Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-11, 22:05   #2194
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Prutti: har du spist noe du ikke tåler??? Å ha så vondt er forferdelig!

Du har skrevet nydelige ord i avisinnlegget ditt. Du er flink å skrive og må fortsette med det.

I wish! Problembarnet meg har dessverre en skade i buken, såkalt chronic pelvic pain syndrome, trolig som følge av en operasjon i underlivet som 12-åring. Kraftige muskelkramper som kjennes som iskalde støt helt fra knærne og til langt inn under navlen. Skal heldigvis (og endelig etter mye kamp med leger) til utredning for dette nå i tverrfaglig avdeling UNN. Gleder meg, for håper de har noe lurt på lager.

I tillegg hadde jeg en mild sprekk i går, resultat i dag i form av hodepine, svimmelhet og dårlig samvittighet. Ketose igjen i morgen, that's for sure.

Nå ser jeg på CSI og vurderer slå sofa om til seng og legge meg med vannflaska. Man kan faktisk bli sliten av å ikke gjøre noe
Gleder meg veldig til å engasjete meg her igjen, kjenner at jeg trenger det. Kan dere ikke stille avanserte lavkarbo-spørsmål igjen?

Bente: Skjønner hva du mener mtp. turen. Min første tanke når jeg hørte om Utøya var sommerleieren lillebror skal på neste sommer i regi konfirmasjonen. Håper lunsjen i morgen blir koselig og at du får sunket skuldrene litt.

Smaskesmaske <3

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat