Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-09-11, 14:22   #3651
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Blir så glad hver dag hver dag når jeg leser at vekta di går nedover, Dollsine Ny minstenotering da!!!!!! Grattis! Men vær obs på at det går litt treigere etterhvert, kan ikke forvente at det skal være slik hver dag Viser definitivt at noe skjer i kroppen din, at fettforbrenningen din er på vei å bli mer optimal og begynner å ta fra fettet på kroppen. Når du føler deg trygg på at det virker er det kanskje lettere å få et mer avslappet forhold til det. Forstår godt at du har behov for å holde kontroll nå i begynnelsen når det legger om til ett nytt opplegg -Men du vet jo at veiing hver dag kan medføre vektstress og at vekta kan gå opp og ned fra dag til dag, så når du føler deg litt tryggere på opplegget, kan det kaskje være lurt å skifte til fast veiedag i uka istedenfor veiing hver dag

Kjære Bente! Jeg er veldig klar over at det å veie seg hver dag er en stressfaktor som kan - i verste fall - stoppe hele greia. MEN - jeg akter å veie meg noen dager framover OG jeg akter å dele det med dere. Dette rett og slett fordi det er en sånn stor glede å se at det rører seg, og fordi jeg ikke har noen andre å dele med. Gubben joda, men han vet jo ikke hvilke forsakelser og strev som ligger bak. Han ser jo bare all den gode maten jeg spiser han Når jeg ser at dette fungerer veldig godt, så roer jeg meg ned. Lover!

Har vært ute og gått en tur på 11 km nå, og merka ingenting av hode eller annet før helt på slutten. Så da jeg kom hjem tok jeg ei lita skje cocosa og mer vann og gikk i dusjen. Etterpå farga jeg håret, og først nå spiser jeg frokosten min; eggsalat med hamburgerrygg

Så bra du ble bedre av mat Sanna! Jeg unner ingen å ha det som jeg har hatt de siste dagene; det var tøft, der ser jeg nå da jeg er ok igjen. Mye var nok bekymringer for hva i all verden dette kan være, men lell...

Takk Nysgjerrig; dette må jeg si jeg liker. Jeg er Jeg er som deg; når jeg ikke vil noe så tiltrekkes jeg det desto mer Så jeg sier meg åpen for treff

Jeg lurer på om du har spist noe du ikke tålte/noe som var dårlig jeg Appelsinpiken. Eller om det er kroppens reaksjon på omstillingen du holder på med. Takk for at de ikke har hjemkjøring på kebabsjappa da; du vet jo at det ikke ville vært lurt....

For å ha en oppsummering over hvor vi holder til i dette langstrakte landet:
Prutti: Bodø
Jeg: Trondheim
Sanna: Hardanger
Appelsinpiken: Tigerstaden + ?
Nysgjerrig: Tigerstaden
Foksy: Tigerstaden
Rikkem0r: Porsgrunn (var sist på forumet 3/9)
MariaB: vestlandet??
Bente: Stavanger
Lille venn: er innom oss, men hvor bor du?

Nå ble jeg litt usikker jeg; er vi flere? Blir fryktelig lei meg hvis jeg har glemt noen altså!

Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 14:33   #3652
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Blitt litt snørrunge, jeg.
Men det hindrer ikke gamla i å rydde !
Var tidlig oppe og spiste frokost kl. 8, men glemte cocosa i kaffen, så det ble ikke så mye fett.
Deretter satte jeg igang med rydding av underetasjen. Glemte tid og sted.
Plutselig kjente jeg meg helt matt, og fikk det sånn som deg Dollsine.
Holdt på å besvime, - helt plutselig. Kreket meg opp og stekte litt egg og bacon.
Nå er jeg fit for fight igjen, var bare litt mat som måtte til.......

Huff - høres ikke bra ut Sanna! Vær forsiktig!! Tror du det var kun pga manglende fett til frokost? Eller spiser du for lite mat?
Hva tenker du om treff forresten Sanna?

Har rydding på gang i dag jeg også - etter 9 uker med nedpakket leilighet og boende i bag & koffert & poser er det en del som skal på plass igjen kan man si. Gosj. Nesten så det føles uoverkommerlig. Så da utsetter jeg det en stund til mens jeg nyter livet i sofaen.... Er vel egentlig en nattugle, så for meg er det fortsatt "morgen" - mens når mørket senker seg - DA er jeg liksom våken og setter i gang med noe. Bare synd at samfunnet ikke er tilpasset B-mennesker (C heter det kanskje sånn som jeg er) Hmrf.

