Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-09-11, 17:38   #3326
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ja, det skal jeg jammen gjøre, Dollsine, det kommer helt sikkert dager da en har behov for slike gode ord

Kos deg skikkelig med den pizzaen i kveld, slik at du kan si til deg selv at det er verdt de eventuelle smertene senere
Sender en stor tilbake til deg også!

Jeg har akkurat prøvd ut den pastaen jeg kjøpte på lavkarbohuset, lagde meg pasta carbonara. Det smakte fakisk veldig godt, bedre enn vanlig pasta, for en slapp den melete smaken! Men posjonsstørrelsen de anbefalte var ikke så veldig stor, og mer kan en vel ikke ha på ketolyse heller (50g, som gir 4,5g kh), så neste gang vil jeg lage med enda litt mer bacon og enda mer ost, for kjenner at jeg ikke ble 100% middagsmett Jeg får prøve å finne på noe godt å lage til kvelds da, får jeg ånden over meg baker jeg noen muffins, hvis ikke får det bli lapper. Jeg var jo så flink i går og gikk rett forbi alle de søte fristelsene på den middags buffeen, så da syns jeg at jeg har fortjent litt lavkarbo-søtt i kveld

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 18:05   #3327
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Sanna 1 er på en erverdig vei

Hujedameij.....
Vi har høstet plommetreet og jeg greide ikke dy meg.
Har dyttet innpå med blåplommer og det var jaggu godt !

Gammel 04-09-11, 18:14   #3328
Dollsine
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Hujedameij.....
Har dyttet innpå med blåplommer og det var jaggu godt !

Me like! Det var sikkert godt! Nyt hver eneste plomme du; og ta gjerne ett par åtte stykker for meg og. Kos deg!

Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 18:56   #3329
Dollsine
Gjest

Skravler alene igjen i kveld! Pizzaen er spist, og vet dere hva? Bunnen var ikke såå god. Ikke så god som jeg mener å huske den var i allefall. Og det sier en som synes bunnen og skorpa er det beste på pizzaer....

Jeg tenker med gru på hva jeg har spist de siste dagene, og uten å gå i detaljer for dere kan jeg si at det har vært ille. Det eneste jeg ikke har spist tror jeg, er vanlig brød. Og det til tross for at jeg bakte grovbrød til gubben i går og huset var fylt av duftende gjærbakst. I morgen er jeg tilbake; med mål om å få hangoverhode, bli slapp, lite energi, sikkert litt hodepine også. Men det blir godt å ta kroppen tilbake! Jeg har sjekket vekta og den var ikke pen for å si det sånn. Jeg tar nedtrappingen først og så prøver jeg meg med cocosa og Udos coctailen litt uti uka.

Ut fra hva jeg har lest de siste dagene er vi visst flere enn meg som er i denne situasjonen

For øvrig tenker jeg at gjort er gjort, og spist er spist. Det jeg ikke liker er at buksene strammer over en bulende mage som er vanskelig å skjule. Det er vel det som kalles etter den søte kløe så kommer den sure svie? Eller noe i denne duren: etter all den søte maten kommer den vemmelige magen?

Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 19:08   #3330
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Skravler alene igjen i kveld! Pizzaen er spist, og vet dere hva? Bunnen var ikke såå god. Ikke så god som jeg mener å huske den var i allefall. Og det sier en som synes bunnen og skorpa er det beste på pizzaer....

Jeg tenker med gru på hva jeg har spist de siste dagene, og uten å gå i detaljer for dere kan jeg si at det har vært ille. Det eneste jeg ikke har spist tror jeg, er vanlig brød. Og det til tross for at jeg bakte grovbrød til gubben i går og huset var fylt av duftende gjærbakst. I morgen er jeg tilbake; med mål om å få hangoverhode, bli slapp, lite energi, sikkert litt hodepine også. Men det blir godt å ta kroppen tilbake! Jeg har sjekket vekta og den var ikke pen for å si det sånn. Jeg tar nedtrappingen først og så prøver jeg meg med cocosa og Udos coctailen litt uti uka.

