og bare lese og ikke kommentere... Så fant jeg dette. Du er så god! Jeg spekulerer på hva som skjedde ja, men søndag ble det for mye proteiner. Og så var forrige uke ganske hektisk, selv om jeg hadde stålkontroll på maten så ble det en del pes med det. Jeg har spekulert på sukettene om de kan være en synder, og har trappet ned. Og så var den pepsien da ja ja. Sitter her med tømmerstokkfingre/føtter igjen, så noe er det. Men jeg har spekulert i dag, og bestemt meg for at denne uka tar jeg det litt med ro i mateveien. Men du...mener du steviaen ikke er bra heller?

Dollsinemor: Min anbefaling er å stresse litt ned - med den jobbuka du fortalte om forrige uke og påfølgende utslitthet og migrene så kan det bli litt for mye for enhver Pass på de time-outene vi snakket om du, og vet du, det er lov til å si nei hvis det blir for mye!
Siden du så lett får vann i kroppen er du nok litt karbosensitiv også - for meg funker det mye bedre hvis jeg greier å ligge nede mot 12g (evt under enkelte dager) istedenfor opp mot 15. Jeg tror nå kanskje vi som er litt godt voksne er litt mer sensitive. Enkelte dager blir det da litt for lite grønnsaker synes jeg, så da er jeg bevisst på å få i meg ett vitamintilskudd

Vi er nok to på dette ja. Tror jeg må under 10 g og jeg... Ligger på 12-maks 15 i dag.

Forresten har jeg kjøpt meg Udos choice og tenker å prøve fra helga. Og forresten dere. JEG ER SÅ VARM! Og har vært det snart to uker! Og jeg har vært systematisk på cocosa to ganger pr dag i 3 uker... Det er helt uvant å svette innendørs!

Jeg skulle så gjerne har kommentert til både Foksy som har lagt ut om fettfaste, Bente som er ferdig med talen, Sanna som vil hjem, Nysjerrig nok om turen til Køben, Appelsinpiken som har ryddet i hverdagen og lærer bort norsk og sikkert mye mye mer, men nå må jeg i senga i stedet. Er nå litt flink å ta litt time-out da?

Er bare SÅÅÅÅÅ glad jeg har dere kjære venner

Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 23:49   #3255
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Dollsine vennen -sender deg masse og og håper du får en god god natt, får slappet av og at denne uken blir mindre stressende for deg, vennen.
Har forresten ikke lest noe som helst sted om at stevia påvirker blodsukkeret (og har lest alt jeg kommer over om det...) - men aspartam som er i pepsi max og mange suketter er det jo en del som regerer på.

Natti natt til alle dere andre skjønne vennene mine her inne også

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 23:56   #3256
Foksy
Medlem

Hvor: Oppland
Alder: 48
Foksy er på en erverdig vei

Kjære deg da Dollsine. Du trenger ikke å kommentere alt som blir sagt her, vi vet du følger med og bryr deg læll Sånn som skravla går her, synes jeg det er rart at du klarer å ha så god oversikt som du har!

Håper migrene-anfallet forsvinner før det blir reellt, og at du får en god natts søvn nå

Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 07:51   #3257
Dollsine
Gjest

Tusen takk for alle de gode tankene som ble sendt meg i går
Nå jeg er klar for ny dag, etter en utrolig god natts søvn. Så deilig å våkne og kjenne seg uthvilt - når en ikke legger seg i rett tid på kveldene så er det mangelvare nemlig

Ha en fin dag alle sammen; skravles i kveld?

Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 08:14   #3258
bente1
Seniormedlem

Godmorgen alle sammen!

Godt å høre du føler deg bedre i dag Dollsine Skal prøve å bli flinkere til å oppfordre deg til å krype til køys tidligere på kvelden - det er faktisk utrolig hva en kan greie på dagtid om en bare får nok søvn!

Skal prøve å komme litt litt fra i løpet av dagen for å se om det er noe aktivitet her - tirsdagskveldene mine er så hektiske nå når kursene våre har startet, så da rekker jeg ikke så mye. Fremdeles sykdom hos en av instruktørene forresten, så jeg må ha kurs sammen med HAN i kveld også... Send meg litt positiv energi om dere har et lite overskudd å sende bort

Gammel 30-08-11, 10:25   #3259
Nysgjerrig nok
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Tusen takk for alle de gode tankene som ble sendt meg i går
Nå jeg er klar for ny dag, etter en utrolig god natts søvn. Så deilig å våkne og kjenne seg uthvilt - når en ikke legger seg i rett tid på kveldene så er det mangelvare nemlig

Ha en fin dag alle sammen; skravles i kveld?

