Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Prøvd Carbrite-barene?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 22-08-06, 09:20   #1
Borealis
Seniormedlem

Borealis sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 56
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Prøvd Carbrite-barene?

Er det noen som har smakt Carbrite-barene, som bl.a selges fra Proteinfabrikken? Er det noen av dem som smaker ok? Kjekt med et lettvindt mellommåltid....
http://www.proteinfabrikken.no/aspx/...76&g0=97&g1=12

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 22-08-06, 09:44   #2
LilleVille
Medlem

LilleVille sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 51
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Prøvd Carbrite-barene?

Har ikke smakt carbrite-bar, men kjøpte en annen type bar i går, bare for å smake.. Den het Good Hope high protein soy bar http://www.ghib.com/flash/home.htm men er ikke helt lik som på bildene på hjemmesiden.. Jeg kjøpte den i en innvandrerbutikk i Bærum, mulig den er vanskelig å få tak i andre steder? Importeres av Valika Import Export Engros A/S står det, valika@online.no kan kanskje svare hvilke butikker som har den?

Den var ihvertfall veldig god, anbefales! Baren var på 75 g, altså ganske stor. Jeg hadde fått mer enn nok av halve, mektige saker. 6g karbohydrater pr 100 g, altså bare litt over 2g i en halv sånn bar, det er ikke ille? Var litt sånn fiber-crisp aktig i den, minnet meg om ris-sjokolade egentlig. Og prisen var heller ikke avskrekkende, 16.90

Et greit mellommåltid, og kosematalternativ for de som ikke Niller eller Diller eller noe sånt

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Gammel 22-08-06, 09:47   #3
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Prøvd Carbrite-barene?

Opprinnelig lagt inn av Borealis

Er det noen som har smakt Carbrite-barene, som bl.a selges fra Proteinfabrikken?

Ja jeg har brukt dem ganske mye før. Syns cocos og cookie dogh smaker best. Carbrite er mindre søte på smak (syns jeg) enn f.eks. Atkins, og det syns jeg er godt.

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har prøvd Depridix? mofe Fysisk og mental helse 9 06-02-13 19:33
Didi - noen som har prøvd? Hege_ Generell ernæringsdebatt 6 02-04-07 17:25
Har noen av dere prøvd Brasilian Waxing? Iset Generell diskusjon 60 17-04-06 22:25
Øyevippe-krølltang.. Noen som har prøvd? mofe Generell diskusjon 34 22-03-06 20:27

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:26.