Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 16-08-11, 16:31   #9501
Julie
Seniormedlem

Julie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 31
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Det ser ut til at mobilen min ikke vil være blandt oss stort lenger. Vet noen om en mobil som holder lenger enn et år i disse dager? Det er så mange å velge mellom, men mine tre siste har alle tatt kvelden etter et år

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

NOKIA E7
Har forgjengeren og den har vart i årevis! Først på jobben hos gubben og nå snart et år hos meg! Skal ut å kjøpe meg E7 en av dagene. Ikke fordi den forrige har gitt seg, men fordi noen på jobben til gubben vil ha den tilbake! How ruuuude!

Morsomt at E7 nevnes... jeg kjøpte den for cirka tre måneder siden, og den gikk i gulvet sist uke - torsdag, faktisk, mens jeg var på jobb.

Sammenlignet med mobilen jeg hadde før den så var den stor, klumpete, og ikke minst ekkel å holde i hendene og sende meldinger med. Den er litt for firkantet til at den ligger komfortabelt i hendene - men dette er nå min mening.

Før E7'en hadde jeg Nokia N97 Mini, og den er, med ett ord, helt fantastisk. Jeg simpelthen elsket den mens jeg hadde den, men etter at jeg mista den første i elven (long story ) og mistet den andre i gulvet - ja, jeg bestilte N97 Mini'en på nytt siden jeg var så fornøyd (og JA, jeg har STOR uflaks med mobiler) - bestemte jeg meg for å prøve noe nytt. Et voilà, E7'en kom i hus.

N97 Mini'en er en ganske (veldig, mtp telefonmarkedet) gammel modell, men når E7'en gikk i gulvet nå på torsdag, var det ikke snakk om å bestille den på nytt, til tross for at mamma sa at jeg ikke måtte tenke på pengene (det var hun som fikk den til å deise i gulvet). Jeg gikk med én gang på nett for å finne N97 Mini'en, og til tross for at den er så gammel så fant jeg den på nettet, til mindre (mer? Gikk plutselig helt i surr her!) enn halve prisen av E7'en (cirka 5000 mot 1800 eller noe sånt)!

Nå er den i hus (ble sendt på fredag ettermiddag, og ankom I DAG - JA, helt utrolig service!!), and I couldn't be happier.

Og PS: jeg sponses ikke av Nokia eller noen andre for å si dette her om N97 Mini'en, altså - det er bare en mobil som virkelig vant hjertet mitt.

Sist redigert av Julie : 16-08-11 kl 16:36.
Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥
Gammel 16-08-11, 17:08   #9502
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 49
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Morsomt at E7 nevnes... jeg kjøpte den for cirka tre måneder siden, og den gikk i gulvet sist uke - torsdag, faktisk, mens jeg var på jobb.

Sammenlignet med mobilen jeg hadde før den så var den stor, klumpete, og ikke minst ekkel å holde i hendene og sende meldinger med. Den er litt for firkantet til at den ligger komfortabelt i hendene - men dette er nå min mening.

Før E7'en hadde jeg Nokia N97 Mini, og den er, med ett ord, helt fantastisk. Jeg simpelthen elsket den mens jeg hadde den, men etter at jeg mista den første i elven (long story ) og mistet den andre i gulvet - ja, jeg bestilte N97 Mini'en på nytt siden jeg var så fornøyd (og JA, jeg har STOR uflaks med mobiler) - bestemte jeg meg for å prøve noe nytt. Et voilà, E7'en kom i hus.

N97 Mini'en er en ganske (veldig, mtp telefonmarkedet) gammel modell, men når E7'en gikk i gulvet nå på torsdag, var det ikke snakk om å bestille den på nytt, til tross for at mamma sa at jeg ikke måtte tenke på pengene (det var hun som fikk den til å deise i gulvet). Jeg gikk med én gang på nett for å finne N97 Mini'en, og til tross for at den er så gammel så fant jeg den på nettet, til mindre (mer? Gikk plutselig helt i surr her!) enn halve prisen av E7'en (cirka 5000 mot 1800 eller noe sånt)!

