| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Generell diskusjon Ordet er fritt. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Medlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kløfta
Alder: 52
![]() |
Lavt fettinntak?Har hatt en lengre periode hvor det har vært stillstand. Har prøvd å leve uten lightbrus, søtningsstoffer og andre "ulovlige" ting. Uten at dette satte igang noen store endringer. Jeg har derfor lurt på om det kan være fettinntaket som kan være litt lavt. Men uansett slik har dagen min sett ut idag. Riktignok har jeg nok 1,6 KH over anbefalt - men kan være i ketose langt over dette. Dessuten er nok "luksusen" jeg tillater meg til kvelds idag det som kanskje er mest "fy" idag, Det er ikke hverdagskosten. Men Mesteparten der er jo greit å spise. Unntaket er maisen, men maks 2 ts mais har jeg vondt for å tru skulle skape noen sterk furore 1 gang i uken. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: leter etter noe nytt.
|
|
|
#2 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
Sv: Lavt fettinntak?Kan du spise vitaminbjørner da?
|
Min kostholdsfilosofi: Det som er riktig for målet.
|
|
|
#3 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Lavt fettinntak?Tja...husker jeg ikke feil, så står det i Boken - Slank med Ketolysekuren, at man kan ta multivitaminer ved siden av. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
Sv: Lavt fettinntak?Jeg lurer på om det er "sukker" i vitaminbjørner iom at de er kunstig søtet? Jeg holdt meg unna de i ketosen jaffal.
|
Min kostholdsfilosofi: Det som er riktig for målet.
|
|
|
#5 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Lavt fettinntak?
Fettinnhold som i antall gram...ja... Lørdagen var det f.eks. 118 gram . Det syntes jeg var mye . Men spørsmålet er om det er mye? |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Fettinntak når en har fjernet galleblære | Marij | Ketolysekuren | 10 | 01-11-12 17:42 |
| Angående fettinntak | Indiekid | Mer enn 30 kg overvekt | 34 | 10-02-10 16:45 |
| Lavt stoffskifte i VG | Elizabethcita | Stoffskifte / hormonproblemer | 0 | 01-10-09 10:56 |
| Lavt stoffskifte? | Marita | Stoffskifte / hormonproblemer | 68 | 18-04-09 23:03 |
| Lavt blodsukker? | Camilla82 | Spørsmål og svar | 3 | 24-02-09 21:33 |