Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jeg SVETTER!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 27-05-07, 23:48   #26
moinx
Gjest

Sv: Jeg SVETTER!

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Tilbake til dette med svetting... synes den siste måneden at jeg derimot FRYSER mye mer jeg! Nå har det jo i perioder vært ganske uggent i været her, en dog... hvordan skal man tolke dette, da?
Det har kanskje ikke noe med dietten å gjøre i det hele tatt?

JAAH! Det har jeg og, men har ikke falt meg inn at det kan ha noe med dietten å gjøre, men der sier du noe asså....
Jeg kikker stadig på graderstokken, og den viser som vanlig rundt 23 grader, og jeg FRYSER!!!

Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 23:58   #27
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: May 2007
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Aha, flere ja!

Og jeg har faktisk opplevd det før når jeg har vært på diett, at jeg blir uggen. Har aldri opplevd økt svette.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 00:00   #28
moinx
Gjest

Aha, flere ja!

Og jeg har faktisk opplevd det før når jeg har vært på diett, at jeg blir uggen. Har aldri opplevd økt svette.

Samme her!!

Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 00:07   #29
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Vi får se det på den lyse siden:
Når knallheten slår til i Juli (for det gjøre den sikkert), kommer vi til å ha det behagelig...

Gammel 28-05-07, 00:33   #30
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Når knallheten slår til i Juli (for det gjøre den sikkert), kommer vi til å ha det behagelig...

Eller så slår dere om fra frysepinne-stadiet til svettestadiet akkurat når varmen slår inn...

Men før pleide jeg å fryse mer når jeg drakk mye vann. Kanskje det har noe med at dere har økt vanninntaket å gjøre?

Gammel 28-05-07, 11:50   #31
moinx
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Eller så slår dere om fra frysepinne-stadiet til svettestadiet akkurat når varmen slår inn...

Men før pleide jeg å fryse mer når jeg drakk mye vann. Kanskje det har noe med at dere har økt vanninntaket å gjøre?

Ja, der sier du noe!!!

Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 11:51   #32
moinx
Gjest

Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 12:03   #33
Tusta85
Seniormedlem

Tusta85 sin avatar

Alder: 40
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Jeg svetter mer enn før. Og jeg fryser masse innimellom. Om det har noe med kostholdet å gjøre, det aner jeg ikke.

Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 17:26   #34
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Vel, hvis Moinx og jeg forholder oss veldig rolig i juli, har vi da smeltet bort.

Økt vanninntak, jeg skulle ønske det var så vel.
Jeg sliter med å få i meg nok væske, jeg klarer maks 2 liter om dagen circa. Og det er ikke bare vann heller, må avveksle med litt lett-saft også.

Gammel 28-05-07, 18:01   #35
Dårrit
Medlem

Dårrit sin avatar

Alder: 45
Dårrit er på en erverdig vei

Min løsning på væskeinntaket, var å lage grønn iste selv, med bittelitt kunstig søtning i. Det var en velkommen variasjon.
Jeg fryser om jeg sitter stille og svetten renner når jeg er litt aktiv. Trampolienen ble nesten svømmebasseng i sted.

Gammel 28-05-07, 20:24   #36
moinx
Gjest

Vel, hvis Moinx og jeg forholder oss veldig rolig i juli, har vi da smeltet bort.

Økt vanninntak, jeg skulle ønske det var så vel.
Jeg sliter med å få i meg nok væske, jeg klarer maks 2 liter om dagen circa. Og det er ikke bare vann heller, må avveksle med litt lett-saft også.

Jeg er heller ingen vann-elsker, har alltid slitt med å "like" vann. Men har funnet "mitt triks"
Jeg fyller en 1,5 liters flaske med vann som jeg setter i kjølerommet. Hver gang jeg er der inne, (av en eller annen grunn er det ofte, får skylde på at barnematen står der....:fnis: )
drikker jeg et glass! (har alltid et oppfylt glass, flaska er lissom bare for å ha oversikt over mengden...)

1,5 liter forsvinner fort, og hvis jeg er flink og drikker vann til alle måltidene blir det fort 4 liter. (blir veeldig tørst når jeg spiser, uansett hva!)

Dette blei veldig rotete, men håper å bli forstått. Det funker iaf alle tiders for meg!!

Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 20:27   #37
moinx
Gjest

Må legge til at det kommer iaf 1,5 liter cola light i tillegg om dagen! Har funnet ut at jeg kan drikke den, men at jeg stopper opp når jeg drikker cola zero.....pussig nok!

Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 22:22   #38
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Mitt beste få i deg vann tiips:
Drikk dobbelt så mye vann som alt annet du drikker. 1 glass saft - to glass vann, 1 kopp kaffe - 2 glass vann.
I tillegg er de nye flaskene fra imsdal helt geniale, som er 0.7l, du trenger bare drikke 3 sånne for å få i deg over to liter. Ha alltid en sånn i veska/nærheten. Bare stikke innom en do hvor som helst å fylle de opp.

Gammel 29-05-07, 00:17   #39
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av moinx, her.

Må legge til at det kommer iaf 1,5 liter cola light i tillegg om dagen! Har funnet ut at jeg kan drikke den, men at jeg stopper opp når jeg drikker cola zero.....pussig nok!

Cola Light er søtet med splenda og Cola Zero med aspartame, kanskje det er grunnen til at kroppen din reagerer forskjellig på de?

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 11:11   #40
moinx
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Cola Light er søtet med splenda og Cola Zero med aspartame, kanskje det er grunnen til at kroppen din reagerer forskjellig på de?

Sannsynligvis...

Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 11:12   #41
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Er du sikker på det...?
Jeg hadde en Cola Light flaske her forrige uke hvor det stod at den var søtet med Aspartam på selve etiketten! Kanskje det var gammel flaske?

Uansett, takk for tips, alle - jeg får prøve å være mer oppmerksom på å drikke mer vann. Klarer liksom ikke å bælme vann, spesielt ikke veldig kaldt vann. Og jo kaldere jo bedre, står det jo i boken... stikk motsatt av det jeg har hørt tidligere. Men jeg får bare vondt i magen hvis jeg drikker kaldt vann for fort.

Gammel 29-05-07, 11:22   #42
moinx
Gjest

Er du sikker på det...?
Jeg hadde en Cola Light flaske her forrige uke hvor det stod at den var søtet med Aspartam på selve etiketten! Kanskje det var gammel flaske?

Uansett, takk for tips, alle - jeg får prøve å være mer oppmerksom på å drikke mer vann. Klarer liksom ikke å bælme vann, spesielt ikke veldig kaldt vann. Og jo kaldere jo bedre, står det jo i boken... stikk motsatt av det jeg har hørt tidligere. Men jeg får bare vondt i magen hvis jeg drikker kaldt vann for fort.

Da tror jeg det er en gammel flaske.
Cola light er søtet med Sucralose, og alle andre svarte light bruser er søtet med aspartam/acesulfam...

Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 12:00   #43
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Hmmok... vel, jeg vet ikke om jeg reagerer på det ene eller det andre egentlig, men Cola Zero synes jeg ikke er noe stas uansett. Drikker vel egentlig ikke så veldig mye Cola Light heller, et par flasker i uka.

...og mens vi snakker, sitter jeg her og klamrer meg til min vannflaske og FRYSER!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.