Nå er den i hus (ble sendt på fredag ettermiddag, og ankom I DAG - JA, helt utrolig service!!), and I couldn't be happier.

Og PS: jeg sponses ikke av Nokia eller noen andre for å si dette her om N97 Mini'en, altså - det er bare en mobil som virkelig vant hjertet mitt.

Prisen var veldig hyggelig
Den høres jo bra ut ellers også. Jeg bruker min hovedsakelig til meldinger, da jeg ikke tåler strålingen ellers. Er den god til det?
Men det var da veldig til mobil-hærping

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 16-08-11, 17:08   #9503
Jabba
Seniormedlem

Jabba sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av lillemy71, her.

stemmer det er den lange gata som går nesten helt nede med kaien. Her finner du bla beneton, bodyshop, sørbø, mæhle, design forum, kaffehuset, expert og elkjøp m.fl. Se kart her

tusen takk!!!!

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 16-08-11, 17:20   #9504
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Hvorfor

assosierer man ofte seg selv og det man ER, med det forholdet man har til jobben??

Jeg likte ikke den tanken som ramlet ned i hodet mitt i går.. Jeg tenkte at "NÅ er jeg ingenting lengere..". Tidligere var jeg i allefall ei som kjempet for å yte maksimalt, vise hva jeg kunne, være til stede, punktlig, effektiv etc etc. Men nå som jeg blir videre sykemeldt er jeg liksom ingenting...

Hvorfor henger det i oss så himla hardt at det er JOBBEN som er det ultimate her i verden og som forteller oss hva vi ER? Hvorfor smiler jeg ikke lettet og tenker at NÅ skal jeg konsentrere meg om meg selv for å bli frisk samt være der for de andre hjemme?

Slike tanker plager meg.....Hvorfor det??

Gammel 16-08-11, 17:40   #9505
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

assosierer man ofte seg selv og det man ER, med det forholdet man har til jobben??

Jeg likte ikke den tanken som ramlet ned i hodet mitt i går.. Jeg tenkte at "NÅ er jeg ingenting lengere..". Tidligere var jeg i allefall ei som kjempet for å yte maksimalt, vise hva jeg kunne, være til stede, punktlig, effektiv etc etc. Men nå som jeg blir videre sykemeldt er jeg liksom ingenting...

Hvorfor henger det i oss så himla hardt at det er JOBBEN som er det ultimate her i verden og som forteller oss hva vi ER? Hvorfor smiler jeg ikke lettet og tenker at NÅ skal jeg konsentrere meg om meg selv for å bli frisk samt være der for de andre hjemme?

Slike tanker plager meg.....Hvorfor det??

Jeg tror man føler seg litt "unyttig" når man ikke jobber. Jeg er ufør, måtte få det i ung alder. Og jeg ville virkelig ikke på trygd! Jobba og presset kroppen helt til legen sa at nå går det ikke lenger. Rett og slett fordi jeg følte at jeg ikke gjorde nytte for meg.
Sånne tanker er veldig deprimerende
Jeg har heldigvis kommet over det nå

Gammel 16-08-11, 17:46   #9506
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Ja, jevnt de fleste av oss gjør faktisk akkurat dette. Det er hovedårsaken til at mange ikke skjønner hvor vondt det er med avisoverskrifter og lissom-debatter om de fæle snyltende uføre etc, før de opplever å være ute av stand til å jobbe, selv.

Men jo, jeg sleit veldig med akkurat dette i en periode - klarte ikke å snakke med folk av ren frykt for å bli spurt "Ja, hva har du gjort i dag, da" og måtte svare "ingenting", igjen og igjen. Rota meg frem til en psykolog som forklarte meg et og annet om kronisk sykdom og sorgprosess.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 16-08-11, 17:55   #9507
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Ja, jevnt de fleste av oss gjør faktisk akkurat dette. Det er hovedårsaken til at mange ikke skjønner hvor vondt det er med avisoverskrifter og lissom-debatter om de fæle snyltende uføre etc, før de opplever å være ute av stand til å jobbe, selv.

