Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Gammel men ny

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 16-11-10, 10:35   #1
lille_flode
Medlem

Medlem siden: Oct 2007
lille_flode er ny på veien

Gammel men ny

Nå starter jeg på igjen for andre til tredje gang.
Første og delvis andre forsøk var med ketolyse, nå tenker jeg at jeg trenger ett kosthold med mindre fett og noe mer kh. Noen forslag til hvilken filosofi jeg kan titte mer på ? Jeg kjenner at de andre gangene, har det sklidd ut fordi jeg ikke takler sa mye fett. I går var startdagen min, og av gammel vane ble det en ketolysedag. Regnet meg fram til ca elleve kh. Utslag på sticken alt i går faktisk.

Men resultatet av så lite kh er for meg kvalme, tretthet og generelt føler meg uvel, og en ekstrem lyst på frukt el. Vet jeg får i meg for lite kalorier/fett men jeg klarer det bare ikke ! Nå laget jeg omelett av ca ett egg, likt fløte, ost og skinke, med en halv tomat og litt alfalfaspirer til frokost. Klarte kun tomaten før jeg brakk meg.

Så, noen forslag til hva jeg kan gjøre ? Jeg vet jo at kroppen min respondererveldig, veldig godt på lite kh, med jeg skal da leve med det også uten å bli kvalm på bare tanken på mat.

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 14:29   #2
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: gammel men ny

LIndberg har variert lavkarbomat med mindre fett og mere karbo

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gammel og ny ED bruker Fedona Eurodiett 0 29-10-07 11:06

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.