|
|
#3326 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Ja, det skal jeg jammen gjøre, Dollsine, det kommer helt sikkert dager da en har behov for slike gode ord |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
|
|
|
#3327 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hujedameij.....
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#3329 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Skravler alene igjen i kveld! Pizzaen er spist, og vet dere hva? Bunnen var ikke såå god. Ikke så god som jeg mener å huske den var i allefall |
|
|
|
#3330 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Du er nok ikke aleine, nei.
|
|
|
|
#3331 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Du er ikke alene vennen, jeg sitter her og sløver i sofan etter å ha jobbet litt med salsating som må ordnes |
|
|
|
|
|
#3332 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2009
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hejsann svejsann! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh
|
|
|
#3333 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?MariaB: Takk |
|
|
|
|
|
#3334 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Minn meg på at når torsdag kommer, så er jeg nødt til å skjerpe meg. Får spørsmål om hvor langt på vei jeg er... Dritartig... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
|
|
|
#3335 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Ah...deilig - gjengen er på plass og hverdagen begynner å forme seg. Litt deilig å se at vi er flere enn meg og meg som har skeiet ut |
|
|
|
#3336 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Pruttis: Gratulerer med overstått dag!!!!!!! |
|
|
|
|
|
#3337 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2009
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Gratulerer så masse med dagen, prutti! Kos deg på ferie! Jeg har vært mye i Kemer, og det er en veldig fin plass! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh
|
|
|
#3338 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hipp hurra for Prutten !
|
|
|
|
#3339 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Nei, man blir ikke for gammel for sex - det kjenner jeg så absolutt på meg - for nå er det aaaaaaaaaaltfor lenge siden Sist redigert av bente1 : 04-09-11 kl 22:24. |
|
|
|
|
|
#3340 |
|
Gjest
|
Man blir aldri for gammel til sex; men spør barna mine Sist redigert av Dollsine : 04-09-11 kl 22:03. |
|
|
|
#3341 |
|
Medlem
Alder: 38
![]() |
Akkurat dette sier mamma også. At det er veldig bra at de tar meg på alvor og sjekker alt som kan sjekkes - selv om det er skikkelig utrivelig. Og herlighet.. Tenk at jeg sovna mens jeg tok MR. MR er jo i en sånn stor trommel (Fra Siemens - sikkert derfor jeg syns telefonene deres er noe dritt. Kan ikke lage BÅDE magnetmaskiner OG mobiltelefoner!) og det bråker skikkelig mye selv om man har fått hørselsvern. Hørtes egentlig mest ut som beaten til skikkelig dårlig techno/trance.
Takk takk. Akkurat det der forstår ikke jeg heller. Har googlet litt, og ser at det visstnok skal være som en "vanlig blodprøve". Jeg er blodgiver, som innebærer større nål og større mengder blod enn en "vanlig blodprøve", og dette var definitivt værre enn å gi blod. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#3342 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Appelsinpiken: Godt å høre fra deg. Høres ut som en fæl opplevelse du har hatt, men det er deilig å høre at du tar alt på en så flott måte. Tøffe lille deg! Ønsker deg masse lykke til i morgen |
|
|
|
|
|
#3343 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godmorgen alle sammen. Ønsker dere alle en god dag og en god uke! |
|
|
|
|
|
#3344 |
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
![]() |
Ikke bare deg nei - jeg spiste en hel sjokoladeplate i går jeg. Vips: så var den borte. Gosj. Så nå er det bare å vente på kvisene liksom... Men - spist er spist. Og det er den første sjokkisen siden 30 mai. Godt var det - med kaffe & fløte.
Det spørsmålet er kjipt. Men på den annen side så var det spørsmålet en av de tre tingene som fikk meg i gang - sånn sett førte det noe godt med seg også. (Bare synd at jeg ikke har møtt han som spurt meg enda - gleder meg til det!!)
Skikkelig "EU-kontroll" på deg nå da. Men det er bra!! Får håpe de ikke finner noe som helst egentlig. Men det er jo ikke meningen at du skal dovne bort i armer & bein heller da. Kanskje det var en reaksjon på blodgivningen? At du var i ferd med å svime av egentlig? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#3345 |
|
Gjest
|
Vi stiller som godkjenningsnemnd! Selvoppnevnt til og med
Merkelig det med den sjokoladen du Nysgjerrig nok? Merkelige greier.... |
|
|
|
#3346 |
|
Seniormedlem
Hihihi - skal sende ilbud etter dere om det noensinne dukker opp en aktuell kandidat - med deg som sjefsdommer, Dollsine, har begynt å stole 100% på menneskeinnsikten din altså |
|
|
|
|
|
#3347 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Åhh...takk Bente. Du er nå bare så god også |
|
|
|
#3348 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Dollsinemor: Bare noen få dager så føler du deg nok mye bedre vennen |
|
|
|
|
|
#3349 |
|
Medlem
![]() |
Trøst deg med at foto lyver. Blant fotomodeller er det allment kjent at en blir tjukkere på bilder. De blir jo deppa av å se seg sjøl, for det ser ut som de veier 49 kg istedet for 44......
|
|
|
|
#3350 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Takk for støtten! Allerede nå kjennes fingrene mindre hovne; og godt er det. Kinnene, kjaken, haken, og alt under halsen deimot... Men jeg skal ikke klage; jeg gikk inn i dette med åpne øyne, ingen tvang meg til verken det ene eller det andre. "Bon-angeren" var jeg også klar over ville komme. Så det så! Sist redigert av Dollsine : 05-09-11 kl 23:21. |
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? | Fofa | Trening | 1875 | 27-01-15 17:10 |
| 6. juni | thomas71 | Generell diskusjon | 6 | 06-06-11 20:57 |
| Noen som starter i morgen 8. juni? | Thida | Ketolysekuren | 24 | 13-06-09 19:16 |
| Konferanse 19. juni | Sprudle | Generell diskusjon | 20 | 07-06-07 15:11 |