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 14:33   #3653
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Sanna 1 er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Nå ble jeg litt usikker jeg; er vi flere? Blir fryktelig lei meg hvis jeg har glemt noen altså!

MariaB bor også i Rogaland, tror jeg der er. Før tilhørte Ølensvåg Hordaland.

Gammel 18-09-11, 14:41   #3654
Nysgjerrig nok
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

MariaB bor også i Rogaland, tror jeg der er. Før tilhørte Ølensvåg Hordaland.

Takk Nysgjerrig; dette må jeg si jeg liker. Jeg er Jeg er som deg; når jeg ikke vil noe så tiltrekkes jeg det desto mer Så jeg sier meg åpen for treff

For min del blir det jo lettest med hovedstaden, men der er jeg jo ikke særlig objektiv. Fordelen er kanskje at det er det plassen det er best forbindelser til for dere som bor rundtom...

Hva med helgen i uke 49; 9-11 des...? Så kan det kombineres med juleshopping f.eks. ...bare en tanke...

Dollsine: neste gang du er her eller jeg der så får vi melde i fra, så kan vi som er mest engstelig ha et test-treff. Hehe, med bind forran øynene og nellik i knappehullet?

Gammel 18-09-11, 14:47   #3655
Dollsine
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Dollsine: neste gang du er her eller jeg der så får vi melde i fra, så kan vi som er mest engstelig ha et test-treff. Hehe, med bind forran øynene og nellik i knappehullet?

Avtale! Det kan bli fortere enn du aner ....

Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 15:05   #3656
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Jeg lurer på om du har spist noe du ikke tålte/noe som var dårlig jeg Appelsinpiken. Eller om det er kroppens reaksjon på omstillingen du holder på med. Takk for at de ikke har hjemkjøring på kebabsjappa da; du vet jo at det ikke ville vært lurt....

Jeg har funnet ut at hvis jeg spiser kebab i pita fra Bislett Kebab (uten pita og mais (æsj!)) så går jeg ikke ut av ketose så lenge jeg er streng på kostholdet resten av dagen. Så regner med at kebaben gir rundt 15 karber. Egentlig litt mye for et enkelt måltid, men da får jeg kebaben min ( OG IKKE PRAT OM HVA DEN INNEHOLDER, TAKK! )

Og: Jepp, Jeg bor i Oslo

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 15:06   #3657
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Hvorfor har noen av dere plusser bak nicket deres?

Nå jeg ser hvem som er inne på forumet og leser, så har dere +!
Nysgjerrig nok+
Pruttilutt+
osv...

Blir rett og slett litt misunnelig...

Gammel 18-09-11, 15:10   #3658
Nysgjerrig nok
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Jeg har funnet ut at hvis jeg spiser kebab i pita fra Bislett Kebab (uten pita og mais (æsj!)) så går jeg ikke ut av ketose så lenge jeg er streng på kostholdet resten av dagen. Så regner med at kebaben gir rundt 15 karber. Egentlig litt mye for et enkelt måltid, men da får jeg kebaben min ( OG IKKE PRAT OM HVA DEN INNEHOLDER, TAKK! )

Og: Jepp, Jeg bor i Oslo

Bislett kebab er en av mine laster også - og ja: uten pita og mais. Aner ikke helt hva det inneholder, men har landet på at det er " lovlig" sånn ca 1 gang i mnd... Ikke fordi jeg på død og liv MÅ ha det, men fordi samboeren har litt dilla på det. Og så er det jo lettvindt og helsikes mye bedre enn å putte i seg pizza eller burger ting...
Har spist en halv pizza (forrige helg ja) siden oppstart 30 mai, og den smakte ikke til forventnigene selv om det er en gammel favoritt fra mine høykarbo dager.

Formen din bedre i dag eller? Og hvordan går det med punkteringen egentlig - er du lappet sammen og "hel" igjen nå?
(Mulig du har sagt det lengre oppi her...)

Gammel 18-09-11, 15:12   #3659
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Fnis! Kebab er godt.

