Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

ÅÅÅÅÅ for en hæææærlig dag !!!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 06-07-07, 10:47   #1
Kokosbolla :o)
Medlem

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 48
Kokosbolla :o) er ny på veien

ÅÅÅÅÅ for en hæææærlig dag !!!

I dag var mensen ferdig, minimalt med blod og jeg følte meg ikke så oppblåst lengre. Følte meg faktisk tynn
Guttungen sov formiddagslur i 2.5 time - sliter med tenner og har sovet dårlig den siste måneden
Så jeg hoppet på vekta - bare for å se...for tidligere følte jeg meg så tung.
Jeg har gått ned 1 kg !!!!! siden forrige helg med to sprekker pga. besøk. Har jo enda ikke fått bokji mi så jeg har tatt det på gefylen og spist det jeg har trodd var riktig. Spiste faktisk en feit eggesalat igår hehehe.....
Jeg veier 77.9 kg !!! Hvert gram teller for meg og at jeg ser et lavere tall betyr mer enn det som er etter kommaen hehehe.....

Så jeg gleder meg eeeeenda mer til boka kommer for da får jeg virkelig satt meg inni dette og kanskje skikkelig resultat. Jeg er bare så fornøyd at jeg faktisk går ned i vekt etter all den feite maten jeg har trøkka i trynet...det er for godt til å være sant jenter !!
Å spise digg mat og gå ned i vekt.......

Sola titter frem etter nesten to uker med høljregn....så nå får jeg gått meg en hard og lang trilletur med gutten min - har savnet det og fikk masse energi i meg etter veiinga og sola og så får jeg gjort hagearbeid som har stått på hold pga. regnet. Dåpen er bare om en uke !!

Og for hun som lurte på om jeg ammer - nei, gutten min er snart 7 måneder. Har utsatt dåp fordi jeg fikk så masse tull etter fødselen - også før fødselen. Fikk en lammelse i ansiktet som jeg slet med i 4 måneder og ble bra for en måned siden. Legen sa det skulle vare noen uker bare....og fant ikke ut hva det var.

Det er helg jenter - ønsker dere alle sammen en kjempefin helg med masse god mat og fine opplevelser

Gammel 07-07-07, 10:04   #2
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: ÅÅÅÅÅ for en hæææærlig dag !!!

Så utrolig godt det var å lese et så positivt innlegg, det sprudler av energi og pågangsmot

God helg til deg og, og gled deg til boka kommer så du virkelig kan fordype deg i ditt nye matliv.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 10:22   #3
Nila
Medlem

Nila sin avatar

Nila er på en erverdig vei

Sånne dager er helt fantastiske!!

Lykke til videre!

Nila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 11:00   #4
Csilla
Medlem

Csilla sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Vestfold
Csilla har en fantastisk aura rundt segCsilla har en fantastisk aura rundt seg

Herlig Nyyyt denne følelsen! Og nyt dagen, sola, varmen... det er deilig med sommer

Csilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 11:42   #5
hegekat
Medlem

Alder: 52
hegekat er på en erverdig vei

Så fint for deg! Gratulerer.....og lykke til! Er nybegynner jeg også!

Jeg gleder meg til å bli en finere utgave av meg selv.
Start: 28.06.07
hegekat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 12:21   #6
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Virkelig! Kjenner igjen følelsen og unner den enhver!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Antall karbohydrater pr dag...? femalia Ketolysekuren 6 30-06-07 21:58
Første virkelige dag på KETOLYSE hegekat Ketolysekuren 5 28-06-07 21:46
Off, i dag slo ikke stixen ut - skjønner ikke helt det altså =( Tette80 Ketolysekuren 5 29-04-07 12:34

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.