| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandnes
![]() |
Ny start etter svangerskap nr 2! Trenger motivasjon!Nå er det godt over 2 år siden jeg var på lavkarbo forrige gang.. Etter første svangerskap gikk jeg fra 100kg til 85kg, denne gangen viser vekta ufyselige 119kg |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketose
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 37
![]() |
Sv: Ny start etter svangerskap nr 2!! Trenger motivasjon!Gratulerer med barn og lykke til med vektnedgangen! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter.
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 40
![]() |
Sv: Ny start etter svangerskap nr 2! Trenger motivasjon!Velkommen tilbake
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandnes
![]() |
Sv: Ny start etter svangerskap nr 2! Trenger motivasjon!Tusen takk for meldinger jenter |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketose
|
|
|
#5 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Ny start etter svangerskap nr 2! Trenger motivasjon!Den beste motivasjonen ser du i speilet etter en liten stund. Det er vel ikke utenkelig at du får mer motivasjon dersom du har mer overskudd til å gjøre ting med barna dine, heller? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#6 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny start etter svangerskap nr 2! Trenger motivasjon!Ja, se i bildetråden! Der vasser man i motivasjon omtrendt. Det får en i gang i såfall, om det er startvansker du har. Ellers så kan jo se innom alle de fine oppskriftene, kanskje noe frister? Søtsuget går straks vekk skal du se, stay strong! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketose
|
|
|
#7 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 58
![]() ![]() |
Sv: Ny start etter svangerskap nr 2! Trenger motivasjon!Velkommen tilbake i lavkarboverden
Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Sykt vondt i hue etter start av lavkarbo. | equiter | Lavkarbo generelt | 2 | 29-09-10 19:28 |
| Jeg trenger motivasjon ... | sissa80 | Spørsmål og svar | 10 | 21-05-10 13:44 |