Jeg har lekt med mammas picasaalbum og fant noen latterlige bilder. Jeg ler så tårene triller. Jeg har slanket bort et helt ansikt, for det trynet jeg hadde før var jo TO! Hahahaha! Det er så grimt at jeg ikke engang orker legge det opp, rett og slett for at der kjenner jeg skammen komme

Ferdig innflyttet på kontoret, dvs sengen mangler, men det kommer seg.
Antar jeg har såpass energi at jeg rydder jomfruburet i ettermiddag. Men det er jo "fint vær" (for dere normale) og da kan det jo kanskje ha fristet med en tur over heia eller noe.

Kjempebra at vekten sklir ned, Doll! Håper jeg også får slike oppturer (nedturer haha). Lønn neste fredag (om NAV klarer holde tunga rett) og da kjøpes det inn varer, bl.a. oljer. Bente eller Dollis, gi meg beskjed hvilke oljer jeg skal kjøpe.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 15:12   #3660
Nysgjerrig nok
Medlem

Hvorfor har noen av dere plusser bak nicket deres?

Nå jeg ser hvem som er inne på forumet og leser, så har dere +!
Nysgjerrig nok+
Pruttilutt+
osv...

Blir rett og slett litt misunnelig...

Hm - du har pluss når jeg ser på, men ikke på meg selv... Godt vi er flere som ike er forumproffer - jeg henger ikke helt med her jeg... Tok jo en stund før jeg i det hele tatt forsto hvordan jeg skulle få lagt inn tekst liksom. Og bilde. Ikke helt stødig enda.

Gammel 18-09-11, 15:26   #3661
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Bislett kebab er en av mine laster også - og ja: uten pita og mais. Aner ikke helt hva det inneholder, men har landet på at det er " lovlig" sånn ca 1 gang i mnd... Ikke fordi jeg på død og liv MÅ ha det, men fordi samboeren har litt dilla på det. Og så er det jo lettvindt og helsikes mye bedre enn å putte i seg pizza eller burger ting...
Har spist en halv pizza (forrige helg ja) siden oppstart 30 mai, og den smakte ikke til forventnigene selv om det er en gammel favoritt fra mine høykarbo dager.

Formen din bedre i dag eller? Og hvordan går det med punkteringen egentlig - er du lappet sammen og "hel" igjen nå?
(Mulig du har sagt det lengre oppi her...)

Nå er jeg helt fint i forhold til spinalholdepine og sånt. Slapp heldigvis å dra tilbake på sykehuset for å få blood patch (når de tar en blodprøve av meg, og fyller opp hullet i ryggen med mitt eget blod. Når blodet koagulerer, så tetter det hullet). Det gikk over av seg selv - heldigvis. Men har hatt en del dager nå med bittelitt hodepine hver dag. Slitsomt, men jeg takler det.

Hm - du har pluss når jeg ser på, men ikke på meg selv... Godt vi er flere som ike er forumproffer - jeg henger ikke helt med her jeg... Tok jo en stund før jeg i det hele tatt forsto hvordan jeg skulle få lagt inn tekst liksom. Og bilde. Ikke helt stødig enda.

Har jeg pluss jeg også!? Weee! Lykkelig appelsin!
Burde kanskje legge til et bilde snart jeg også? Hmm... Av meg selv, kanskje? Håper dere venter i spenning!

Gammel 18-09-11, 15:31   #3662
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Hihi, rakk ikke vente engang, dere!

Gammel 18-09-11, 15:31   #3663
Nysgjerrig nok
Medlem

Nå er jeg helt fint i forhold til spinalholdepine og sånt. Slapp heldigvis å dra tilbake på sykehuset for å få blood patch (når de tar en blodprøve av meg, og fyller opp hullet i ryggen med mitt eget blod. Når blodet koagulerer, så tetter det hullet). Det gikk over av seg selv - heldigvis. Men har hatt en del dager nå med bittelitt hodepine hver dag. Slitsomt, men jeg takler det.

Har jeg pluss jeg også!? Weee! Lykkelig appelsin!
Burde kanskje legge til et bilde snart jeg også? Hmm... Av meg selv, kanskje? Håper dere venter i spenning!

Hehe; jepp du har et stort fint pluss! Lykkelig appelsin er bra.
Bra du er bedre da. Men du? Ble du ikke sykemeldt av dette her forresten - synes du sa noe om at du måtte levere inn no' oppgave eller noe sånt..?

