|
|
#3001 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2011
Alder: 38
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
|
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#3002 |
|
Medlem
Alder: 38
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Og dere.. Tusen takk for at dere ikke kommer med sure toner for at jeg har falt av noen dager. Snille dere! |
|
|
|
|
|
#3003 |
|
Medlem
Hvor: Vestlandet
![]() |
Å neida.
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#3004 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
![]() ![]() |
Men kjære deg, hvem er noen av oss her til å dømme? Vi hjelper hverandre på de måter vi kan uansett hva det gjelder.. Det går i alle fall et par-tre dager før magen min skjerper seg |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
|
|
|
#3005 |
|
Medlem
![]() |
Heisann Prutten.
|
|
|
|
#3006 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er vi for å støtte og hjelpe hverandre uansett, Appelsinpiken
Du sa jo at du hadde tenkt å leve mer generell lavkarbo i ferien, så hvorfor ikke legge om til det de neste par dagene? Da kan du tillate deg litt mere vet du - når man har levd så lavt på karbene som oss, så føles det nesten utrolig hva man kan få plass til når man øker bare til 50g om dagen altså |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
|
|
|
#3007 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Appelsinpiken da; du vet jo at her i tråden er taket bredt og døren åpen?? Klart ingen har sure miner - alle har jo been there; done that |
|
|
|
#3008 |
|
Seniormedlem
Så kjekt å høre at det går bra med maten og at du heller ikke fryser nå - og at du er i "ketause" igjen |
|
|
|
|
|
#3009 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Her var det da merkelig stille? Har damene skravlet fra seg? Rikkem0r studerer vel i Bergen tenker jeg? Maria pakker for å reise til samme sted. Misunner deg konserten med Rhianna!!! Sanna øker kh'ene og tusler rundt i det gigantiske huset og leter etter alt som skal være med til Kypros. Tenk på oss da! Vi skulle jo være med! Appelsinpiken innreder hybel og lærer kinesisk?, mens Nysgjerrig nok kommer seg etter festen i helga mens hun prøver klær som endelig passer. Herlig!! Bente har ferdigmalt hus og bare nyter det. Og Prutti; du vandrer vel rundt i hjembyen og spekulerer på Mr. Aktuell? Tutta stakk innom så vidt - hvor ble det av henne - driver du fortsatt med omprogrammering? Ta det med ro; det tar tid det der. Manne og Foksy holder seg vel oppdatert tenker jeg; det samme gjør alle de andre som besøker oss fra tid til annen. Og jeg? jeg drømmer om den ismaskina ennå jeg. Må finne meg en nå snart. Kveldsmaten er inntatt; frosne bringebær tint i microen, noen dråper vaniljestevia og fløte. Og cocosa da; begge deler er godt. Ang dagens matplan; en skje cocosa morgen og en skje på kveld. Er iaf god og varm! |
|
|
|
#3010 |
|
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God kveld=)
Jeg skal hjem på fredag=) Skal du på konsert eller?
Do I need to say more?
Høres ut som huset blir kjempefint!=) Kos deg med det du klarer av maling du, så lar du hjelpa ta resten |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
|
|
|
#3011 |
|
Gjest
|
Vi snakker vel ikke om å gi opp vel? Haaallllllooooo?? Dette er bare en hump i veien det. En hump i veien jenta mi |
|
|
|
#3012 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Nå har jeg prøvd å skrive her flere ganger men det bare rotet seg til for meg.... |
|
|
|
|
|
#3013 |
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
![]() |
Gratulerer så mye. Så fint tall du har - flinke jenta det tenker jeg!! Kos med din kjære en dag for tidlig da. Jeg fikk en overraskende sånn super-søt medling av kjæresten i dag - godt når det kiler i magen sånn etter noen år.
Jeg for min del er glad for alle som er her jeg - eneste som er kjedelig er jo når noen blir borte. Og da mener jeg helt borte. Du er jo tilbake - og det er kos!!
Hehehe - det var den beste kommentaren på lenge!! Fantasktisk! Omtrent sånn jeg ser for meg gjengen også.
