| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 50
![]() ![]() ![]() ![]() |
Noen praktiske spørsmålI dag kan jeg feire at jeg har vært i ketose i 3 uker.
Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 52
![]() |
Sv: Noen praktiske spørsmål.Ingen hjelp til deg mht spørsmålene, men personlig tar jeg pause fra karbokuren den korte perioden jeg er på ferie. Så tar jeg heller opp hansken igjen straks jeg er tilbake. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo
|
|
|
#3 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen praktiske spørsmål.Nei men Maxxx da!
|
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
|
|
|
#4 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen praktiske spørsmål.Enig med Nalana der, ja! For all del, hver sin lyst, men det går alldeles utmerket an å dra på ferie og likevel holde seg sånn noenlunde til lavkarbofilosofi. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 52
![]() |
Sv: Noen praktiske spørsmål.Ja, jeg var klar over det nalana. Det var derfor jeg var påpasselig med å si det bare var min personlige mening. Og den meningen var jo heller ikke veldig informativ mht prørsmålene som stilles da. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo
|
|
|
#6 |
|
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen praktiske spørsmålHei. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: 1
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Alder: 53
![]() |
Sv: Noen praktiske spørsmålHei! Jeg syns også det er litt vankelig når man er på ferie, men som blir sagt her; bare be om å få maten slik du vil. De fleste restauranter med respekt for seg selv gjør som kunden vil! Det er jo mange som er allergiske mot en rekke ting og må be spesielt om litt endret mat i forhold til menyen.....Når det gjelder saus, så går det an å spise litt. Selv lager jeg meg alltid bernaise-saus hjemme (Knorr sin sausepose) når jeg spiser biff, men bruker fløte eller h-melk og tar kun 1 dl, noe som er mer enn nok og inneholder under 9 karbs. Jeg har aldri hatt noe problemer med det. Når det gjelder marinert kjøtt, så er det som regel så lite at det gjør ingenting. Og er du usikker, så mosjoner litt mer på ferie i form av raske gåturer eller svømming! God ferie, og lykke til!! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(max 20 g)
|
|
|
#8 |
|
Seniormedlem
Alder: 50
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen praktiske spørsmålTusen takk for svar.
Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2
|
|
|
#9 |
|
Gjest
|
Sv: Noen praktiske spørsmålEnig i det som sies over her! |
|
|
|
#10 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen praktiske spørsmålNå skal ikke jeg komme med en eller annen perfekt plan på hvordan ting skal gjøres, altså, men siden du hører hva som skjer hvis en gir blaffen og tar helt av, kan jeg nevne hva som skjedde da jeg var bortreist forrige helg: |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Noen spørsmål fra en nybegynner | annemo | Spørsmål og svar | 3 | 15-06-07 14:52 |
| Jeg er i ketose, noen spørsmål | annemo | Ketolysekuren | 27 | 06-06-07 08:25 |
| Drøssevis med spørsmål fra nybegynneren Eno | eno | Spørsmål og svar | 39 | 03-08-06 11:20 |
| Er det noen som kan anbefale et flyttebyrå i Oslo ? | Nille | Generell diskusjon | 5 | 02-04-06 22:21 |