| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så €&&#)! vondt av maltitol?Jeg har ikke reagert noe særlig på maltitol før. Har kunnet spise ei plate (75g) uten å reagere nevneverdig, har kanskje spist litt mer en det over noen timer en gang, og hatt litt rumlemage, men ikke noe mer enn det.
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Så €&&#)! vondt av maltitol?Hehe, høres ut som samboer`n det der.... Han spiste en rull med marsipan, søtet med maltitol, tråkket rundt her resten av kvelden, helt grå i et ansikt som kaldsvettet og mumlet "aldri mer, aldri mer.... " |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#3 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Så €&&#)! vondt av maltitol?Been there, done that - didn't get the t-shirt.
Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
|
|
|
#4 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Så €&&#)! vondt av maltitol?Takk for svar dere. Ja, blir nok mindre sjokkis på meg fremover. Jeg elsker jo bær, så kan bare spise det. Men den sjokoladen er vanskelig å kvitte seg med...
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Maltitol | EirinBK | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 45 | 03-03-11 22:40 |
| Maltitol | elian | Lavkarbo generelt | 26 | 05-12-08 00:07 |
| Maltitol! | Livsglede | Ketolysekuren | 18 | 24-03-08 13:53 |
| Maltitol | Maz | Lavkarbo generelt | 9 | 08-01-05 14:11 |
| Maltitol | Skorpia | Lavkarbo generelt | 8 | 13-03-04 20:29 |