Sitat:

Ut fra hva jeg har lest de siste dagene er vi visst flere enn meg som er i denne situasjonen

For øvrig tenker jeg at gjort er gjort, og spist er spist. Det jeg ikke liker er at buksene strammer over en bulende mage som er vanskelig å skjule. Det er vel det som kalles etter den søte kløe så kommer den sure svie? Eller noe i denne duren: etter all den søte maten kommer den vemmelige magen?

Du er nok ikke aleine, nei.
Etter plommene er jeg blitt dønn sulten..... Har tatt meg noen gode skiver med Port Salute, men det hjalp ingenting.

Gammel 04-09-11, 19:17   #3331
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Du er ikke alene vennen, jeg sitter her og sløver i sofan etter å ha jobbet litt med salsating som må ordnes Har ikke greid å rote meg ut på kjøkkenet for å sette i gang baking enda. Kanskje snart..... Har veldig lyst på muffins, men synes godt en engel kunne komme dalende og bake for meg

Du har helt rett - spist er spist - i morgen er en ny dag! Og vet du, jeg har også kommet til at det melet ikke frister noe særlig lenger. Føler jeg etterhvert har funnet så mange andre måter å lage mat på. Skal jeg kunne leve med dette tenker jeg at jeg alltid må tenke alternativer, ikke fokusere på det jeg må gi slipp på, men tenke hva jeg kan gjøre isteden. Den kaka til Pruttis feks skal jeg definitivt bake flere ganger, for det smakte veldig godt, og da har jeg en kake jeg kan spise med god samvittighet. I går da jeg så på de andre spise dessert og kake, tenkte jeg: Jeg baker meg muffins i morgen. Så nå skal jeg jammen gå og gjøre det også og så får jeg litt kveldskos

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 19:41   #3332
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

Hejsann svejsann!

Appelsinpiken: Håper du har det bra! Synes du er knalltøff! Og hvem i huleste prøvde å fortelle deg at spinalpunksjon ikke er vondt?! Det er en av de mest fryktede prøvene i hele helsevesenet...*grøss* Håper prøvene er fine, og at det er noe uskyldig som plager deg

Bente: Vedder på at du var helt RÅ på scenen!

Dollsine: You and me! Jeg har IKKE vært flink i helga i hele tatt....men men, pytt, pytt

Sanna: Plommer er nammis! NYYT!

Jeg er så sliten! Ungene var oppe før seks i dag, og det har gått slag i slag. Nå som ungene er i seng, har jeg sunket dyyyyypt ned i sofane. Har ikke tenkt å gjøre en eneste ting, selv om det flyter av leker og rot...

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 19:55   #3333
bente1
Seniormedlem

MariaB: TakkKlokka seks på søndag er tidlig altså, kos deg i sofakroken med god samvittighet du!

Nå har jeg muffins i ovnen Også så jeg at jeg hadde en fløteskvett igjen som går ut på dato, så den måååå jo bare brukes opp i kveld, så da blir min kveldskos lunkne mandelmuffins med vispet krem mmmmm gleder meg. Sikker på det smaker mye bedre enn de kakene jeg motstod i går

Gammel 04-09-11, 20:04   #3334
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Minn meg på at når torsdag kommer, så er jeg nødt til å skjerpe meg. Får spørsmål om hvor langt på vei jeg er... Dritartig...
Har en down-dag, blitt noen konfrontasjoner og samtaler av ymse slag, men alt i alt en fin bursdag. Lest ut de bøkene jeg hadde med, dessverre. Får ha musikken på ørene de neste dagene heller Veldig fin ferie, det må sies! Deilig å ri hest i vill natur, plukke filen rett fra hesteryggen, virkelig terapi. Blir lettere å skrive til hver og én av dere når jeg kommer hjem. Nå er ting nødt til å endre på seg skal jeg unngå 3-siffer-fella.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 20:34   #3335
Dollsine
Gjest

Ah...deilig - gjengen er på plass og hverdagen begynner å forme seg. Litt deilig å se at vi er flere enn meg og meg som har skeiet ut

Synes du er tøff Maria som holder ut en så lang dag med aktive unger. Jeg husker godt at det var slik for meg da mine var små, og at det var en helt naturlig del av hverdagen. Men i dag....skrekk og gru.... Jeg hadde aldri greid det nå.... Om det er noen trøst, så kommer det en dag da du må slepe dem ut av senga og true med det meste. Jeg vet ikke om det er noe bedre nei Så nyt sofaen; glem lekene; de kan du snu ryggen til. De stikker nok ikke av heller...

