| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
![]() |
Proteiner?Hei. Har flere ganger prøvd å få svar på dette, men egentlig ikke blitt noe klokerere så nå prøver jeg på nytt med en egen tråd
Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!! Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
|
|
|
Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold
|
|
|
#2 |
|
Klar for nytt år!
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Proteiner?Det er noen som sier at kroppen vår bare kan nyttiggjøre seg ca 30g protein i måltidet, noe som innebærer ca 150g kjøtt og fisk, 120g ost og 4 egg.
Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
|
|
|
#3 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Proteiner?
Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!! Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Klar for nytt år!
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Proteiner?Nei, nei. Pr måltid. Så om du har 2 egg og 70g bacon og litt ost, så er du i mål for ett måltid til frokosten din.
Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
|
|
|
#5 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Proteiner?Ja må vel bare prøve det. Tenker ikke å slutte i allefall for det går jo nedover selv om det går tregt
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Alder: 49
![]() |
Sv: Proteiner?Hei... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur
|
|
|
#7 |
|
Sperret
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 40
![]() |
Sv: Proteiner?veldig interesant madeleine. hvor har du funnet den studien forresten? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Min
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvorfor bruke proteinpulver? | mofe | Kosttilskudd | 93 | 09-08-07 17:04 |
| Proteiner. | polvott | Spørsmål og svar | 22 | 21-06-06 23:05 |
| Proteiner - forvirret | burberry | Lavkarbo generelt | 5 | 30-01-06 13:46 |
| Proteiner ikke nyttig rett etter trening ?? | Nille | Trening | 33 | 21-10-05 12:01 |
| Argument for proteiner | MHM | Generell ernæringsdebatt | 19 | 16-04-05 16:58 |