Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Nettopp gått over til 100% lavkarbo og vekten stiger

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-04-11, 04:35   #26
elaine
Nytt Medlem

Medlem siden: Mar 2011
elaine er på en erverdig vei

Sv: Nettopp gått over til 100% lavkarbo og vekten stiger

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Hei. Jeg håper du reagerer med å bli glad om du går opp igjen. Du er undervektig (BMI på 17) og lavkarbo vil regulere vekten din til et sunt nivå. Med en vekt på 44 kilo vil du så vidt ha krøpet inn i referanserammen for normalvekt igjen.

Ja, jeg er litt krass nå, men du burde absolutt legge litt på deg.

Ja, jeg håper også at det vil bli regulert til et sunt nivå hvor jeg kan trives dersom jeg velger å gå over til lavkarbo. Det vil nok være en god idé for meg! Jeg er bare redd det skal bli for mye og at jeg ikke takler det nå som jeg er blitt vant til å gå ned.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg er enig. man kan f.eks ikke få barn med så lav BMI. Så det du gjør nå kan ødelegge mye fremover som du ikke tenker på engen i dag

Ja, det er en tankevekker! *takker*

---

Jeg er veldig opptatt av å trene og holde meg i form, og i det siste har jeg trent ganske ofte (både kardio og vekter) i tillegg til at jeg har spist sunt og mindre - men ikke på den måten at jeg sulter, spiser meg mett! Har bare vært litt opptatt av kalorier (hvor mye jeg får i meg av protein, karbo, fett osv) i forhold til før hvor jeg bare spiste det jeg følte for uten å egentlig tenke over hva jeg stappet i meg, og den forandrinen (fra og ikke ha kontroll til å ta kontroll) har ført til at vekten har rast en del. Planlegger å prøve å legge på litt muskelmasse nå fremover, og dersom det skulle funke vil jo vekten gå opp litt igjen. Kanskje det og en blanding av lavkarbo vil gjøre susen Vi får se hva det blir til. Forresten, takk for anbefalinger og svar!

elaine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jøss, vekten min har gått OPP, jo ... Millsi Andre dietter 10 06-04-11 19:51
Snart to uker på lavkarbo og gått OPP en kilo Loop81 Spørsmål og svar 6 24-03-11 15:03
Panikken stiger herregud Mer enn 30 kg overvekt 0 27-07-10 14:51
Hva når man har nådd vekten man ønsker? Har dere planer om å fortsette med lavkarbo bella donna Lavkarbo generelt 3 10-06-09 21:40
Nettopp startet lavkarbo kur - og kroppen reagerer!!! Ingis-37 Spørsmål og svar 3 04-08-07 11:52

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.