Men jo, jeg sleit veldig med akkurat dette i en periode - klarte ikke å snakke med folk av ren frykt for å bli spurt "Ja, hva har du gjort i dag, da" og måtte svare "ingenting", igjen og igjen. Rota meg frem til en psykolog som forklarte meg et og annet om kronisk sykdom og sorgprosess.

Merkelig at man skal ha slikt forhold til jobben og IKKE til familien og en selv??

Du kan kanskje svare at du har pleiet kroppen din på best mulig måte for at du skulle ha glede av den samt kanskje være tilstede å glede noen andre?

Minstepoden ble i allefall overlykkelig da han hørte om avgjørelsen min om å søke AAP. Han har rett og slett gått for lut og kaldt vann det siste året og NÅ ER det hans tur til å bli ivaretatt!

Gammel 16-08-11, 18:40   #9508
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Han har rett og slett gått for lut og kaldt vann det siste året og NÅ ER det hans tur til å bli ivaretatt!

Det tviler jeg på Kanutten, for det tror jeg ikke du er i stand til å la noen gjøre Nå blir han enda mer ivaretatt tenker jeg vi sier!

og når det gjelder å være jobben sin.. Jeg var litt sånn før, men etter å ha vært igjennom noen oppsigelsesrunder på plasser jeg har jobbet lærte jeg å være meg selv i stedet

Gammel 16-08-11, 18:45   #9509
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det tviler jeg på Kanutten, for det tror jeg ikke du er i stand til å la noen gjøre Nå blir han enda mer ivaretatt tenker jeg vi sier!

og når det gjelder å være jobben sin.. Jeg var litt sånn før, men etter å ha vært igjennom noen oppsigelsesrunder på plasser jeg har jobbet lærte jeg å være meg selv i stedet

Carisma, takk for fine ord! Nå hylgriner jeg!

Gammel 16-08-11, 18:45   #9510
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Jeg har måtte ta meg selv hardt i nakkeskinnet og skikkelig riste meg selv, for å klare å innse at jeg ikke lenger er den som alltid fikser alt og stiller opp når arbeidsgiver ønsker det.
Å måtte godta og miste ene jobben min fordi jeg hadde vært sykemeldt ett år, var hardt. Før sommerferien fikk jeg klare signaler om at jeg mister min andre jobb, hovedjobben, og at vikaren min nå har skrevet kontrakt om å overta min jobb fast.
Selv om jeg det siste halvåret har innsett at mine dager som yrkesaktiv er historie, så er det ikke lett og godta at man "bare" er hjemme".....
Såvidt jeg skjønner skal det bestemmes på neste NAV-møte i september om jeg skal søkes over på uføretrygd, etter å ha vært syk i tre år.

Gammel 16-08-11, 18:48   #9511
Kanskje
Seniormedlem

Kanskje sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Du må jo vite antall avdrag ellers går det ikke å regne ut.

Hm, en gang i måneden i 7 år.

Gammel 16-08-11, 18:51   #9512
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg har måtte ta meg selv hardt i nakkeskinnet og skikkelig riste meg selv, for å klare å innse at jeg ikke lenger er den som alltid fikser alt og stiller opp når arbeidsgiver ønsker det.
Å måtte godta og miste ene jobben min fordi jeg hadde vært sykemeldt ett år, var hardt. Før sommerferien fikk jeg klare signaler om at jeg mister min andre jobb, hovedjobben, og at vikaren min nå har skrevet kontrakt om å overta min jobb fast.
Selv om jeg det siste halvåret har innsett at mine dager som yrkesaktiv er historie, så er det ikke lett og godta at man "bare" er hjemme".....
Såvidt jeg skjønner skal det bestemmes på neste NAV-møte i september om jeg skal søkes over på uføretrygd, etter å ha vært syk i tre år.