Bilder er moro veit du - enten om du er så tøff som Pruttis og legger ut av deg selv - eller den mindre tøffe greia som jeg har valgt å legge ut et bilde jeg bare liker.

Gammel 18-09-11, 15:33   #3664
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Hehe; jepp du har et stort fint pluss! Lykkelig appelsin er bra.
Bra du er bedre da. Men du? Ble du ikke sykemeldt av dette her forresten - synes du sa noe om at du måtte levere inn no' oppgave eller noe sånt..?

Bilder er moro veit du - enten om du er så tøff som Pruttis og legger ut av deg selv - eller den mindre tøffe greia som jeg har valgt å legge ut et bilde jeg bare liker.

Nå vet jeg hvorfor du har pluss! Det er fordi vi er venner her inne!
Joda, ble sykemeldt. Måtte ligge rett ut (altså: ingen pute i ryggen - helt rett!) til det gikk over. Tok ca en uke.
Hadde en oppgave som skulle leveres inn på fredag. Ble ikke helt ferdig med den, men skrev nederst på oppgaven at jeg har vært sykemeldt og ba om å bli rettet etter hva jeg faktisk har levert.
Krysser fingrene for at ingen steiler av den grunn. Det er jo ikke noe viktig for den endelige karakteren det her uansett, kun for å få en følelse på hvordan man ligger an i faget.

Gammel 18-09-11, 15:35   #3665
Dollsine
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Bente eller Dollis, gi meg beskjed hvilke oljer jeg skal kjøpe.

Jeg har kjøpt den brune cocosaen, dvs den uten kokossmak. Den siste med smak jeg kjøpte skjedde det noe med halvveis i glasset - ble sånn kunstig sterk industriaktig smak og lukt. Kvier meg litt for den etter det. Jeg stenker jo oljen med en dråpe stevia og vet du. Udosen jeg har heter Udos choice, den optimale oljeblanding osv.

Nå vet jeg hvorfor du har pluss! Det er fordi vi er venner her inne!

Åh....så koselig! Jeg trodde det var for å vise at den + den + den var pålogget.

Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 15:38   #3666
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Supert. Takk for at du skrev det opp.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 15:40   #3667
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Betyr nicket i stor skrift der ned at man skriver et innlegg? For å så fall er jeg kjempenysgjerrig på Bente1 sitt innlegg. Hun har sett slik ut leeeenge: Bente1+

Gammel 18-09-11, 15:41   #3668
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Pokker! Der forsvant hun. Jeg som var sååå nysgjerrig på hva hun skrev!

Gammel 18-09-11, 15:41   #3669
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Dollsine: Selvfølgelig skal du dele gleden din - delt glede er dobbel glede
Jeg må bare innrømme at dere her inne er de eneste jeg deler både vekt og vektnedgang med. Syns liksom ikke det er nødvendig at alle rundt meg vet hvor mye jeg har gått ned, de ser det de ser, resten er hemmelig. Har nok en liten psykologisk sperre på å fortelle hvor mye mer jeg faktisk har veid.....

Nyskjerrig nok og Appelsinpiken: Kebab uten mais og brød er sikkert helt fint for dere som tåler litt mer karber. For oss som må holde oss langt under 15g for å få vektnedgang derimot....

Prutti: Grattis med nytt kontor!
Oljer: Cocosa er et must, helst extra virgin hvis du liker kokossmak. Exstra Virgin Olivenolje er også det beste til salater osv. Disse to er de eneste oljene jeg tar. Dollsine tar Udos i tillegg, men jeg greier ikke smaken. Dersom du ikke spiser fisk veldig ofte, vil jeg også anbefale tran eller trankapsler, omega 3 er veldig bra for fettforbrenningen har jeg lest.
Håper ikke NAV roter det til for deg igjen....