Det er en god start!!

Godmorgen alle sammen!

Godt å høre du føler deg bedre i dag Dollsine Skal prøve å bli flinkere til å oppfordre deg til å krype til køys tidligere på kvelden - det er faktisk utrolig hva en kan greie på dagtid om en bare får nok søvn!

Skal prøve å komme litt litt fra i løpet av dagen for å se om det er noe aktivitet her - tirsdagskveldene mine er så hektiske nå når kursene våre har startet, så da rekker jeg ikke så mye. Fremdeles sykdom hos en av instruktørene forresten, så jeg må ha kurs sammen med HAN i kveld også... Send meg litt positiv energi om dere har et lite overskudd å sende bort

Sender i bøtter & spann!

Til dere begge to:
Tenk på at det er dere som bestemmer hvordan dagen skal bli. Husk at de rundt dere er heldig som får omgås dere. I det dere går ut døren hjemmenifra så lek med tanken på at dere er en rockestjerne som entrer scenen - forran tusene av fans.
Og hver dag ender med en mulighet til å starte på nytt.

Stor klem x 2!

Gammel 30-08-11, 10:48   #3260
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

God morgen!

Beklager virkelig at jeg er så dårlig å kommentere for tiden...jeg leser alt, men klarer ikkke å huske så mye

Dollsine og Bente: Ha en fin dag på jobb!!

Jeg er "tvillingmamma" i dag Passer en venninnes sønn som er like gammel som min yngste. Ser for meg at det blir både travelt og gøy!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 12:55   #3261
Nysgjerrig nok
Medlem

Kremt*.... Beltet er et hakk lenger inn i dag.....

Gammel 30-08-11, 17:23   #3262
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Dollsineskatten; jeg er skeptisk til søtning - all søtning. Hva med å prøve et par uker? Ha cocosa i alt, gjerne shotte olje direkte? Proteiner er vel og bra, men i moderate mengder - dette vet dere at er mitt synspunkt, men hva med å prøve?

Jenter: Klokken 1500 fant jeg billigbilletter til Tyrkia. 1298,- per pers, så vi reiser i morgen. Takket være sykdommen er jeg i stand til å ta brå beslutninger, men nå er det jo bare positivt sant? Tømte alt av bankkontoer til både mordern og meg, 4404 endte det hele på - så! Billig! Trestjerners ranch med hester og dyr, basseng og restaurant i Kemer. Jeg er så glad og jeg har allerede pakket. Mangler bare pc-laderen

sussogklemhilsenreisefeber'n!

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 17:55   #3263
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

WOW!! Gratulerer! Dette liker vi!

Jenter: Klokken 1500 fant jeg billigbilletter til Tyrkia. 1298,- per pers, så vi reiser i morgen. Takket være sykdommen er jeg i stand til å ta brå beslutninger, men nå er det jo bare positivt sant? Tømte alt av bankkontoer til både mordern og meg, 4404 endte det hele på - så! Billig! Trestjerners ranch med hester og dyr, basseng og restaurant i Kemer. Jeg er så glad og jeg har allerede pakket. Mangler bare pc-laderen

IKKE smak på brødet. Den hvite sausen som kommer til brødet er stort sett fin, men for all del: IKKE PRØV BRØDET! Tyrkerne er veldig glad i brød til maten sin (og gjerne i maten også). Heldigvis er de gode på kundeservice og er flinke til å tilpasse det du vil ha. Men om du ber om å ikke få ris/potet/pasta til maten, så får du det allikevel - rett og slett for at de bruker det til å fylle tallerkenen. Ris/pasta/potet er tross alt mye billigere enn kjøtt!

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 21:11   #3264
Nysgjerrig nok
Medlem

Ååhh - så kult!! Nå skulle jeg ønske vi skulle på treff dit, hele hønehurven!! Det var skikkelig billig da, lucky you Pruttis. Kose deg masse, du og modern. Nyt og len deg tilbake. Det er alltid godt med ferie, nye steder, nye impulser, lukter, smaker, rytmer og folk. Blir knall veit du! Gleder meg til å høre når du kommer tilbake - hvis du ikke oppdaterer underveis.
Husk solfaktor!
suss-og-klem-i-retur!