Jeg satt å kikket litt på nettet og fant ut at det finnes faktisk mestringskurs for de som ender opp som ufør, langtidssykemeldt eller langtidsarbeidssøker. Jeg vil jo helst blir frisk da (jeg er ikke ferdig utredet og håper jo i det lengste), men hvis ikke jeg blir det tror jeg jaggu jeg skal ta et slikt kurs!

Når det gjelder NAV-møtet håper jeg det ender opp slik at får det slik du føler du mestrer!

Gammel 16-08-11, 19:01   #9513
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Går det an å regne ut hvor mye som er renter av disse tallene?:

lånebeløp 200 000. Måndtlig avdrag med renter 3100 kr ca.

Lånebeløp 180 000. Måndtlig avdrag med renter 2800 kr ca

Jeg er håpløs på å regne. Var innom en bilselger her om dagen og fikk disse tallene. Men så føler jeg at noe mangler. Skulle gjerne visst rente prosenten.

Blir det ikke bare å gange månedsbeløpet med antall avdrag, også trekke fra totalbeløpet? Så ser du hvor mye rentene er på og kan finne prosenten? Eller var det helt feil

Gammel 16-08-11, 19:07   #9514
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Blir det ikke bare å gange månedsbeløpet med antall avdrag, også trekke fra totalbeløpet? Så ser du hvor mye rentene er på og kan finne prosenten? Eller var det helt feil

Var slik jeg også tenkte.

60 400 kr i rente i første og 55200 kr i rente i andre forslag.

Gammel 16-08-11, 20:14   #9515
Kanskje
Seniormedlem

Kanskje sin avatar

Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Jeg har litt sånn dysleksi når det gjelder tall, så jeg aner ikke. Føler kanskje at jeg mangler noen tall for å få det til å gå opp? Jeg aner jo ikke hvor mye renten er. Skulle gjerne visst det, så kunne jeg fått hjelp til å regne ut månedsbeløp fra mindre kjøpesum også. Hadde håpet å få bil til max 150 000,- Og da lurer jeg jo på hva jeg må betale hver måned med renter.
Sikkert lett å finne ut, men ikke helt logisk i mitt hode

Gammel 16-08-11, 20:16   #9516
Kanskje
Seniormedlem

Kanskje sin avatar

Går det an å lage sånn iskaffe mocka på lavkarbo og uten lavkarbo? Har fått dilla på Tine sin i sånn sølvfarget pappkartong. (har en lavkarbopause, vet den er fy på lavkarbo)

Så, kan jeg lage noe slikt selv, og spare noen kroner?

Gammel 16-08-11, 20:16   #9517
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sikkert lett å finne ut

Kan du ikke bare spørre de du evt skal få lånet av da? Det er opplysninger de er pliktig å oppgi.

Gammel 16-08-11, 20:21   #9518
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Jeg har litt sånn dysleksi når det gjelder tall, så jeg aner ikke. Føler kanskje at jeg mangler noen tall for å få det til å gå opp? Jeg aner jo ikke hvor mye renten er. Skulle gjerne visst det, så kunne jeg fått hjelp til å regne ut månedsbeløp fra mindre kjøpesum også. Hadde håpet å få bil til max 150 000,- Og da lurer jeg jo på hva jeg må betale hver måned med renter.
Sikkert lett å finne ut, men ikke helt logisk i mitt hode

Som du ser av det du selv har skrevet... 180 000 gir 2800 kr i lån pr måned. Hvis du da låner 150 000 kan jeg tenke meg avdraget blir på ca 2500 kr pr måned. I 7 år vil det utgjøre ca 210 000. Dvs at du betaler 60 000 i renter disse årene, men du betaler ikke mer enn 2500 pr måned uansett.. Nå har jeg forutsatt et kontinuitetslån, dvs at du betaler det samme hver måend uansett..

Gammel 16-08-11, 20:22   #9519
Kanskje
Seniormedlem

Kanskje sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Kan du ikke bare spørre de du evt skal få lånet av da? Det er opplysninger de er pliktig å oppgi.