Jeg ble litt overmodig og prøvde på meg "målbuksa mi" i dag, hmmmm er litt igjen enda ja.... Egentlige målet mitt er den buksa, følte meg så fin da jeg kjøpte den, og vil finne tilbake til den følelsen, samt den er helt uten strech, så den lyver ikke. Målvekta er satt ut fra hva jeg ca tror jeg veide da jeg kjøpte den. Vet ikke helt om det er sånn at de siste kiloen sitter feil i forhold til buksa, eller om jeg tok feil av vekta....uansett, det var litt lengre igjen enn jeg trodde

Kan godt prøve å satse på 9-11 des for treff for min del, som sagt tar jeg bare sønnen med til Oslo hvis det ikke passer for faren, da får vel han finne seg et teaterstykke eller noe slikt mens vi finner oss en tapasrestaurant

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 15:43   #3670
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Betyr nicket i stor skrift der ned at man skriver et innlegg? For å så fall er jeg kjempenysgjerrig på Bente1 sitt innlegg. Hun har sett slik ut leeeenge: Bente1+

Tror det betyr at vi skriver ja, brukte litt lang tid, ikke er jeg så kjapp å skrive, og så ropte sønnen på meg for å spørre om noe, så jeg løp fra midt i

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 15:48   #3671
Dollsine
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Supert. Takk for at du skrev det opp.

Ha! Nå fant jeg kvitteringen for den også; har orden i sysakene ja! Udosen kosta meg 294,- (halv liter med holdbarhet til mars 2013) og cocosaen kosta 119,-. Jeg ser mange bestiller fra Iherb, hvor en halv liter koster kr 123,- Hm...ganske stor forskjell ja, må vel bestille på herben neste gang jeg også... Her er søkeresultatet for udos på Iherb http://www.iherb.com/Search?kw=udo%E...e+oil#p=1&sr=0
Mener å ha lest at en bør bestille kvart liter pr gang pga vekt i tollen + pga holdbarheten. Den jeg lenker til her er bare en jeg fant.

Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 15:58   #3672
Nysgjerrig nok
Medlem

Dollsine: Selvfølgelig skal du dele gleden din - delt glede er dobbel glede
Jeg må bare innrømme at dere her inne er de eneste jeg deler både vekt og vektnedgang med. Syns liksom ikke det er nødvendig at alle rundt meg vet hvor mye jeg har gått ned, de ser det de ser, resten er hemmelig. Har nok en liten psykologisk sperre på å fortelle hvor mye mer jeg faktisk har veid.....

Nyskjerrig nok og Appelsinpiken: Kebab uten mais og brød er sikkert helt fint for dere som tåler litt mer karber. For oss som må holde oss langt under 15g for å få vektnedgang derimot....

Jeg ble litt overmodig og prøvde på meg "målbuksa mi" i dag, hmmmm er litt igjen enda ja.... Egentlige målet mitt er den buksa, følte meg så fin da jeg kjøpte den, og vil finne tilbake til den følelsen, samt den er helt uten strech, så den lyver ikke. Målvekta er satt ut fra hva jeg ca tror jeg veide da jeg kjøpte den. Vet ikke helt om det er sånn at de siste kiloen sitter feil i forhold til buksa, eller om jeg tok feil av vekta....uansett, det var litt lengre igjen enn jeg trodde

Kan godt prøve å satse på 9-11 des for treff for min del, som sagt tar jeg bare sønnen med til Oslo hvis det ikke passer for faren, da får vel han finne seg et teaterstykke eller noe slikt mens vi finner oss en tapasrestaurant

Jeg forstår godt hva du mener - jeg deler jo ikke vekten min med meg selv engang!! Bare tanken på å dele den med andre (ref folk rundt meg, ikke dere - dere framstår som relativt ufarlige) gjør at jeg blir svett her. Uh... Fordi det synes at jeg har gått ned så er det fra tid til annen noen som spør rett ut: Hvor mange kilo har du gått ned? Og da blir jeg helt satt ut. Sikkert et "normalt" spørsmål, men det er jo noe av det mest private for min del så jeg blir helt klam & kvalm av det.

Målebukse ja - bra uttrykk! Hvis den er gammel så må du kanskje ta høyde for at kroppen har endret seg også.. Tenkte jeg skulle prøve bikinier etterpå jeg da - gosj. Fordelen er at jeg antakelig har bikinier i de fleste størrelser, satser på at noe passer.
Samboeren gjorde meg oppmerksom på at han aldri har sett meg i bikini før.... hvilket var litt festlig - men som også gjorde at jeg fikk litt.....hm..prestasjonsangst liksom. Vil jo at han skal synes at jeg ser bra ut da.

Pokker! Der forsvant hun. Jeg som var sååå nysgjerrig på hva hun skrev!

