Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Fersk frukt?

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 16-12-05, 16:11   #1
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Fersk frukt?

Jeg vet jeg har hatt epler liggende i kjøleskapet lenge, uten at tilsynelatene blir 'eldre'. Men har de ligget lenge, har jeg kastet dem uavhengig av utseende .. fordi det har vært 'skummelt' med frukt som ikke råtner ...

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle1179816.ece

Gammel 17-12-05, 16:30   #2
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 40
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt
Wink

Sv: Fersk frukt?

Jeg har jobbet som frukt & grønt ansvarlig i en dagligvare. og der råtnet frukten som "vanlig" og for å være sikker på at det faktisk er ferskt, kan du kjøpe norskt. Vi hadde både norskt og importerte varer der jeg jobbet.

og i min fruktkurv, når eplene har blitt liggende en stund så blir de myke og rynkete...

men det er bare lille meg sin meining.

men for alle del, når eplene har blitt liggendes fra sept og du spiser i ett i mai, da er de ganske melne og smaksløse.. ( av erfaring)

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Frukt nøtta Lavkarbo generelt 30 25-05-06 13:05
Spiser jeg for mye frukt Tidligere bruker Dr Lindbergs 11 17-01-05 16:51
Frukt og bær Nille Type O 0 12-12-04 01:58
Sjokoladedyppede nøtter eller frukt guro Kake/dessert og snacks 0 15-10-04 11:47

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.