Ja men jeg har ikke avtalt å kjøpe hos noen, var bare inne og kikket et sted. Og de reknet ut .. desverre synes jeg bilene de hadde var for dyre. Men det er liksom flaut å komme tilbake å få en utregning igjen, og så skal jeg ikke handle der .

Gammel 16-08-11, 20:35   #9520
Okie
Medlem

Okie sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Okie er ny på veien

Går det an å lage sånn iskaffe mocka på lavkarbo og uten lavkarbo? Har fått dilla på Tine sin i sånn sølvfarget pappkartong. (har en lavkarbopause, vet den er fy på lavkarbo)

Så, kan jeg lage noe slikt selv, og spare noen kroner?

Jeg lager alltid iskaffe selv. Kaffi pulver og melk, vanilje (essens eller ekstract eller hva en haver) og isbiter. Om du har i litt kakao vil jeg tru den burde ligne mokka ;-)

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF
Gammel 16-08-11, 21:59   #9521
Kanskje
Seniormedlem

Kanskje sin avatar

Takk for utregning folkens :-)

Ser det er dyrt med lån ! Men må man så må man

Gammel 16-08-11, 22:16   #9522
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

2= Finnes det noen øvelse jeg kan gjøre for å minske plagene ved isijas?
Tenker på evt tøyning, strekking ol..

takker!

Som erfaren prolaps-med-isjias innehaver, og operert to ganger kan jeg vel bare si dette:
1) Finn en stilling som gir lite smerter og bruk denne innimellom for å hvile kroppen fra smerte-stress
2) Hold deg i lett aktivitet, gange i ulendt terreng er best

Vet ikke om du er diagnostert med årsak til isjias, er du det sies det at det ENTEN vil gå over av seg selv over tid, eller at du etterhvert må vurdere operasjon hvis det hemmer deg i hverdagen såpass at du blir sykmeldt over lengre tid.

Når det gjelder smertestillende har jeg forsøkt "alt" - og det som faktisk fungerer best er og spise ibux samtidig med paracet Fortetabletter fungerte aldri på meg. Dette er kvalitetssikret ved at faren min også gikk fra forte-tabletter til ibux/paracet blanding og dermed kunne fungere på jobb (bartender, stående over lengre tid).
Sjekk maksdosene på pakningene du får kjøpt på apoteket, evt spør - jeg vil ikke anbefale dosering her selv om det er nevnt i pakningsvedlegget

Husk at ibux også er betennelsesdempende, og kan avhjelpe om isjiasen skyldes betent vev i ryggen feks rundt en prolaps.

Er du ikke diagnostert, KAN isjiasopplevelsen skyldes stramme rumpe-muskler, og da vil uttøyning av disse musklene kunne avhjelpe.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 16-08-11, 22:48   #9523
Grolla
Medlem

Grolla sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Tromsø
Alder: 45
Grolla er på en erverdig vei

Hei hei alle fra Tromsø.
Æ har laga ei gruppe på facebook som heite Lavkarbo Tromsø. Meld dokke rinn vesst dokker har løst

Start 06.05.10: 87,9 kg.
Delmål 1: 75 kg
Grolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 17-08-11, 07:38   #9524
Catwoman
Seniormedlem

Catwoman sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 54
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Hvorfor må ett voksent menneske på 40 år väre nervös for å reise til NAV?
Sier til meg sjöl at jeg er jo bare tåpelig, men föler meg liten som ei mus på det kontoret...........

Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;)
Gammel 17-08-11, 07:42   #9525
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Takk for utregning folkens :-)

Ser det er dyrt med lån ! Men må man så må man

Jeg fikk billån fra Santander for jeg hadde ikke noe sikkerhet og det gav det billigste lånet for meg. De har en helt grei lånekalkulator der du legger inn lånebeløp og nedbetalingstid (de aller fleste banker har faktisk dette). Under terminbeløpet som blir oppgitt kan du klikke på "vis betalingsplan og betingelser" så får du frem hva som er renter og gebyrer.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Lukket tråd

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.