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

WOW!! Gratulerer! Dette liker vi!

IKKE smak på brødet. Den hvite sausen som kommer til brødet er stort sett fin, men for all del: IKKE PRØV BRØDET! Tyrkerne er veldig glad i brød til maten sin (og gjerne i maten også). Heldigvis er de gode på kundeservice og er flinke til å tilpasse det du vil ha. Men om du ber om å ikke få ris/potet/pasta til maten, så får du det allikevel - rett og slett for at de bruker det til å fylle tallerkenen. Ris/pasta/potet er tross alt mye billigere enn kjøtt!

Takker Appelsinpike!! Det var godt altså - for jeg tenkte nemlig først at jeg muligens hadde litt oppblåst mage i dag, beltet satt litt mere enn det pleier - helt til jeg oppdaget at det var på hakket innenfor normalen. GØY!!

Fikk meg en god latter av din intense brødadvarsel - tviler på at Pruttis nå i det hele tatt våger å gå forbi en brødkurv!! Whatever you do - stay away from the bread!! Hehe - konge!

Lært deg noe mere kinesisk el?

Gammel 30-08-11, 21:15   #3265
Nysgjerrig nok
Medlem

Forresten;
Hvor i huleste er dere i dag???

Dere hadde vel ikke tenkt at jeg skulle sitter her heeelt alene...

Gammel 30-08-11, 22:57   #3266
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Skal prøve være så bevisst ift. mat som overhodet mulig. Ser jeg eser mer og mer ut, her! Det skal jo snart gå i riktig retning!!!

Se her

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 00:05   #3267
bente1
Seniormedlem

Wow så kjekt, så deilig når en merker at klærne sitter løsere

Såååå koselig Pruttis, håper du koser deg kjempemasse og får en fantastisk tur. Og så utrolig billig da!

Forresten;
Hvor i huleste er dere i dag???

Dere hadde vel ikke tenkt at jeg skulle sitter her heeelt alene...

Beklager at jeg ikke har vært her og skravlet med deg i kveld, vennen. Salsa hele kvelden. Måtte undervise 4 timer i kveld også pga sykdom, så jeg er litt sliten nå kan du si. Og alle fire timene hadde jeg sammen med HAN.............Så mentalt er jeg enda mer utslitt en fysisk. Skal prøve å få lagt meg nå, men er litt redd jeg ikke får sove på en stund, må roe meg litt ned følelsesmessig. Salsa er så tett, intimt, sensuelt og fullt av flørt, å skulle eksponere den delen til kursdeltakerene sammen med en eks jeg egentlig ikke er følelsesmessig ferdig med tar veldig på meg
Natta klem fra sliten, sliten bente i følelsesmessig kaos

Gammel 31-08-11, 00:09   #3268
Dollsine
Gjest

Hellu.... Jeg er her nå...

Først til Prutti: du har tander hud som lett blir solbrent har du ikke? Kjøp deg en solkrem på taxfree som heter P20. Genialt for deg og andre med de fargene. Den virker!
Og jeg shotter allerede olje, hvis det å ta en ss bar to ganger pr dag kan kalles det

Grattis Nysgjerrig nok; sånn skal det være.

Så til dere andre; jeg kommer sterkere tilbake!

Alle gode forsetter ble glemt i dag (kremt: i går) siden det er onsdag da jeg logget på. Fy og fy og smekk på fingrene

Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 00:11   #3269
Dollsine
Gjest

Kjære Bentemor: masse klemmer sendes til deg! Håper du får en god natt lell:kle m:

Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 07:32   #3270
Dollsine
Gjest

Gooooood morgen alle sammen!
sover dere ennå? Hm...den som er sent oppe får stå opp tidlig også...
Nysgjerrig nok: hvilket hotell bodde du på i København? Og anbefaler du det? Sjekket prisene på Norwegian nå; sannelig går det an å ta en tur i høst.

Er klar som et egg for en ny dag; håper dere er det etterhvert og.

Klemz

Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 08:09   #3271
bente1
Seniormedlem

Godmorgen alle sammen!

Tusen takk, Dollsine

En natt med dårlig søvn, men nå er det ny dag igjen, så vi får se framover!
Ønsker alle en god dag!

Gammel 31-08-11, 09:01   #3272
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

God morgen alle!