Hihihi - vi skulle vært der med deg - hadde nok spist akkurat det samme! Nå kan det bare gå bedre. I morgen får du spille litt kresen da veit du, spørre de hva måltidet består av og hva maten er laget av. - Hvis du ikke tar deg en lavkarbopause da, det er lov det også. Jeg spurte på en bensinstasjon om de kunne finne varedeklerasjonen på pølsene de solgte - vips så forsvantalle tre inn på lageret. Men jeg fikk svar - og kjøpte ei pølse! (Leiv Vidar med bacon rundt - husker ikke hvor mye karber det var, men det var veldig lite.) - Og hva de på bensinstasjonen synes om meg?? Aner ikke, men det kan de valge selv. Jeg takket pent for servicen da. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#3014 |
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
![]() |
"Damene skravlet fra seg?" Eh..hallooo? Denne gjengen her? Den dagen det snør i helvete kanskje.. Eller nei, vi hadde vel oppdatert hverandre å det også tror jeg! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#3015 |
|
Seniormedlem
Hadde rotet til svaret mitt så mange ganger (litt trøbbel med nettet i dag) at jeg glemte å svare på det med ismaskinen i siste innelegget mitt Dollsine. Hvis du skal kjøpe, så kjøp helautomatisk. De derre med boller du fryser er ikke gode altså - enten må du stå og hakke løs med kniv langs kanten, eller så må du kaste masse. Jeg har prøvd to typer ismaskin, og har nå også prøvd å ha bollen stående på benken - samme problemet uansett
-Så herlig med slike kommentarer - uansett om en vet det selv at det går rette veien, så er det alltid deilig å få litt bekreftelse og positive tilbakemeldinger |
|
|
|
|
|
#3016 |
|
Seniormedlem
hehehehehe |
|
|
|
|
|
#3017 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Kjære mine snupper! |
|
|
|
|
|
#3018 |
|
Gjest
|
Vil gjerne ha helautomatisk; hvilket merke er det?? Jeg har fulgt en tråd om ismaskiner en tid, og der har ingen snakket negativt om Krups, Melissa og en Philipsmaskin + en grønn en fra OBS. OBH nordica derimot... Alle må ha bollen stående i fryseren først, noe jeg tenkte å unngå. Har en helautomatisk det?? |
|
|
|
#3019 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hei og hå.
|
|
|
|
#3020 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godmorgen alle sammen
Her dre den billigste helautomatiske jeg har funnet, Dollsine, men det fins flere, mulig de dyrere er større så du kan lage større mengde i gangen. De helautomatiske har egen frysekompressor, så da slipper du den teite bollen!
Jeg har det egentlig på sammen måten, føler nesten dette går helt automatisk nå Sist redigert av bente1 : 17-08-11 kl 09:31. |
|
|
|
|
|
#3021 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hei |
|
|
|
|
|
#3022 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
It's all good. Bare skjedd så vanvittig mye her de siste dagene, har såvidt fått sjekka eposten mellom takene
It's all good! Jeg leser titt og ofte, svarer på småting innimellom når det har passet seg. Ikke vært tid til å sette meg ned å skrive lengre.
HAHA! Ketause
Right on spot |
|
|
|
|
|
#3023 |
|
Seniormedlem
Godt å høre fra deg |
|
|
|
|
|
#3024 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Håper været endrer seg til det positive for deg, altså! Må være slitsomt når alt gjøres ute. Hvis det ikke blir Sverigetur, så hiver jeg meg rundt og maler de tre siste veggene hos mamma. Gjøres jo på et par timer, er bare tiltaket som er tyngst |
|
|
|
|
|
#3025 |
|
Seniormedlem
Håper med deg snuppa |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? | Fofa | Trening | 1875 | 27-01-15 17:10 |
| 6. juni | thomas71 | Generell diskusjon | 6 | 06-06-11 20:57 |
| Noen som starter i morgen 8. juni? | Thida | Ketolysekuren | 24 | 13-06-09 19:16 |
| Konferanse 19. juni | Sprudle | Generell diskusjon | 20 | 07-06-07 15:11 |