![]() |
Jeg SVETTER!
Har visst fått en forsmak på hvordan det er å komme i overgangsalderen.:p Har aldri sittet rolig og svettet så fælt som nå, ikke annet enn når det er 30 varme ute.
er det en "biirkning" av lavkarbodietten? Og kan den i tilfelle komme så fort, har jo bare holdt på i to dager. |
Sv: Jeg SVETTER!!!
Da kan det godt hende at du er på vei inn i ketose, ja..
|
Jepp, kroppen driver og girer opp til høygiret nå, veldig godt tegn! :D
Jeg var litt frysepinne før jeg la om til lavkarbo, nå fryser jeg nesten aldri lenger. |
Ah... Da gjør vel noe riktig da, til tross for at jegikke har lest boka, bare snappa opp tips her inne:D Tøft!!!:cool:
|
Hvis du ikke har lest boka... HUSK at om du er i ketose, så er det veldig veldig viktig å ta tilskudd. Har du ketolysetablettene? Hvis ikke, ta iallfall kalium og magnesium...!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg vet ikke nøyaktig hva ketolysetablettene inneholder, men jeg går utifra at de inneholder iallfall kalium.
Når man er i ketose, mister kroppen mye vann - og mye salter. Kalium er et salt (og mulig magnesium også, tør ikke si sikkert..) Jeg prøvde å finne noen tråder her inne, men fant bare denne; http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=kalium http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=kalium |
I tillegg denne;
http://forum.lavkarbo.no/showthread....ilskudd+ketose Sitat:
|
Sitat:
Men nå tok ikke jeg tablettene i starten heller. Det eneste jeg merket når jeg tok de med krom i forrige uke var at jeg fikk MER søtsug! :o |
Hvilke må jeg ha da? sitter og skal bestille nå... Må jeg ha alt som står der?
|
Om for lite kalium hentet fra mofes link:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Spørs nok om ikke jeg skal huske de heretter ja.... :o |
Sitat:
Har du vært å inne på Ketolyse.no og kikka?? |
Sv: Jeg SVETTER!
Oi, der var jeg litt for kjapp......:lol::lol:
Ser du har vært der....:D :o |
Sitat:
|
Det var det der... Jeg har bare opplevd mer stabilt humør etter lavkarbo, og ketose. Jeg er nemlig litt av ei sippejente, og det er jeg ikke i så stor grad lenger.
Det er innmari deilig å slippe å være så sutrete og selvrettferdig. PMS er også noe som snart er ute av vokabularet, bank i bordet og halleluja! Men kan jo hende at det bare er sånn for deg i starten da, Carisma. Håper jammen meg det går over! |
Sitat:
|
Er jo en del hormongreier som skjer i kroppen og da, når man begynner på ketogene dietter særlig. Krysse fingra for at edgen jevner seg ut!
|
Sitat:
|
Oooh! Heldiggrisen!
|
Tilbake til dette med svetting... synes den siste måneden at jeg derimot FRYSER mye mer jeg! Nå har det jo i perioder vært ganske uggent i været her, en dog... hvordan skal man tolke dette, da?
Det har kanskje ikke noe med dietten å gjøre i det hele tatt? |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:34. |