Bente; du rakk å stikke på kjøkkenet før jeg så at du ønsket at det kom en engel dalende for å bake for deg. Jeg var på vei skjønner du....

Prutti; GRATULERER MED DAGEN!! her sendes pakke til deg!
Om det er noen trøst så ser jeg også ut som jeg er et godt stykke på vei. Dog er jeg i den alderen at folk ikke tør å spørre; enten fordi de tror jeg er for gammel til å ha sex, eller fordi de mener jeg er for gammel til å bli mor. Jeg vet ikke hva som er verst....
Og torsdag er en fin dag å ta seg igjen. Som alle andre dager

Jeg ser nå et par fordeler med å hatt den siste uka. For det første så smakte ikke pizzaen særlig godt. For det andre, så kjente jeg at det var slitsomt å få energien fra kh. Og et par ting til. Sist - men ikke minst - så kommer vekta til å gå ned betraktelig den neste uka eller to og dere vet jo hvordan det er her i gården....

Jeg ønsker deg lykke til Appelsinpiken med dagen din i morgen. Håper det er noe uskyldig noe, og at du får ordentlig svar!

Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 21:07   #3336
bente1
Seniormedlem

Pruttis: Gratulerer med overstått dag!!!!!!! Og torsdag er en flott dag å starte på, ja, vennen. Du vet vi er her for deg når karbo-abstinensene kommer

Dollsine -åååå, ja du er jo bare en engel også du, da
Greit å oppdage at de tingene man tror man savner savner man egentlig ikke så veldig likevel

Nå har jeg spist meg kvalm...... Ja, det er mulig på lavkarbo også...Det smakte kjempegodt med muffins og krem altså, men nå er jeg så kvalm at jeg tror jeg har fått min dose for en stund, så resten går i frysen, så tenker jeg sønnen min sørger for at de ikke blir liggende så lenge

Gammel 04-09-11, 21:10   #3337
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

Gratulerer så masse med dagen, prutti! Kos deg på ferie! Jeg har vært mye i Kemer, og det er en veldig fin plass!

Dollsine: jeg måtte fnise litt av "for gammel for sex" kommentaren din man blir vel ikke for gammel for det?! hihi

jeg sitter fortsatt i sofaen! Har jobbet med en bildefremvisning, så litt har man da gjort
Nå er det bigbrother, merker kikkeren i meg syns det er litt festlig

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 21:26   #3338
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Hipp hurra for Prutten !

Gammel 04-09-11, 21:31   #3339
bente1
Seniormedlem

Nei, man blir ikke for gammel for sex - det kjenner jeg så absolutt på meg - for nå er det aaaaaaaaaaltfor lenge siden Men trøster meg med at dere jo lovte å skaffe meg en mann på treffet..........kanskje vi skal skynde oss og ha det treffet snart....hihihi

Sist redigert av bente1 : 04-09-11 kl 22:24.
Gammel 04-09-11, 21:57   #3340
Dollsine
Gjest

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Dollsine: jeg måtte fnise litt av "for gammel for sex" kommentaren din man blir vel ikke for gammel for det?! hihi

Man blir aldri for gammel til sex; men spør barna mine De er ikke heeeelt komfertable med tanken på at mor og far "leker seg". Egentlig ikke i det hele tatt når jeg tenker meg om....

Bente trenger visst en mann, men ikke hvilken som helst! Velger på øverste hylle du nå vet du

Nå skal jeg snart finne senga; skal opp kl 0545 i morgen igjen. De to siste nettene har jeg sovet 9 timer, og likevel er det ikke nok....
Matpakka for morgendagen er smurt; proteinbrød med smør og ost. Da er jeg i gang igjen. Har plukket fram en bukse som er vid i livet; måtte det gå fort å få den magen mindre... Middagen i morgen blir noe med kjøttdeig, muligens noe gratinert noe. Nå skal alt registreres på diett.no noen dager, så får jeg se igjen. Den første tiden blir det ingen nøye planlegging av fordeling mellom kh/protein/fett - det viktigste er å komme igang igjen.

