Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-11, 10:12   #2
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere som tok pause i påska og fikk sjokk når dem gikk på vekta?

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Hei hei lavkarbogodtfolk

Flere som gikk på en mer eller mindre planlagt sprekk i påsken? Smakte du litt på påskemaskipanen og spiste og drakk det du ville?

Det gjorde jeg. Etter lite vektnedgang og dårlig motivasjon rett før påske bestemte jeg meg for en skikkelig pause.

Jeg har drukket øl, akevitt, brus og vin. Spist det jeg ville. Ja nesten fråtset i sukker, raske karbohydrater og annen fy fy mat.

Må si jeg virkelig fikk sjokk når jeg gikk på vekta i dag tidelig. Rett før påske var morgenvekta mi på ca 98 kg. I dag tidelig viste den 103,5 kg!!!!

Merker motivasjonen kommer kastene over meg igjen, og jeg er klar for streng streng ketolyse kosthold igjen.

Marius

Har spist masse påskesjokolade og marsipan
Den ene dagen jeg gikk på vekta, var det over 4 kg opp!!
Neste dag var det ned to av de, og jeg regner med at det er det som er riktig, hehe. Og at det for det meste er vann som kommer til å forsvinne denne uken

Ellers har jeg holdt meg til en generell lavkarbo denne påsken.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat