Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Legger denne ut her og så ... Spm om graviditet og lavkarbo

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-07-08, 15:05   #1
Icerus
Medlem

Icerus sin avatar

Medlem siden: May 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Icerus er ny på veien

Legger denne ut her og så ... Spm om graviditet og lavkarbo

Hadde lyst til å reduserer vekten med ca 17 kg før jeg ble gravid, men den gang ei Men mitt spørsmål er om det er noen som har erfaring med lavkarbo under graviditeten???

Icerus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (atkins/ketolyse inspirert) Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 16:04   #2
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Legger denne ut her og så ... Spm om graviditet og lavkarbo

Så lenge du ikke spiser en ketogen diett, så er det bare en fordel å spise lavkarbomat (ala Lindberg) når du er gravid. Det holder blodsukkeret stabilt, noe som bla. fører til mindre kvalme. Barnet har bare godt av en mamma med stabilt blodsukker, nok byggesteiner og riktige fettsyrer.

Gratulerer, og lykke til!

(Jeg spiste lavkarbo gjennom mitt siste svangerskap, men jeg unnet meg også frukter når det var det jeg hadde lyst på, og så lenge lystene ikke går på alkohol,tobakk,snop og brus, så kan vi godt høre på oss selv som gravide. Frukt og grønnsaker gir oss masse positivt. )

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan fant du lavkarbo.no? Albertine Generell diskusjon 26 25-07-06 16:28
Ny her, lurer på denne lavkarbo list leil Dr Lindbergs 10 09-04-06 18:39
Håper på svar på spørsmåla mine. Ligner denne Atkinson eller Lindbergs diett? Liva Andre dietter 11 25-01-05 20:13

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:57.