Så sov godt kjære venns; prekes i morgen!

Sist redigert av Dollsine : 04-09-11 kl 22:03.
  Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 22:00   #3341
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Fornuftig tenkt Piken!
Jeg er veldig pragmatisk av meg, og tenker at så bra du kom inn på undersøkelser nå, og ikke senere. Veldig dumt at du fikk vondt da de tok den (de) prøvene; fikk du virkelig ikke smertestillende først? Enda en merkelig ting! Håper du greier å være rolig i helga og ikke bekymre deg for mye! Du er i gang med undersøkelser nå, og det er lite du kan gjøre i helga. Så nyt den, la foreldrene dine skjemme deg bort og bruk energien din på noe du kan gjøre noe med akkurat nå. Klem-og-masse-støtte-fra-meg!

Akkurat dette sier mamma også. At det er veldig bra at de tar meg på alvor og sjekker alt som kan sjekkes - selv om det er skikkelig utrivelig. Og herlighet.. Tenk at jeg sovna mens jeg tok MR. MR er jo i en sånn stor trommel (Fra Siemens - sikkert derfor jeg syns telefonene deres er noe dritt. Kan ikke lage BÅDE magnetmaskiner OG mobiltelefoner!) og det bråker skikkelig mye selv om man har fått hørselsvern. Hørtes egentlig mest ut som beaten til skikkelig dårlig techno/trance.

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Appelsinpiken: Håper du har det bra! Synes du er knalltøff! Og hvem i huleste prøvde å fortelle deg at spinalpunksjon ikke er vondt?! Det er en av de mest fryktede prøvene i hele helsevesenet...*grøss* Håper prøvene er fine, og at det er noe uskyldig som plager deg

Takk takk. Akkurat det der forstår ikke jeg heller. Har googlet litt, og ser at det visstnok skal være som en "vanlig blodprøve". Jeg er blodgiver, som innebærer større nål og større mengder blod enn en "vanlig blodprøve", og dette var definitivt værre enn å gi blod.

Mamma stod der og holdt meg i hånda (som hun etterhvert ikke hadde følelse i), og fortalte sykepleiern og legen at dette måtte være uutholdelig vondt, for jeg er vanligvis tøff og takler sånne ting. Og der lå jeg og grein og grein. Kan ikke ha vært noe særlig for mamma å være der. Men tror nok hun heller ville være der, enn å være et annet sted og bare få en og annen oppdatering .

I dag har jeg ligget rett ut hele dagen, spist masse godteri, peppespizza og enda mer godteri. Gitt kroppen masse (feil) energi, og siden jeg har brukt minimalt med energi, så er jeg alt annet enn trøtt. I morgen må vi dra hjemmefra klokka sju. Det skal bli spennende...

Og prutti! Gratulerer så mye med dagen!

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 22:38   #3342
bente1
Seniormedlem

Appelsinpiken: Godt å høre fra deg. Høres ut som en fæl opplevelse du har hatt, men det er deilig å høre at du tar alt på en så flott måte. Tøffe lille deg! Ønsker deg masse lykke til i morgen

Dollsine: Hehehe, man er ikke for gammel for sex, men jeg føler meg definitivt for gammel til å gå på byen og plukke ut en tilfeldig mann ja Og skal jeg rote meg inn i ett forhold igjen så skal han definitivt igjennom en nøye kvalitetskontroll ja
Så bra at du er klar for morgendagen, hang in there, etter noen få dager er de værste omstillingssymtomene over, skrik her inne når som helst du føler for det

Nå er det nattatid for meg også. Tenkte å prøve å få en god start på uka, jeg er også ganske tidlig opp, for jeg starter vanligvis på jobb kl. 7, men jeg har et veldig kort morgenrituale så jeg er ikke oppe så tidlig som deg, Dollsine.
Ønsker dere alle en god natt