Dagen starter i alt for trøtt modus (i øynene, kroppen får ikke karbohydrater, så den er i toppgir) og spiser akkurat nå en deilig frokost (som ignorante høykarbere ville kalt middag - squash, løk og biff i fløtesaus (ca 5 karber)
Stod opp tidlig og lagde dagens lunsj: Squashpasta i ostesaus (ca 7 karber). Sweet!

Har hatt et par dager når hvor jeg har spist litt for mye karbohydrater (har endt på rundt 40-50 mandag og tirsdag). I dag er jeg tilbake til under 20. Har hele 8 karber å kose meg med når jeg kommer hjem fra skolen i dag. Tror jeg skal lage iiiiiis! Med pistasjnøtter og sjokoladebiter!

Håper alle får en superduper dag!

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 10:12   #3273
Nysgjerrig nok
Medlem

Hehe - midt i nattet dukket dere opp liksom.

Bente: Du har min fulle sympati altså. Både for de 4 timene og for at du må tilbringe de med han i den settingen. Mental og fysisk trening - tenk på hvor sterk du blir.

Dollsine: Jeg pleier å bo på SAS hotellet pga av gode avtaler der, men har også bodd på The Square (på Rådhusplassen) og noe som jeg tror het "43" (husker ikke helt, men det het noe med et tall). Liker meg i nærheten av Strøget jeg da, sparer en masse i taxi på å betale litt mere for å bo sentralt. Har hørt at det er flere billige hoteller ved stasjonen, som også blir ganske sentralt - MEN hvis jeg var deg ville jeg styrt unna Istegade.

Appelsinpiken: Høres ut som en fortreffelig frokost!! Jeg dyttet i meg knekkebrød som vanlig, fant "lavkarbo" peanøttsmør i Køben - som jeg plasserte oppå et tykt lag med meierismør. Nammis!!

I går lot jeg meg innvilge en tortillalompe til tacoen - YUK - det smakte jo egentlig mel. Også får jeg sånne rare prikkinger i hele munnhulen etterpå - sånn som man får når man har puttet alt for mye bakepulver i en oppskrift. Ekkelt! Men det var ok i forhold til å avlive "fantasien" om at det sikkert ville smake helt himmelsk. En ting til som ikke frister lengre.

Gammel 31-08-11, 13:11   #3274
Nysgjerrig nok
Medlem

Noen som vet noe om glukosesirup, ift lavkaro?
Lurt eller ikke lurt?

Ser at melkeproduktet i kaffemaskinen på jobben inneholder glukosesirup og ble plutselig i tvil om det er ok å få i seg eller ikke....

Leser på nettet at det er laget av hvete, mais eller potetstivelse... Altså en av tre ting jeg ikke er keen på å få i meg. Men det er jo veldig begrenset mengde da...Bør kanskje gå å kjøpe meg fløte eller noe. Covosa OG fløte, - hm - kan jo nesten droppe kaffen og bare drikke smult da. Hehe! fett nok'!

Gammel 31-08-11, 14:03   #3275
bente1
Seniormedlem

Appelssinpiken: Denslags frokoster er nettopp grunnen til at sønnen min elsker dette kostholdet - en tenåringsgutt kan definitivt ikke få for mange middager i løpet av dagen har jeg funnet ut Du høres ut som du stortrives med kosten, deilig å høre, det gjør jeg også, har funnet min rytme med maten og trives veldig godt med den!

Nysgjerrig nok: Tusen takk for sympatien Har kommet meg igjennom dagen, og kjenner at jeg blir sterkere etterhvert, nedturene er ikke like dype og langvarige nå som de var i vår, helt klart
Mel er så definitivt ikke noe å savne, nei, smaker ikke godt og lager gørr i magen - like greit å være foruten!
Tror glukosesirup fungerer på samme måte som sukker - er gjerne ikke store mengdene en får gjennom en slik maskin, men uansett greit å være klar over, slik at en kan gjøre sitt eget valg - er så mye "skulte karber" i alt mulig, så er en litt vanskelig labyrint noen ganger.

Nå er jobb dagen straks over. Skal hjem og lage i stand litt forskjellig tapas til middag. Datteren min og kjæresten hennes kommer og spiser med meg og sønnen. Må nok steke noen baguetter i tillegg til lavkarbomaten, slik at kjæresten hennes blir fornøyd. Han vil ikke vite noe av å leve lavkarbo, selv om datteren min har lagt om til et moderat lavkarbo kosthold Ha en fin ettermiddag, vi prates i kveld!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 17:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:41.