|
|
#2176 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Buskerud
Alder: 54
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Gå inn på vgtv.no der ser du mye! Og minnegudstjenesten på nrk er verd å få med seg...
Min kostholdsfilosofi: fri fra sukker, ja takk til fett og proteiner
|
|
|
#2177 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hei alle sammen. Her var det stille. Er det flere enn meg som har hatt behov for å fordøye og ta innover meg det som har skjedd? |
|
|
|
#2178 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Buskerud
Alder: 54
![]() |
Tanker..Jeg skrev noen linjer på bloggen min i går. Deler de her og jeg... ♥"Hvis en mann kan vise så mye hat, tenk hvor mye kjærlighet vi kan vise sammen" ♥
Min kostholdsfilosofi: fri fra sukker, ja takk til fett og proteiner
|
|
|
#2179 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Så nydelige ord EndeligFri. Takk for at du deler dem i forumet også. Vi trenger å dele tanker og følelser nå. Også for mange som ikke er direkte rammet, har dette vært en traumatisk opplevelse. Dine ord setter perspektiv på min og andres "utenfra"-situasjon. Takk. Klem. |
|
|
|
#2180 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Tenker som deg, Dollsine, at nå er det tid for å samle seg litt. Det er helt naturlig at aktiviteten dabber av - og jeg håper virkelig indelig av hele mitt hjerte at INGEN her på lavkarbo.no er hardere rammet. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
|
|
|
#2181 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Nå er huset tomt !
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#2182 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Da er jeg hjemme igjen i et Norge i sjokk og sorg. Jeg har sett på nyheter og føler meg nærere det som har skjedd. Det er bare en ufattelig tragedie, samtidig må jeg si jeg blir utrolig stolt av å se hvordan alle håndterer denne tragedien, det at vi greier å møte et slikt hat med samhold og kjærlighet er en fantsatisk styrke og gir håp og tro på framtiden. Fantastisk å se på tv oppslutningen om arrangementene i dag, skulle bare ønske jeg hadde kommet hjem tidligere så jeg hadde hatt mulighet til å være med og vise min medfølelse med alle berørte og min solidaritet med de verdiene vi alle står for. Jeg sender i alle fall min kjærlighet til alle her inne |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
|
|
|
#2183 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godt du er hjemme igjen. <3 |
|
|
|
|
|
#2184 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2009
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Velkommen hjem bente! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh
|
|
|
#2185 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Så godt å se at flere kommer tilbake til tråden vår. Jeg er som deg MariaB; jeg har heller ikke ord. Jeg greier ikke være sint engang. Jeg har brukt de siste dagene på å ta katastrofen innover meg litt om litt, men likevel er det vanskelig. Jeg har ikke ord for hva jeg føler om denne tragedien. Sånn sett skulle jeg ønske jeg var en "skribent" slik som Prutti og EndeligFri som skriver i bloggene sine. Sanna1, du hadde familiebesøk i helgen; det var sikkert ikke lett med småbarn som får med seg det som skjer. Her i huset er det jo voksne "barn", men også de har et stort behov for å snakke om det. |
|
|
|
#2186 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Støtter denne! |
|
|
|
|
|
#2187 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg har vel sagt litt om hvordan jeg har det i dag. Valgte å ikke slå på TV da jeg stod opp; det er min måte å begynne å gå videre på. Det betyr ikke at jeg ikke skal holde meg oppdatert, men at jeg samler alt til i kveld. Har ellers fått en helt fantastisk migrene, som kom sist tirsdag og som hadde en topp på søndag - og som nå ser ut til å bygge seg opp igjen. Å legge pause fra migrenemedisin i ferien er helt idiotisk! Gjett om jeg har lært |
|
|
|
#2188 |
|
Seniormedlem
Ja, vanskelig å finne ord i en slik situasjon, jeg har det på samme måte. Har sittet klistret til tv skjermen siden jeg kom hjem. Så ufattelig trist, men også så godt å se hvordan folk viser omsorg og omtanke for hverandre.
Så fint at du fikk innlegget i avisen Pruttilutt. Du er fantastisk flink til å uttrykke tankene og følelsene dine på en slik måte at vi alle kjenner oss igjen og blir berørt, det er en gave du har vennen
Jeg er så utrolig enig med det du skriver her. Vi trenger hverandre mer enn noen gang, og vi må uansett ikke la dette ødelegge for det fantastiske samholdet vi har hatt her inne.
Uff, høres ikke bra ut, du må begynne å ta medisinen din igjen vennen - ønsker deg masse god bedring |
|
|
|
|
|
#2189 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Dollsine: God bedring! Det er jæ... å ha migreneanfall, men av slik langvarig karakter? Jøss. |
|
|
|
|
|
#2190 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Får jeg lov å dele litt propaganda? |
|
|
|
|
|
#2191 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Nydelig skrevet |
|
|
|
|
|
#2192 |
|
Gjest
|
Støtter denne med hele meg (og det er en del)! |
|
|
|
#2193 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Da får jeg kjøpe Allers denne uken da |
|
|
|
|
|
#2194 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
I wish! Problembarnet meg har dessverre en skade i buken, såkalt chronic pelvic pain syndrome, trolig som følge av en operasjon i underlivet som 12-åring. Kraftige muskelkramper som kjennes som iskalde støt helt fra knærne og til langt inn under navlen. Skal heldigvis (og endelig etter mye kamp med leger) til utredning for dette nå i tverrfaglig avdeling UNN. Gleder meg, for håper de har noe lurt på lager. |
|
|
|
|
|
#2195 |
|
Seniormedlem
Stakkars deg vennen, slapp av og ta godt vare på deg selv, holder rundt deg og sender deg en stor |
|
|
|
|
|
#2196 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Så bra du skal til utredning Prutti. Det hender seg vi må kjempe for å bli hørt - dessverre. |
|
|
|
#2197 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godmorgen alle sammen |
|
|
|
|
|
#2198 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?I over 50 år har jeg spist 2 brødskiver med søtt pålegg til frokost.
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#2199 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hei. Jeg viste til Allers går. Det var ikke Allers ukeblad men Allers Ideer. Beklager, men jeg oppdaget det først i dag. Jeg har holdt senga i dag (igjen) pga migrene. Våknet av at jeg var sulten og måtte opp og spise. Nå har jeg spist, og skal jeg ta vare på det nesten smertefrie hodet mitt ved å legge meg igjen. Tar heller med meg en bok. |
|
|
|
#2200 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Å, Dollsine-mor, kan du ikke ta en prat med legen din, det kan da ikke være meningen at du skal ha det så vondt, da må det vel heller være bedre å starte opp med medisiner igjen? |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? | Fofa | Trening | 1875 | 27-01-15 17:10 |
| 6. juni | thomas71 | Generell diskusjon | 6 | 06-06-11 20:57 |
| Noen som starter i morgen 8. juni? | Thida | Ketolysekuren | 24 | 13-06-09 19:16 |
| Konferanse 19. juni | Sprudle | Generell diskusjon | 20 | 07-06-07 15:11 |