Gammel 05-09-11, 07:23   #3343
bente1
Seniormedlem

Godmorgen alle sammen. Ønsker dere alle en god dag og en god uke!
200g ned denne uken. Er lykkelig hver uke vekten viser nedadgående tall, enten det nå er mye eller lite. Er glad jeg tok veiedag mandag, det blir liksom en sånn god start på uken

Gammel 05-09-11, 10:59   #3344
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Ikke bare deg nei - jeg spiste en hel sjokoladeplate i går jeg. Vips: så var den borte. Gosj. Så nå er det bare å vente på kvisene liksom... Men - spist er spist. Og det er den første sjokkisen siden 30 mai. Godt var det - med kaffe & fløte.
Bra du sier at pizzaen ikke smakte. Jeg har lært opp samboeren til å si det - når han spiser pizza, godis eller bakevarer og jeg spør om det er godt. "Nei, det smakte ikke noe særlig" sier han da. Hehe - godt oppdratt!?
Kanskje kroppene våre driver å forbereder seg til vinter - liksom i gang med å isolere huset på et vis. Hm, får se om jeg klarer å øke fettmengden enda mere, tilfelle sprengkulde.

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Minn meg på at når torsdag kommer, så er jeg nødt til å skjerpe meg. Får spørsmål om hvor langt på vei jeg er... Dritartig...
Har en down-dag, blitt noen konfrontasjoner og samtaler av ymse slag, men alt i alt en fin bursdag. Lest ut de bøkene jeg hadde med, dessverre. Får ha musikken på ørene de neste dagene heller Veldig fin ferie, det må sies! Deilig å ri hest i vill natur, plukke filen rett fra hesteryggen, virkelig terapi. Blir lettere å skrive til hver og én av dere når jeg kommer hjem. Nå er ting nødt til å endre på seg skal jeg unngå 3-siffer-fella.

Det spørsmålet er kjipt. Men på den annen side så var det spørsmålet en av de tre tingene som fikk meg i gang - sånn sett førte det noe godt med seg også. (Bare synd at jeg ikke har møtt han som spurt meg enda - gleder meg til det!!)
Konfrontasjoner er ikke bra - men hvis de renser luften så er det godt etterpå. Nesten som å gå ut av et tannlegekontor.
Men GRATULERER med vel overstått!!!
Kos deg nå da - er vel ikke mange dagene til du skal hjem - du har ferie nå, er sikkert helt ok å se alvoret i hvitøyet når du er tilbake i gamlelandet.

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Akkurat dette sier mamma også. At det er veldig bra at de tar meg på alvor og sjekker alt som kan sjekkes - selv om det er skikkelig utrivelig. Og herlighet.. Tenk at jeg sovna mens jeg tok MR. MR er jo i en sånn stor trommel (Fra Siemens - sikkert derfor jeg syns telefonene deres er noe dritt. Kan ikke lage BÅDE magnetmaskiner OG mobiltelefoner!) og det bråker skikkelig mye selv om man har fått hørselsvern. Hørtes egentlig mest ut som beaten til skikkelig dårlig techno/trance.

Takk takk. Akkurat det der forstår ikke jeg heller. Har googlet litt, og ser at det visstnok skal være som en "vanlig blodprøve". Jeg er blodgiver, som innebærer større nål og større mengder blod enn en "vanlig blodprøve", og dette var definitivt værre enn å gi blod.

Mamma stod der og holdt meg i hånda (som hun etterhvert ikke hadde følelse i), og fortalte sykepleiern og legen at dette måtte være uutholdelig vondt, for jeg er vanligvis tøff og takler sånne ting. Og der lå jeg og grein og grein. Kan ikke ha vært noe særlig for mamma å være der. Men tror nok hun heller ville være der, enn å være et annet sted og bare få en og annen oppdatering .

I dag har jeg ligget rett ut hele dagen, spist masse godteri, peppespizza og enda mer godteri. Gitt kroppen masse (feil) energi, og siden jeg har brukt minimalt med energi, så er jeg alt annet enn trøtt. I morgen må vi dra hjemmefra klokka sju. Det skal bli spennende...

