| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#26 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
![]() ![]() |
Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?Jeg vil anbefalle avokado med en rømme i steinhullet, det spiser jeg. Syns ikke det høres godt ut med rekesalt oppi, men det er meg
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
|
|
|
#27 |
|
Medlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Akershus
![]() |
Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#28 |
|
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
![]() |
Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?Bruk kaldpresset rapsolje. Odelia har rapsoljer både til steking og til kald mat/salater. Anbefalt til ketogen kost. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#29 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?Mine mest typiske fettkilder er nok smør, bacon, ost, fløte og creme fraiche. Majones bruker jeg også en del av. Jeg er veldig glad i ost, så revet ost og alt som gratineres synes jeg er supert. Jeg steker det meste av maten min for å få det fetere. Sopp trekker til seg mye fett. Fet fisk er jo et kjempebra valg! Fettrikt, naturlig og veldig sunt. Fett kjøtt (kyllinglår mot kyllingbryst, nakkekoteletter osv) gjør det også lettere å få i seg nok fett. når jeg bruker kyllingfilet bruker jeg å steke i ekstra smør og bruker gjerne å lage en fløte/CF saus - og gratinerer med ost og hiver i ovnen. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LKHF
|
|
|
#30 |
|
Sperret
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?Har du smakt forskjellige oljer da? Noen smaker nesten ikke noe. Jeg liker de fleste oljer. Sesamolje er billig og godt. Tistelolje smaker lite. Det er godt på salat med salt og urtekrydder. Avokado er ikke godt uten salt, synes jeg. Lammekjøtt har masse fett. Du sier du har cocosa som ikke er til steking. Noen steker med den kaldpressede også. Jeg har gjort det, snart en hel krukke, og lever fortsatt. Ørret og laks. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
|
|
|
#31 |
|
Medlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kløfta
Alder: 52
![]() |
For en tid tilbake kjøpte jeg meg en peanøttpose. Spiste ca 1 neve for dagen uten at det gjorde noe, men det bidrar kanskje ikke så mye til å oppfylle fettkvoten din, men godt var det i hvertfall.. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: leter etter noe nytt.
|
|
|
#32 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 32
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?Takk for alle tipsa! Nå skal jeg ta meg i skinnet å få i meg mer fett |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
|
|
|
#33 |
|
Medlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
![]() |
Jeg spiste bringebær med fløte på.. Var ikke det beste jeg hadde smakt, men det gikk helt greit... :P |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert?
|
|
|
#34 |
|
Medlem
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 50
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor kommer den fine tegningen fra? kostdoktorn.se ?
|
Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz
|
|
|
#35 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg henter den alltid herfra!
Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Fungerer ikke ketolyse på meg? Har jeg ikke nok fett på kroppen? | KetoLinen | Ketolysekuren | 19 | 19-07-10 09:40 |
| tips til gode fett-kilder?? | merethe1 | Spørsmål og svar | 2 | 15-01-10 22:29 |
| Fett og proteiner ga ikke vektøkning, men det gjorde fett og sukker | LenaBeatrice | Lavkarbo generelt | 13 | 11-12-09 21:10 |
| Noen lure tips til hvordan å øke mengden fett? | memento mori | Spørsmål og svar | 2 | 17-04-09 18:46 |
| Kan jeg få tips til hva dere spiser som inneholder fett? | Vimpane | Ketolysekuren | 7 | 07-02-09 12:21 |