Er vel flere som meg som detter ut ved jevne mellomrom - opplever at jeg må logge med på igjen relativt ofte...
Ler av nysgjerrigheten din Lykkelige appelsin - kjenner meg godt igjen der ja.
Passer det for deg 9-11 des?
Hva med dere andre da?

Gammel 18-09-11, 15:59   #3673
bente1
Seniormedlem

Hihi, rakk ikke vente engang, dere!

Nydelig er du lille appelsin

Gammel 18-09-11, 16:01   #3674
Dollsine
Gjest

Kan godt prøve å satse på 9-11 des for treff for min del,

Gulp... nå fikk jeg plutselig masse sommerfugler i magen... Men datoene er notert og passer godt.

Den buksa kommer du inn i Bente, bare vent! Gi deg litt tid. Det er jo mulig du veide det samme, men at kroppen har forandret seg siden den gang.

Sikkert et "normalt" spørsmål, men det er jo noe av det mest private for min del så jeg blir helt klam & kvalm av det.

Tenkte jeg skulle prøve bikinier etterpå jeg da - gosj. Fordelen er at jeg antakelig har bikinier i de fleste størrelser, satser på at noe passer.
Samboeren gjorde meg oppmerksom på at han aldri har sett meg i bikini før.... hvilket var litt festlig - men som også gjorde at jeg fikk litt.....hm..prestasjonsangst liksom. Vil jo at han skal synes at jeg ser bra ut da.

Du har veldig rett Nysgjerrig; det er et privat spørsmål, men folk spør lell. Jeg tror det er i beste mening, og for å dele det positive med deg/oss. Jeg bruker å svare sånn vagt jeg, men opplever at mange spør videre for å vite mer. Huff... en skal ikke henge seg opp i det en ikke kan få gjort noe med, men jeg har lært og spør ikke.
Tenker det ordner seg med bikiniprøvingen jeg. Den jeg kjøpte i fjor var litt for stor i år; spesielt overdelen. Var lite lekker da med utflytende pupper i for store skåler, men jeg tenkte skitt au - det er bedre at det er den veien enn den andre! Tenker samboen gleder seg til ferie med deg i bikini jeg; han liker deg vet du Så av med fillene og på med bikinien, og kos deg godt. Du skjønner hva jeg mener??

Sist redigert av Dollsine : 18-09-11 kl 16:06.
  Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 16:15   #3675
bente1
Seniormedlem

Jeg forstår godt hva du mener - jeg deler jo ikke vekten min med meg selv engang!! Bare tanken på å dele den med andre (ref folk rundt meg, ikke dere - dere framstår som relativt ufarlige) gjør at jeg blir svett her. Uh... Fordi det synes at jeg har gått ned så er det fra tid til annen noen som spør rett ut: Hvor mange kilo har du gått ned? Og da blir jeg helt satt ut. Sikkert et "normalt" spørsmål, men det er jo noe av det mest private for min del så jeg blir helt klam & kvalm av det.

Målebukse ja - bra uttrykk! Hvis den er gammel så må du kanskje ta høyde for at kroppen har endret seg også.. Tenkte jeg skulle prøve bikinier etterpå jeg da - gosj. Fordelen er at jeg antakelig har bikinier i de fleste størrelser, satser på at noe passer.

Ja, forferdelig irriterende det der med at folk skal mase om vekta - dersom man ønsker å si det, sier man det uoppfordret.... Har ei jente på salsaen som maser på det stadig vekk, har mest lyst til å gi et slemt svar tilbake, men hun er jo veldig søt og hyggelig ellers da, så biter det i meg

Du kommer til å se smashings ut i den bikinien, det er jeg overbevist om, og det kommer kæresten din til å synes også!

Den buksa kommer du inn i Bente, bare vent! Gi deg litt tid. Det er jo mulig du veide det samme, men at kroppen har forandret seg siden den gang.

Ja, jeg skal inn i den buksa, basta!
Dere har helt rett begge to, jeg har nok endret litt fasong siden jeg brukte den. Er vel ca 5 år siden jeg kjøpte den. Men det var før jeg fikk ryggproblemer, så jeg trente mye på den tiden (for å holde vekta i sjakk....) Jogget bla. 30 km i uka, pluss styrke i tillegg til dansing. Så nå har jeg nok mindre muskler og mer fett på kroppen....hmmm ingen hyggelig selvinnsikt

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 17:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:02.