| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Medlem
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Om saft og sjokolade ...To ting som jeg har gått og lurt på de siste dagene: |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#2 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Tromsø
Alder: 44
![]() |
Sv: Om saft og sjokolade...jeg har ikke viljestyrke nok til å stoppe etter bare en bit så sjokoladen er helt utelukket her, har bare hatt sjokoladesug en gang etter at jeg starta på kuren og da |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#3 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 47
![]() |
Sv: Om saft og sjokolade...Nå har ikke jeg peiling da, men hva med atkins sjokoladen. Den er det vel veldig lite karbo i og den er vanvittig god, men jeg klarer veldig lite av den. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg
|
|
|
#4 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om saft og sjokolade...Jeg drikker isteene til Fun Light. Blir sprø i topplokket om jeg bare skal drikke vann hver dag 7 dager i uka. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
|
|
|
#5 |
|
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om saft og sjokolade...Du kan godt drikke litt saft, men vær obs på at den inneholder aspartame, et kunstig søtstoff som er kjent for å hemme vekttap. Vil absolutt IKKE anbefale å drikke mengder med den isteden for vann. Om du ikke liker "vannsmaken" kan du ta skiver med appelsin, sitron, lime, agurk etc i vannkanna. Enten en av tingene eller fler på en gang. Det gir litt friskere smak. Vann uten søtstoff er viktig for å rense kroppen !
Min kostholdsfilosofi: Atkins
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
![]() |
Sv: Om saft og sjokolade...Skulle det bli krise så kan du drikke Lerum saft som inneholder splenda og ikke aspartam. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo
|
|
|
#7 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om saft og sjokolade...Jeg drakk selv mye saft i begynnelsen av kuren, samt spiste mye sukkerfri sjokolade. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 85% sjokolade | dingpot | Atkins kosthold | 24 | 06-08-08 22:35 |
| 70 % sjokolade eller kunstig søtet sjokolade? | donjuanwannabe | Lavkarbo generelt | 11 | 21-06-07 01:11 |
| Delikat varm sjokolade sufflè | Siljevanilje | Kake/dessert og snacks | 2 | 17-11-06 23:31 |
| Sjokolade- og mandelkake alá silje | Siljevanilje | Kake/dessert og snacks | 2 | 17-11-06 21:41 |
| 7 gode grunner til å spise sjokolade! | Summer | Livets lyse side | 0 | 17-09-04 11:24 |