Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Drømmebloggen

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 26-03-07, 13:36   #1
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Drømmebloggen

Jeg har så utrolig mye rare, og til tider syke, drømmer. Så for å få oversikt over hva som trigger det skal jeg skrive de ned her, så kan jeg kanskje spore det. Jeg har en mistanke om at mye karbohydrater er en av triggerne, så nå kan jeg evt se om jeg klarer å styre det. Også ser jeg om type drøm og stressfaktoren fra 1-10 har noe med hva jeg har spist å gjøre.

Ok, here goes:
De to siste nettene... Natt til i går: togstasjon, hjem, julaften, alle dratt, rekker ikke toget, mørke. Rødt skjerf. Sekk. Mus i skinnegangen. Røyk.
Stressfaktor: 8

Natt til i dag: Foredrag, relativ uinterresant, kun bakgrunnstøy. Mye mørkeblått.
Stressfaktor: 1

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17.