| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#351 |
|
Ubekreftet Medlem
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 52
![]() ![]() |
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?Ja da hadde du arbeid på morgenkvisten! Jeg er så kvalm i dag, skikkelig uvel. Kan ikke si at omelett og annen lavkarbo frister |
|
|
Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert
|
|
|
#352 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?Skjønner du har hatt en fin start på dagen unnimoor.... kjenner til den med barn som tar av bleien.... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: prøver meg litt frem
|
|
|
#353 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() |
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?I dag ble det hjemmelaget tacosalat på meg! Takk til cola som inspirerte meg! Måtte ha litt mer krydder ann deg (tror mine smaksløk er nummen :P) og neste gang skal jeg ha oppi cayenne pulver oppi for å se om det "sparker mer i fra", men til og med mannen sa dette var godt! Neste gang skal jeg ikke glemme nachochipsene på hans porsjon (
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
|
|
|
#354 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?Veide meg i dag og dersom vekten stemmer så veier jeg 4,1kg mindre nå enn for fire uker siden. Kan ikke si at jeg merker noe på hverken klær eller mål, men nedgang er det!!! Er veldig fornyd med at vekta minker. Dersom jeg mister 1,9 kg til så vil jeg veie det samme nå som for 4år siden da jeg ble gravid med vesla. Yey!
|
|
|
#355 |
|
Medlem
Hvor: Østlandet
Alder: 46
![]() |
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?her er det vekta som står stille, men klærne sitter løsere.
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life <3
|
|
|
#356 |
|
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?
Stå på, Trultemamma! Jeg er overbevist om at dette kostholdet er det beste for kroppen. Nå holder jeg på å bake brød, og har spist herlig kokt egg og avocadosalat i dag. Unnet meg å kjøpe hjertesalat denne uka, og i dag har jeg kjøpt kokosmel. Det luktet helt fantastisk godt, og jeg gleder meg til å bruke det Sist redigert av Annne : 20-05-11 kl 16:40. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#357 |
|
Medlem
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 48
![]() ![]() |
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?Huff migrene i dag, kom akutt i går. Ikke hatt det på over to år. Pyton! Men på bedringens vei heldigvis. I går kom endelig ketolyse boka også, gleder meg til å lese videre i den. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca.
|
|
|
#358 |
|
Medlem
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#359 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?Hvor får du så billig mandelmel Annne???
|
|
|
#360 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?Jeg synes også det er vanskelig å spise noe mens man er på farten. Nå finnes det jo ulike salater å få kjøpt da (aner ikke karbeinnholdet), men jeg spiser gjerne et større måltid før jeg drar og går heller sulten til jeg kommer hjem. Jeg holder meg mett i mange timer, så vanligvis går det greit. Jeg har kjøpt meg bacongull mens jeg var på shopperunde en gang. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LKHF
|
|
|
#361 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?uhm jeg gjorde noe virkelig desperat sist jeg var på tur.. Var i alle forrestninger og kikket etter varmeskap for jeg hadde så lyst på koteletter men ingen hadde. Jeg var da oversulten og ikke lyst på noe fornuftig, ville på det tidpunktet enten ha kotelett eller junk. Så hva ble løsningen? En kartong med fløte :P Men det funket! Om jeg gjør det hverdag er heller tvilsom, men mett ble jeg og jeg kunne kjenne hvordan blodsukkeret jevnet seg ut. Plutselig kunne jeg tenke rasjonellt igjen.. Men lærepengen ble vel egentlig: ikke vent til jeg er oversulten (som nå) for da blir det bare vasespising.
|
|
|
#362 |
|
Medlem
![]() ![]() |
Stek biff!!! |
|
|
|
|
|
#363 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?Da ble det biff, tre minimais, 50g blomkål og fløtesaus. Og fem paranøtter til dessert. =)
|
|
|
#364 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?Dere er så flinke!!!
|
|
|
|
#365 |
|
Ubekreftet Medlem
![]() ![]() |
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?Kjekt å lese om dagene deres |
|
|
|
|
|
#366 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?Da skal du nyte stillheten og kose deg.
|
|
|
|
#367 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 49
![]() ![]() |
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?ååå dere er så flinke |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse
|
|
|
#368 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?Hjeelllp!!! Vekta har gått litt (o,6) opp etter 17.mai enda jeg bare spiste et lavkarbo-kakestykke, ellers holdt jeg meg til lavkarbo. I dag var jeg pluss 0,2 så det er på vei ned igjen,men litt tregt. Får utslag på ketose hver eneste dag/kveld....Kjenner jeg blir litt frustrert. Det var jo så kjekt når det gikk ca 300g ned hver eneste dag |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
|
|
|
#369 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?Ja har hørt at det stopper opp i uke tre.
|
|
|
#370 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?Atkins Peanut Butter Cups er små sjokoladeformer, på størrelse med en liten muffins, men ganske flate, som er fylt med peanøttsmør. Det smaker helt himmelsk, uten rare bismaker overhodet så vidt jeg kjente. Mine ligger fortsatt i skapet, men det er en skikkelig viljestyrke-test å la dem ligge. |
|
|
|
|
|
#371 |
|
Ubekreftet Medlem
![]() ![]() |
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?Vanlig at det stopper opp ja Holtapp, også er det mange som går opp i tida rundt mens. Det gjorde jeg. |
|
|
|
|
|
#372 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?ah nå ønsker jeg at jeg bodde i Bergen.. Elsker paranøtter og de er svindyre her!!
|
|
|
#373 |
|
Ubekreftet Medlem
![]() ![]() |
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?Ja det var den beste grunnen for å flytte til Bergen Lucifine :humre: |
|
|
|
|
|
#374 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?Euphita: Gi oss en oppdatering når de er ferdige da! Jeg har SÅ lyst til å bake noe av kokosmelet jeg kjøpte i går, og disse har jo fått gode tilbakemeldinger.. |
|
|
|
|
|
#375 |
|
Ubekreftet Medlem
![]() ![]() |
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?Åh de var gode! |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvor skal jeg begynne? | SiljeX | Spørsmål og svar | 3 | 25-03-11 13:18 |
| Flere som vil slenge seg med og begynne i morgen 15. mai? | Drømmepie | Ketolysekuren | 53 | 01-07-09 09:29 |
| Hvor skal jeg begynne? | Vaffel | Spørsmål og svar | 3 | 13-10-05 20:27 |