| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() |
Bedre uten brødEr det noen andre som har lest boken Bedre uten brød? Og er det andre som følger denne med 60 - 72 g karbo om dagen? Sist redigert av vera82 : 03-07-09 kl 23:03. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo
|
|
|
#2 |
|
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedre uten brødJeg har lest boka, den er veldig bra! Men jeg følger ikke OE, ikke sånn sett. På vedlikehold er det helt gull for meg å ligge på 50-70 gr kh om dagen og rikelig med fett. Men jeg kan ikke ta det ut på poteter og stivelse, så BE funker ikke for meg. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
|
|
|
#3 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Bedre uten brødJeg har prøvet og kutte karbo helt ut, men da ble jeg skikkelig dårlig, så må ligge på noe tror jeg |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gjest
|
Sv: Bedre uten brødJeg har også lest den. Tror jeg ligger deromkring, må ta det litt rolig siden jeg ammer. Planen er mer og mer Skaldemann 10+ etterhvert.. |
|
|
|
#5 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 50
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedre uten brødKan jeg spørre hva OE og BE betyr? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt
|
|
|
#6 |
|
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Sv: Bedre uten brød
OE er optimal ernæring, en kostholdsfilosofi. BE er brødenheter, måleenheten OE bruker for å vise hvor mye du kan spise av karbohydrater pr dag. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Bedre uten brødBare til info : Jeg kjøpte boken i går på capris.no til bare 69 kr!! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
|
|
|
#8 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Bedre uten brødJa, det var billig, ga mere for min gitt |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
![]() |
Sv: Bedre uten brødfikk leste de 15 første sidene mens jeg ventet på at en veninne skulle finne arbeidsutstyr ( div saks,papir , notatbok m.m. ) i bokhandelen
Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e .
|
|
|
#10 |
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
![]() ![]() ![]() |
Hei! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw
|
|
|
#11 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Bruker Kwasniewski BE? Det trodde jeg ikke? Jeg har lest noen matlister av ham og det går mer på det å bare holde seg til mest mulig animalsk mettet fett og spise maks 300 gram frukt/bær eller grønnsaker totalt daglig osv. Men det er kun i Bedre uten brød-boka (som er skrevet av Lutz) jeg har sett BE-betegnelsen?
Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Bedre uten brød - Wolfgang Lutz | janmesi | Lavkarbobøker | 14 | 29-10-09 21:33 |
| Ketolyse/Bedre uten brød. Forvirret! | Lille-Lulle | Lavkarbo generelt | 3 | 14-11-08 09:09 |
| Bedre uten brød og OE - er det det samme? | cilemora | Lavkarbo generelt | 1 | 04-02-08 16:06 |
| Bedre Uten Brød - Wolfgang Lutz | enwer.nicolaisen | Lavkarbo generelt | 51 | 08-02-06 14:30 |
| Jippi nå har jeg kjøpt boka "Bedre uten brød" | Iset | Lavkarbo generelt | 5 | 28-11-05 23:23 |