Og prutti! Gratulerer så mye med dagen!

Skikkelig "EU-kontroll" på deg nå da. Men det er bra!! Får håpe de ikke finner noe som helst egentlig. Men det er jo ikke meningen at du skal dovne bort i armer & bein heller da. Kanskje det var en reaksjon på blodgivningen? At du var i ferd med å svime av egentlig?
Tor MR forrige uke jeg, og ja: det var bra med lyder inni der. Turte ikke lukke opp øynene jeg - så for meg at det var både lyn og torden inni den maskinen med alt det spetakkelet.
Håper du snart er back-in-buisness lille Appelsin!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 16:56   #3345
Dollsine
Gjest

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Og skal jeg rote meg inn i ett forhold igjen så skal han definitivt igjennom en nøye kvalitetskontroll ja

Vi stiller som godkjenningsnemnd! Selvoppnevnt til og med

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Ikke bare deg nei - jeg spiste en hel sjokoladeplate i går jeg. Vips: så var den borte. Gosj.

Bra du sier at pizzaen ikke smakte. Jeg har lært opp samboeren til å si det - når han spiser pizza, godis eller bakevarer og jeg spør om det er godt. "Nei, det smakte ikke noe særlig" sier han da. Hehe - godt oppdratt!?

Kanskje kroppene våre driver å forbereder seg til vinter - liksom i gang med å isolere huset på et vis. Hm, får se om jeg klarer å øke fettmengden enda mere, tilfelle sprengkulde.

Merkelig det med den sjokoladen du Nysgjerrig nok? Merkelige greier....
Jeg synes du har gjort en god jobb med samboen din jeg som svarer så ærlig Og det kan være du har et poeng med vinterisolasjonen..

Venter spent på deg jeg nå Piken. Håper dagen har vært bra tross alt. Klemmer sendes sørover med il-pakke!

Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 17:46   #3346
bente1
Seniormedlem

Vi stiller som godkjenningsnemnd! Selvoppnevnt til og med

Hihihi - skal sende ilbud etter dere om det noensinne dukker opp en aktuell kandidat - med deg som sjefsdommer, Dollsine, har begynt å stole 100% på menneskeinnsikten din altså

Håper å høre fra deg snart, tøffe lille Appelsinpiken - håper så veldig at alt har gått bra i dag for deg

Nå har jeg nettopp fikset meg litt og spist ett lite måltid, skal straks avgårde på dansetrening, i dag blir det nok bare en times tid tenker jeg, så jeg utsatte middagen til etter dansingen, skal kose meg med en stor biff, fet saus og salat når jeg kommer hjem igjen Finner stadig nye klær som passer i skapet, så akkurat nå føler jeg meg fin og fjong. Vet ikke helt hvem jeg pynter meg for - men det er vel grunn go nok å pynte seg litt for seg selv, er det ikke
Prates i kveld

Gammel 05-09-11, 21:17   #3347
Dollsine
Gjest

Åhh...takk Bente. Du er nå bare så god også Så heldig du er som stadig har nye klær! Misunnelig ja....

Jeg har vært ute og gått meg en kjapp liten tur; bare 5 km men godt lell. Det var tungt å gå sånn rett etter middagen; den lå tungt i magen og var bare i veien og ikke til noen glede. Regner ikke med å bli sulten på denne siden av natta i dag nei Gleder meg til kroppen er i balanse igjen; dette er slitsomt

Jeg så forresten bilder av meg selv i dag, tatt for et par uker siden. Deprimerende.... Jeg som trodde jeg hadde blitt tynnere i ansiktet. Vel har jeg jo blitt det, men jeg trodde ikke jeg var så rund i kinnene fortsatt liksom Og den bilringen over magen som jeg trodde var blitt så liten Ikke det nei. Og nå er det enda verre siden jeg er så stinn.

