Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-11, 16:14   #2455
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Nope... Akkurat samme som når jeg dro på jobb... Hmmm, ja si det... Husker jo nesten ikke en typisk dag selv lengre

Sitat:

Men 2ss udos og 2 ss cocosa morgen og kveld(så tror jeg ligger ganske greit ann på fettet pga det i tillegg til maten).
En typisk dag på jobb har vært 2 ss cocosa og udos og 2 egg med majjo til frokost. Salat med agurk, tomat og fetaost pluss rødvinspølse eller kjøttrester fra middagen med grønnsaker ved siden av til lunsj. Mellommåltid med 2 egg med majjo kl.3 og middagen 2ss udos og cocosa og enten kjøtt eller fisk, med grønnsaker og bittelitt saus til middag(når jeg spiser fisk er det sånn agurksalat eller raspa gulrot som jeg har tatt litt av ved siden av også... Noen ting har jo vært sånn, hmmmm panert? er det det det heter? kanskje 4 dager eller no, fordi det har vært det beste alternativet... Når det har vært fisk som har vært sånn så har jeg et lass med remulade på også... En vanlig dag her hjemme må jeg nesten komme litt inn i igjen før jeg kan forklare... Noen ganger (si 2-3ganger har jeg tatt en bit piel de sapo melon og kanskje 4 ganger en fiberrik og 2 ganger hjemmelaga knekkis sammen med egga til frokost og putta på salami)

Den agurksalaten kan det være mye karbohydrater i , samme med gulrøtter, - og panering er vel bannlyst. Mange av remuladene er veldig karborike. Kanskje du har fått for mye karbohydrater rett og slett. Men det er jo vanskelig å si, når en ikke vet hvor mye du har spist av dette.