| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 43
![]() ![]() |
Er fruktose bedre enn sukker når man blir oppblåst?Jeg har gått nå siden januar på min egen diett, lite karbo og lite kalorier og det har gått strålende.. Jeg legger på meg med en gang jeg skeier ut, både med alkohol eller karbo eller alt for mye kalorier.. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er fruktose bedre enn sukker når man blir oppblåst?Sånn var jeg i går og, etter en middag hos venner som inneholdt fin pasta og kake bakt av hvetemel og sukker. Blææ..
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#3 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er fruktose bedre enn sukker når man blir oppblåst?Det er bakteriene i magen som reagerer. Om de gjør det på fruktose vet jeg ikke. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Sukker VS fruktose | Nutta | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 1 | 28-07-09 18:36 |
| Utslitt, kvalm og uvel. Det blir vel bedre? | Kristiane | Ketolysekuren | 9 | 19-04-09 12:53 |
| Formen blir stadig bedre! | Schnupsiii | Mer enn 30 kg overvekt | 5 | 20-02-09 14:37 |
| Fruktose verre enn sukker | elian | Lavkarbo generelt | 5 | 15-12-08 19:45 |
| Hvordan blir det å bytte fruktose med splenda? | cilemora | Lavkarbo generelt | 14 | 20-04-08 11:49 |