Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Da gubben skulle prøve seg på lavkarbo...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 28-08-10, 17:21   #1
rava
Medlem

Medlem siden: May 2010
Hvor: Sandnes
rava er på en erverdig vei

Da gubben skulle prøve seg på lavkarbo...

Han startet på mandag som et eksperiment. Han er ikke overvektig men har bmi opp mot overvekt pga mye muskelmasse. Han startet med godt mot og kom sjokkert til meg etter to døgn. Han hadde da gått ned nesten 2 kilo.... Han var helt i sjokk... Kunne se de godt i ansiktet hans. Utover i uka merka jeg at han var litt små sur og sliten. Ene dagen kom han hjem fra jobb og sa "jeg føler at jeg har feber" "det koker i kroppen min". Jeg synes jo det hele var ganske komisk. HAn har virkelig fått opp øynene for hvor godt lav karbo virker. Han vil fortsette på en karbo redusert diett, men ikke så drastisk som han har gjort denne uka. Han har jo sett hvor god effekt det har hatt på meg. Og for meg er det kjempe kjekt at han og engasjerer seg i lavkarbo kosthold.

rava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, sunt og godt! Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 17:29   #2
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Da gubben skulle prøve seg på lavkarbo...

Opprinnelig lagt inn av rava, her.

Han startet på mandag som et eksperiment. Han er ikke overvektig men har bmi opp mot overvekt pga mye muskelmasse. Han startet med godt mot og kom sjokkert til meg etter to døgn. Han hadde da gått ned nesten 2 kilo.... Han var helt i sjokk... Kunne se de godt i ansiktet hans. Utover i uka merka jeg at han var litt små sur og sliten. Ene dagen kom han hjem fra jobb og sa "jeg føler at jeg har feber" "det koker i kroppen min". Jeg synes jo det hele var ganske komisk. HAn har virkelig fått opp øynene for hvor godt lav karbo virker. Han vil fortsette på en karbo redusert diett, men ikke så drastisk som han har gjort denne uka. Han har jo sett hvor god effekt det har hatt på meg. Og for meg er det kjempe kjekt at han og engasjerer seg i lavkarbo kosthold.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Prøve å bli gravid på lavkarbo? Vettel Fysisk og mental helse 23 13-05-10 19:31
lavkarbo for storspiste gutter (kan gutter prøve å svare her?) Helene Lavkarbo generelt 24 28-01-06 19:26

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:19.