Jeg har ryddet fristelser i dag. Sønnen min kom hjem med sjokolade; han er selvfølgelig lang og tynn som faren og kan spise sånn. Og til vanlig gjør det meg ikke noe at de ligger fremme. Men nå... Sjokoladene ble kastet i søpla, og samme vei gikk også en kake jeg bakte i helga. Da støsuget kom over meg tok jeg litt fløte med et par dråper stevia i; godt nok det.

Nå skal jeg snart lage matpakka til i morgen; proteinbrød igjen da og. Greide ikke å spise opp alt jeg hadde med i dag, så noe blir med til morgendagen. Vi snakkes etterhvert? God kveld og natt så lenge!

Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 21:38   #3348
bente1
Seniormedlem

Dollsinemor: Bare noen få dager så føler du deg nok mye bedre vennen Da dempes søtsuget, vannet begynner å slippe, magen fungerer bedre, du føler deg mindre stinn. Hold ut søte du - alt vil føles såååå mye bedre når du bare har fått unnagjort den nedtrappingen og er i ketose!
Hihihi, jeg elsker å være i ketose har begynt å lure på hvordan livet mitt skal arte seg uten ketosen som daglig følesvenn jeg

Har akkurat spist i meg en stor biff med bearnaise saus, jeg jukset og brukte essens til sausen, da er den laget på 2 minutter. Så nå er jeg god og mett, og tror nok det holder til natta for meg også. Deilig middag igrunnen -og så raskt, det bør jeg kanskje lage litt oftere. Har alltid tenkt at bearnaise saus er for tungvindt, for jeg har alltid laget det fra grunnen av tidligere, men litt juksing med essens får være lov av og til, det er jo ikke karber i den....... og da kan man jo ha det til hverdagsmat også

Gammel 05-09-11, 21:38   #3349
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Åhh...takk Bente. Du er nå bare så god også Så heldig du er som stadig har nye klær! Misunnelig ja....

Jeg har vært ute og gått meg en kjapp liten tur; bare 5 km men godt lell. Det var tungt å gå sånn rett etter middagen; den lå tungt i magen og var bare i veien og ikke til noen glede. Regner ikke med å bli sulten på denne siden av natta i dag nei Gleder meg til kroppen er i balanse igjen; dette er slitsomt

Jeg så forresten bilder av meg selv i dag, tatt for et par uker siden. Deprimerende.... Jeg som trodde jeg hadde blitt tynnere i ansiktet. Vel har jeg jo blitt det, men jeg trodde ikke jeg var så rund i kinnene fortsatt liksom Og den bilringen over magen som jeg trodde var blitt så liten Ikke det nei. Og nå er det enda verre siden jeg er så stinn.

Jeg har ryddet fristelser i dag. Sønnen min kom hjem med sjokolade; han er selvfølgelig lang og tynn som faren og kan spise sånn. Og til vanlig gjør det meg ikke noe at de ligger fremme. Men nå... Sjokoladene ble kastet i søpla, og samme vei gikk også en kake jeg bakte i helga. Da støsuget kom over meg tok jeg litt fløte med et par dråper stevia i; godt nok det.

Nå skal jeg snart lage matpakka til i morgen; proteinbrød igjen da og. Greide ikke å spise opp alt jeg hadde med i dag, så noe blir med til morgendagen. Vi snakkes etterhvert? God kveld og natt så lenge!

Trøst deg med at foto lyver. Blant fotomodeller er det allment kjent at en blir tjukkere på bilder. De blir jo deppa av å se seg sjøl, for det ser ut som de veier 49 kg istedet for 44......
Jeg har jo nettopp sett bilder av meg i bikini. Er vel egentlig ikke tjukk, men laus i fisken ! Og at den jæ.... bilringen skal være så vanskelig å bli kvitt da.....

Gammel 05-09-11, 22:25   #3350
Dollsine
Gjest

Takk for støtten! Allerede nå kjennes fingrene mindre hovne; og godt er det. Kinnene, kjaken, haken, og alt under halsen deimot... Men jeg skal ikke klage; jeg gikk inn i dette med åpne øyne, ingen tvang meg til verken det ene eller det andre. "Bon-angeren" var jeg også klar over ville komme. Så det så!

Sist redigert av Dollsine : 05-09-11 kl 23:21.
  Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 17:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.